❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

اممممم اهم اممم آها عنوان نداره طبق معمول.

سلام دوستاى گلم...شما بى معرفت نیستین بلکه من شرمنده تونم.بامعرفتا همیشه به یادتونم.همتون بامعرفتین.تو این مدت که من نیستم خیلیاتون نظر دادین132تا.ولى من بعضى هارو تایید کردم.بعدا میام ب همتون سرمیزنم.فعلا باى باى ماکه رفتیم...!
نظرات 11 + ارسال نظر

سلام خوبی؟خوبم....دیگه نمی یایید سر بزنید...
معلومه خیلی سرت شلوغه به هر حال من آپ هستم...

سلام نازنین جان ممنون تو خوبی؟ الآن میام

تاب تاب عباسی...

یادش بخیر اون بازی٬

هربار قسم میدادم:

خدامنونندازی

تاب تاب عباسی

خداخستم از بازی

دنیات چقدر تابم داد

کاشکی منو بندازی

شمام لینک شدی عزیزم

ممنون عزیزم

خیلی تندرفت!
کودکیهایم
باآن دوچرخه قراضه اش
کاش همیشه
پنچرمیماند..

گاهی برو ... گاهی بمان

گاهی بخند ... گاهی گریه کن

گاهی قدم بزن ... گاهی سکوت کن

گاهی اعتمادکن ... گاهی ببخش

گاهی زندگی کن ... گاهی باورکن

گاهی بزرگ باش ... گاهی کوچک باش

گاهی چتر باش ... گاهی باران باش

گاهی همه چیز ... گاهی هیچ چیز

* اما همیشه و همیشه انسان باش *

جهـــــان را

بـــدون ناخن های لــــاک زده

بدون کفــــش های پاشنـــه بلند

بدون النگــــو

و بدون گل ســـر

تصور کن

خــــدا دختـــر را آفـــرید

دخــــر

جهــــان را برای خـــــدا

زیبــــاکرد...

دنیای دختــــــــــــــــرونم رو تازه ساختیم....

منتظرم که بیای و حمایتمون کنی

با لینک هم موافقیممممم

لینک شدی ...

گاهی وقت ها چنان دلتنگ می شومکه بی تابی ام را هیچ بهانه ای تاب نمی آورد به خودم که می آیم می بینم از کسی دورم که بی بهانه دوستش دارم.............

من تو را میخواهم
تو او را
او دیگری را
اینگونه است که هیچکدام به هم نمیرسیم
+وای شکوفه جون خیلی خوشحال شدم نظرتو دیدم

گاهی یه جمله از پدر ها میتونه پسر رو به زندگی امیدوار کنه مثلا وقتی که کنکور

قبول نشدم پدرم خیلی آروم زد رو شونه ام و گفت :

" اشکال نداره پسرم بالاخره جامعه به حمال هم نیاز داره ......!!!!‬

مر۳۰ گلم خوبم...تو خوبی؟؟

فداتشم

خواهش عزیزم....ممنون .... خدانکنه

مورچه ای را دیدم ؛ با این کوچکی اش

باری را میبرد از خود بزرگتر . . .

.

.

.


منم اصن حال و حوصله ی لوس بازی و متحول شدنُ نداشتم

کشتمش [نیشخند]

همینم مونده از مورچه پند بگیرم

والا[رضایت]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد