❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

" دختر دی "

.

.

.

.

.

.

سلام دختر دی وبت برام باز نمیشه تو یکی از پستا نوشتم انگار ندیدیش ولی حالا قالبتو عوض کن تا بتونم بیام وبت....

قربانت شکوفه


قضاوت



وقتی پاره تنت جواب تلفنتو نمی ده لزوما در حال خیانت نیست، شاید گوشی شو جا گذاشته یا نشنیده.


اینی که سوار تاکسی شده و می گه من کرایه ندارم بدم لزوما گدا نیست، شاید کیفشو گم کرده.

وقتی پولت گم می شه اونی که میاد خونه تونو تمیز می کنه لزوما دزده نیست، شاید یه جا گذاشتی که یادت رفته.

اینی که داری زخم رو صورت و بازوشو قضاوت می کنی، لزوما لات نیست و شاید توی تصادف این طوری شده.

اینی که داری زیرلب بد و بیراه یا فریادشو قضاوت می کنی، لزوما بی فرهنگ نیست، شاید روز سختی داشته...

بیاین از امروز قضاوت نکنیم، خود ما هم روزای سخت داشتیم مگه نه؟


ولنتاین مبارک


ولنتاین مبارک

به سلامتی اون دخترایی که برا روز ولنتاین باید یه گونی ادکلن بخرن

حالا به سلامتی اون پسرایی که توی این روز نمیدونن سر کدوم قرار برن…



این شوخی بوووود....



بدون کلمات فانتزی و بدون هیچ شعری

 فقط میخوام دنیا بدونه که تورو با تمام قلبم دوست دارم.

 ولنتاین مبارک





باااااااااااااااای ب همه خوش بگذره

من برگشتم با ی آپ سنگین ....



...................

 ωـلااااااااااااااااااااااااҐ בوستایـ گلم.....בلـҐ واستوלּ تنگیـב.....
 ممنوלּ بابت نظراتتون.....الآלּ برҐ تاییـבشوלּ ڪنم....70 تا ωـت ....خخخخ
 פֿـلاصـہ با ایـלּ آپـҐ جبراלּ ڪرבم....
 راستیـ تا یاבҐ نرفتـہ دختر دی وبت واسـҐ باز نمیشـہ فڪ ڪنـҐ ب פֿـاطر قالب ωـنگینش باشه....لطفا یـ ڪاریش بڪלּ عزیز...

...................





درسته ک "" خودم کامل "" نیستم

اما قسم میخورم...

""کاملا خودمم""




قدیم ها تکلیف که نمی نوشتیم ...



با معلم بد می شدیم

حالا گناه که می کنیم

با خدا ...



خدا هر کدوم از اعضا بدن رو به یه دلیل آفریده :

چشمها : برای نگاه کردن به تو

دستها : برای دعا کردن برای تو

مغز : برای فکر کردن به تو

قلب : برای دلتنگ شدن برای تو

و پاها برای شوت کردنت اگه منو فراموش کنی ....





بے تــــــــ♥ـــــــــو


פتــــــــ♥ــــــــے باراלּ هـــــــ♥ــــҐ

بوے تشنــــــ♥ــــگے مے בهב

گـاهــــے لال مـــــــ♥ــــے شوב آבҐ …
 
פـرف בارב ؛ ولــــــ♥ــــــــــے …

ڪلمــــــ♥ـــــہ نـבارב … !





ارزش وجودی هر انسانی به اندازه حرف هایی است که برای نگفتن دارد....
دکتر علی شریعتی











ستــآیش بـه پسرش محـمد گفـت :

نکنه تـوام از اونــآیی هستــی کـه فـکـر می کـنـن زن بـایـد تـو پـَستـو بـاشـه ؟



محمـد گفـت :

من نـمـیـگـم بـایـد تـو پـَستــو بـاشـه..

امـآ تــو ویـتـرینــَم نبـایـد بـاشـه :)





ماه که همیشه پشت ابر نمى ماند!

گاهى هم پشت دست هاى تو مى ماند...

وقتى گریه مى کنى…!!!




بدون شرح!!!








پس کو این نیمه ی گمشده ی من؟؟؟؟چشمم به پنجره خشکید!!!




 راستیـ  ایـלּ مطالب رو از بروبچ 1جملـہ گرفتم....

 بابااااااااااااااااااااایـ

سلام ب همه...من نتم قطع شده نمیتونم بیام ب وباتون...من امروز مسابقه دارم لطدفا همتون واسم دعا کنین...ممنون از این ک تو نبودم نظر میذاشتین...یاسى دیدى همون طور ک گفتم نتم یهو قطع شد...دلم واستون تنگ شده...التماس دعا

♬♪ بی پــــــღـــــروا پریدیمـــ از بندها و رهــــღــــا شدیمــ از دروغــღــــ دنیــــღــــا ♬♪


انسان تمام خوبیها را با یک بدی فراموش میکند ؛


ولی خدا تمام بدیها را با یک خوبی فراموش میکند


پس به نام همون خدایی که خیلی مهربونه




باید لیلایی باشدبگوید مهریه‌ام باران
یک ماه.. دو ماه.. سه ماه.. که باران نباریدمرد برود تمام شهر را جمع کند،ببرد بیرون شهر،نماز باران بخوانند

مهریه‌ی لیلامردم شهر را با همشهر را با باران
و این‌ همه را با خدا آشتی دهد ...



سـکـــــــه ی زنـدگـیم

شـیـــــــر نـدارد امــــــــا

هـمـیـن خـطـی کـه مـــــــرا

بـه تــــــو وصـــــــــــــــــل نـگـه مـی دارد را

دوســــــــــــــــــــــــت دارمـــــ ...!


خـــوشبختی یعنـــی :
واسه کسی که برات مــهمه ،
مهم بــــاشی !
همــین !