❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

دوباره سلام... البته با خداحافظى

سلام.دلم میخواست بیام جواب بعضى نظرارو بدم.اسرا خانم و هنگامه جون ممنون بهتون سر میزنم.کاش یاسمن جون نمیرفت اگه اومدى وبم بدون دلم خیلى واست تنگ شده. حتما خیلى عید امسال ناراحت بودى.واسه همینم رفتى.ولى قول داده بودى بدون خداحافظى نرى.برات آرزوى بهترینا رو میکنم دوست خوبم.نظراتتون ر میخونم پس منتظرنظراى خوبتونم.راستى چند روزدیگه سالگرد آشنایى مونه.یکى از دوستان هم اشتباه فکرم http://blogsky.com/talai/comment/index

بدون شرح ... !





ای روزگـــــــــآر . . .


از خطـ خطــی هایـم ساده نـگــــــــذر . . . !

بــه یـاد داشتــــــہ باش . . .

این دلــنـوشــــــتــــــہ ها را یک دل، نــوشـــــتــــ ــه. . . !





خاطره یعنی:


یک سکوت غیر منتظره میان خنده های بلند...!




مانند شیشه شکستنم آسان بود!


ولی...!


دیگر به من دست نزن.


این بار زخمیت خواهم کرد...




بیچاره قلوه سنگی

که از دست کودکی

به سوی پرنده ای پرتاب می شود …

مانده بر سر دو راهی …

دل کودک را بشکند

یا بال پرنده را ؟؟؟




 

حرف آخر باران:

 

زمین را شستم"

 

دوباره آغاز کنید...!





دوستش دارم

 


بزرگیش را، سکوتش را، عظمتش را، اُبهتش را

 


تنهاییش را، حکمتش را، صبرش را،

 

و بودنش عادتیست مثل نفس کشیدن!

 


خدا را میگویم...




به یک نویسنده توانا نیازمندیم


سلامممممممم دوستای عزیز تو این مدتی ک من نیستم دوست دارم یه نویسنده تو این وب مطلب بذاره ....


تا هر وقت که خواست هم میتونه بمونه ..... پست هایی هم که میذاره من همشو میخونم ....


خوب دوستان هر کی خواست بگه تا بهش بگم باید چی کار کنه ....


ایمیلتون رو بدین که دعوتنامه بدم .... :)



دیروز ...


ﻫﺮ ﺩﻡ ﺑﻪ ﺿﺮﻳﺢ ﺑﻲ ﻧﺸﺎﻧﺖ ﺍﻱ ﻣﺎﻩ

ﺑﺴﺘﻪ ﺳﺖ ﺩﺧﻴﻞ، ﻗﻠﺐ ﻣﻦ ﺑﺎ ﻫﺮ ﺁﻩ
ﻋﻤﺮﻱ ﺳﺖ ﺗﭙﺶ ﻫﺎﻱ ﺩﻟﻢ ﻣﻲ ﮔﻮﻳﺪ:
ﻳﺎ ﻓﺎﻃﻤﻪ ﺍﺷﻔﻌﻲ ﻟﻨﺎ ﻋﻨﺪﺍﻟﻠﻪ...
دیروز ظهر تولدم بود ...

سلام دوستاى عزیزم.سال نو مبارک.من خونه ى مادربزرگم هستم و ب نت دسترسى ندارم.مثل بعضى هام نمیتونم با گوشیم نظر بذارم چون این قابلیت رو نداره.راستى اونایى ک مى خواستن 3تا پستمو تو قسمت یادداشت هابخونن، خوندن؟خیلى دوس داشتم خودم میومدم عیدرو بهتون تبریک بگم ولى بعدا جبران میکنم.راستى چقد عیدى جمع کردین ؟ هاها من واس دیشب عیدى خوب جمع کردم.واس شروع خوب بود.