❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

✿ بــہ نــآمـ خــُـدآیــے کـہ هـَـمـیــטּ نـَزدیـکـے سـت... ✿


 بــہ نــآمـ خــُـدآیــے کـہ هـَـمـیــטּ نـَزدیـکـے سـت...


اللَّـهُمَّ صَــلِّ عَـلَـى مُـحَـمَّـدٍ وآلِ مُـحَـمَّـدٍ وعَـجِّـلْ فَـرَجَـهُـمْ


سَـلـآمـ دوسـتـآטּ،کـآمِـنـت یـآدتـوטּ نـره!


(◠)

قدیما :هرکی روزه نبود باید می رفت یه گوشه ای یه چیزی میخورد بقیه نبیننش

الان: هر کی روزه است باید بره یه گوشه مزاحم غذا خوردن بقیه نشه!!!!!




فاصله بین مشکل و حل آن
یک زانو زدن است،
اما نه در برابر مشکل

بلکه در برابر خدا…




خدایا...


کمکم کن؛ پیمانی را که در طوفان با تو بستم در

 

 آرامش فراموش نکنم

 

خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و

 

درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

 

در آن زمان که امیدت برید از همه جا ، ببین کیست امیدت ،

 

 بدان که اوست خدا . .

 

و هر انسانی که متولد میشود نشان دهنده این است که خدا هنوز از

 

انسان ناامید نشده است ...








اممممم اهم اممم آها عنوان نداره طبق معمول.

سلام دوستاى گلم...شما بى معرفت نیستین بلکه من شرمنده تونم.بامعرفتا همیشه به یادتونم.همتون بامعرفتین.تو این مدت که من نیستم خیلیاتون نظر دادین132تا.ولى من بعضى هارو تایید کردم.بعدا میام ب همتون سرمیزنم.فعلا باى باى ماکه رفتیم...!

دوستاے بامعرفت بخونن...

سلام.دلم خیلى براى وبلاگم تنگ شده.امیدوارم حال همتون خوب باشه بهتون تو این تابستون خوش بگذره.ب من که خیلى خوش خواهد گذشت :دى ویروسک خانم خوب خودتو زدى ب کوچه على چب میپیچونیا شیطون.رقى جون این وبلاگ براى جمله ها و مطالبیه که خوشم بیاد مخاطبش همسرم نیست بلکه خودمم خودم براى خودم مینویسم.من ى وب دیگه براى خودمو همسرم درست کردم که خاطراتمونو مینویسم.خیلیا پیشنهاد تبادل لینک دادن http://www.blogsky.com/talai/post/new