❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

دوستاے بامعرفت بخونن...

سلام.دلم خیلى براى وبلاگم تنگ شده.امیدوارم حال همتون خوب باشه بهتون تو این تابستون خوش بگذره.ب من که خیلى خوش خواهد گذشت :دى ویروسک خانم خوب خودتو زدى ب کوچه على چب میپیچونیا شیطون.رقى جون این وبلاگ براى جمله ها و مطالبیه که خوشم بیاد مخاطبش همسرم نیست بلکه خودمم خودم براى خودم مینویسم.من ى وب دیگه براى خودمو همسرم درست کردم که خاطراتمونو مینویسم.خیلیا پیشنهاد تبادل لینک دادن http://www.blogsky.com/talai/post/new
نظرات 14 + ارسال نظر
حانیه 1393/05/29 ساعت 13:58 http://iam17.blogfa.com

دقت کردین ؟؟؟
واسه لمس احساس خوشبختی ، همه ی ما لَنگِ همون “یه نفریم” که نیست !

انشاالله خوشبخت شی

هنگامه 1393/05/24 ساعت 12:22 http://m/

روزگار!
با خبر باش که:
پ‍ژمردن من آسان نیست؛
گرچه دلگیر تر از دیروزم؛
گرچه فردای غم انگیز مرا میخواند؛
لیک باور دارم؛
دلخوشی ها کم نیست؛
زندگی باید کرد..

خانومی نگفتی این لینک چیه ؟
خطا میده خب ...

کدوم لینک ؟؟

بودنت در کجای هیاهوی نبودن هاست...

این روزها …

یا به تو می اندیشم،

یا به این می اندیشم، که چرا !؟

به تو می اندیشم ...!!

ســـــــــــــــــــــــــــــلام
خوش اومدی
دلم برات تنگیده بود
این همه وقت کجا بودی ؟؟؟؟

virosak 1393/04/15 ساعت 00:24 http://virosak.blogfa.com

اجووووووووووو کی گفته من خودمو زدم کوچه علی چپ جایه من بودی میفهمیدی
راستش یه مسافرته کوچیکم رفتم
ولی چییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ازکوه افتادم
به نظرت میشه فکر کرد
نه خودت بگو
خونه ما میبودی میفهمیدیدلم برات تنگ شده کجایی توووووووووووووو

منم دلم تنگ شده زینب جون

من یک شب عاشقی کردم ولی عاشقی هزار شب من را ...

صبا 1393/04/10 ساعت 17:32 http://malakeyeehsas.blogfa.com

سلام وبت خیلی قشنگه
به من هم سر بزن
اگه با تبادل لینک موافقی لینکم کن و بهم خبر بده تا لینکت کنم

سلام...ممنون ... خوش اومدی به وبم ....
الآن میام صبا خانم

اگر بودنت به زندگی کسی معنا میده.....
زندگیش رو بی معنی نکن.....

سلام من با معرفت نبودم ولی اینو خوندم:-D
آجی شکوفه هنوز ک نیومدی دلمون تنگید
هنوز امتحانات تمومیده نشدن؟
خب بیا وبمو ببین اگه هم وقت نداری نظر نده اکشال نداره

وااااااااااااااای که تو چقد خوبببببببی فاطمه جونم .... یعنی نظر ندم؟

این لینک چیه خانومی ؟
خطا میده باز نمیشه که ...

elmira 1393/04/03 ساعت 17:04 http://sms20love.blogfa.com

._|\____________________,,_
../ `--||||||||----------------------]
./_==____________________|
...),---.(_(__) /
..// (\) ),----".'
.//___//
/`----' /
____ /
سلام دوست خوبم من هم دیروز و هم امروز دوتا مطلب گذاشتم و آپ کردم . پس بدووو بیا اگه نیای با همین تفنگ میکشمت[نیشخند]

elmira 1393/04/01 ساعت 15:09 http://sms20love.blogfa.com

. . . . . . . . . . . . . $$$
. . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$
. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$
. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
$$$$$$$. . . . . . . . .$$$
.$$$$$$$. . . . . . . . $$
. $$$$$$. . . . . . . . $$
. .$$$. . $. . . . . . .$$
. . . . . . .$. . . . . $$
. . . . .$$$.$. . . .$$
. . . $$$$$. .$. .$$
. . .$$$$$$. . . $$
. . .$$$$. . . . $$
. . .$$. . . . . .$$
. . .$. . . . . . $$
. . . . . . . . . $$
. . . . . . . . .$$
سلام دوست خوبم.من آپ هستم و بیا یه خبر خوشم گذاشتم البته مال خودمه اما دوس دارم بهم تبریک بگی به عنوان دوست خوبم.منتظرم[بوسه]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد