❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

ولنتاین مبارک


ولنتاین مبارک

به سلامتی اون دخترایی که برا روز ولنتاین باید یه گونی ادکلن بخرن

حالا به سلامتی اون پسرایی که توی این روز نمیدونن سر کدوم قرار برن…



این شوخی بوووود....



بدون کلمات فانتزی و بدون هیچ شعری

 فقط میخوام دنیا بدونه که تورو با تمام قلبم دوست دارم.

 ولنتاین مبارک





باااااااااااااااای ب همه خوش بگذره

نظرات 45 + ارسال نظر

خیلی وبت نازه
عزیزم لینکی اگه دوست داشتی ما رو هم بلینک

ممنون سحر جان....
عزیزم لینک شدی....

.
مورد داشتیم طرف مقاله شو طوری از اینترنت کپی پیست کرده
که با تبلیغات کنار صفحه به استاد تحویل داده اصن یه وزی...

خخخ

دختر همسایمون زنگ خونمون زده
رفتم درو باز کردم میگم سلام بفرمائید
میگه :سلام، خونه اید؟؟!؟
گفتم نه منو که می بینی آخرین مدل پیغام گیر هستم
بعد از صدای بوق پیام خودتان را بگذارید!!!

خخخخ

شکوفه جونم میای تو چت باکس وبلاگم باهم بحرفیم حوصلم سر رفته خواهشا

عزیزم من چت نمیرم

قانون ۱۵۱/۳۷۳ نیوتون :
اشیایی که کمترین صدا را دارند ، موقعی که همه خوابند بیشترین صدا را تولید میکنند !

ﺍﺯﻳﻦ ﭼﺸﻢ ﺑﻨﺪﺍﻯ ﺧﻮﺍﺏ ﮔﺮﻓﺘﻢ !
ﻫﻤﻴﻨﺎﻳﻰ ﻛﻪ ﺧﺎﺭﺟﻴﺎ ﻣﻴﺰﻧﻦ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺸﻮﻥ ﻛﻪ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺨﻮﺍﺑﻦ !
ﻫﺮ ﺩﻓﻪ ﻣﻴﺰﻧﻢ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﻢ ﻫﻤﺶ ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﻳﻜﻰ ﮔﻠﻮﻣﻮ ﺑﮕﻴﺮﻩ ﺧﻔﻢ ﻛﻨﻪ :|
.

همیشه سخت ترین جای ِ کار اینه که ، تظاهر کنی هیچی نشده..

ســـــلامتی اونـــایی کـــه مـــوقـــع خـــرج کـــردن
واســـه رفـــیق و عـــشــقشــون…
پــــول واســـشون حـــکــم جـی اِل ایــکسو داره…
راحــــــت از جـــــیب درمـــیاد…!!

خخخ ب سلامتیشون

تفاوت ما با نسل جدید :
آن چیست که بدون آن نمیتوان زندگی کرد اما دیده نمیشود ؟
جواب ما : هوا
جواب نسل جدید : وایرلس !

بچه بودم وقتی به کسی فوش می دادم و طرف آینه نشون میداد

آنچنان شیرجه ای میرفتم که نکنه یه موقع فوش برگشتی بهم بخوره

البته اون موقع بچه بودم الان یه جا خالی ساده میدم !

دختره ﺍﺳﻤﺸﻮ ﺗﻮی پروفایلش ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ R R R

ﻣﺴﯿﺞ ﺩﺍﺩﻡ ﯾﻨﯽ ﭼﯽ ؟

ﮔﻔﺖ ﺧﻨﮕﻮﻝ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺩﯾﮕﻪ

سه تا ره

هنوز در پی هضم این خلاقیتم

آفرین جالب بود....عجب دختری بودا !!!! چ خلاق؟!؟!

شکوفه عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

منم دوســـــــــــــــــــــــــــت دالم عشخم

زنه همسایمون اومد تو کوچه هندونه به شرط چاقو بخره از وانتی

یارو چاقو زده به هندونه میگه خوبه ؟

زنه میگه خوبه ، از همین یه سالمشو بدین !

خخخ

همچین میگن شیر اگه پیرم باشه باز شیره

انگار شتر وقتی پیر می شه تبدیل به الاغ می شه

دیشب تو پمپ بنزین یه معجزه دیدم؛

یارو نزدیک پنج لیتر و نیم تو یه ظرف چهار لیتری بنزین زد،

وقتی هم به مسئول پمپ بنزین گفت، یارو گفت احتمالا دبّه ت خرابه...!

پستــــ های بعضیا رو , باید با دل لایکـــ زد!

با مــــوس حال نمیــــده . . . !

مثل پست من؟؟؟

رســــــیـــــده وقــــــــــتِ رفــتــــــــــن…
هر چـــــند مـــــــــــــــن از دلــــت خیلی وقــــــــــتِ رفتم ...

مشکل از خود ماست واسه کسی که دو قدم واسمون برنمیداره دو کیلومتر پیاده میریم..!!

ســــه بار بگو:

سه شیشه شیر، سه کیسه سیر..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

بسته بسته,خانواده نشسته... .

من 25 بار میتونم بگم....همه تعجب میکنن ولی میشه....

به سلامتی اونایی که خیانت رفیقو دیدن اما آخرین برگ رفاقتو نچیدن !

ب سلامتیشون

به سلامتی خدا که گرونی رو کارش تاثیر نمیزاره و بعد از این همه سال با ۵٠تومن صدقه ٧۰ نوع بلا رو دفع میکنه !

واقـــــــــعا
خدا جونم عاشقتم

به سلامتیِ اونی که وقتی بودیم باهامون حال کرد ، اگه نبودیم ازمون یاد کرد !
اونی که اگه بودیم دعامون کرد ، اگه نبودیم آرزومون کرد !
اونی که وقتی بودیم خندید ، اونی که وقتی نبودیم نالید !
سلامتیِ اونی که هرچند دلخور بود ولی واس دلخوشیِ ما خندید …

گفت : بزن به سلامتی پت و مت !
گفتم : حتما به خاطره اینکه خنده دار بودن ؟
گفت : نه ، به این خاطر که تا تهش با هم بودن !

همینم کار بزرگیه ک تا آخرش کنار هم بودن

به سلامتیه دلت که شکست اما دلی رو نشکست …

بله واقعا ب سلامتیش

samana 1392/11/30 ساعت 19:40

این عکس خرسش خیلی خوشجله!!!

مرسی عزیزم منم خیلی این عکسو دوس دارم چون خرسش خپله و بانمکه

ممنون
دیدم لینکیدیم
شما هم مال لینک شدیدا

زینب 1392/11/27 ساعت 20:09 http://zeinab10.blogfa.com/

سلام اجی اپم بیا

الآن دارم میام...

ازدوج که نههههه ولی بهش اعتماد دارم
من خودم از این دوستی ها خوشم نمیاد که تو خیابون شماره بگیری اخه حسین فامیل هست بهش اعتماد دارم

ya30 1392/11/26 ساعت 15:04 http://konts.blogfa.com

ولِـــــــــــــــــــــــــین توام مبــــــــــــــــــارک مــــــــــــــــــهربونم !

ولنتاین تو هم مبارک عسلم

خوش بخت شید

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد