❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

+فـَقـَط هَـمیــכּ الــانــפ زِהּـدِگــے کـُטּ •


بـســ‗__‗ـمِ اللهِ الـرحمــ‗__‗ـن الـرَحیـــ‗__‗ـم






فریب مشابهتــ روز و شب*ها را نخوریم
امروز،
בیروز نیست
و فردا امروز نم
ے*شوב ...




בرصـב کمے از انسانها نوב سال زندگے مے کنند
مابق
ے یک سال را نوב بار تکرار مے کنند



در روزگارے که خنـבه ی مرבم از زمین خورבن توست،
پس برخیز تا چنیـטּ مرבمے بگرینـב ...


میگـَم خُب حالـا ک شیـر فَهـم داریـم، خَر فَهـم داریـم، ی گَـوَزن فَهـمَم بـذاریـد:)






دختر: یعنی چی خسته شدی؟

پسر : خسته شدم از دوستی باهات... نمیتونم !!

 

دختر : مگه نمیگفتی عاشقمی؟ نمیگفتی هیچوقت ترکم نمیکنی؟

پسر : من دیگه نمیخوام دوست باشیم. برووو

دختر : چرا؟ مگه من چیکار کردم؟

پسر: بزرگترین کارِ ممکنوووو!! 

عاشقم کردی. عاشقِ خودت!! برو ... 

برو با دنیای مجردیت خداحافظی کن...
.

میخوام خانومم بشی.. 

همسرم.. 

تک بانوی خونم
.
.
.
نه دوستم !


(به نظر من داستان تخیلیه....خخخ)








( `_´)
︻╦╤─ ҉ - - - - - - -
´\ \
_/﹋\_

ﺗﮑــــــ ــــﻮﻥ ﻧﺨـــ ـ ــ ـﻮﺭ!

ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﮔﯿﺮﺕ ﺁﻭﺭﺩﻡ!

آره خودت!

همـــ ــــ ـــش مطلبامــــ ــو میخونـ ـی نظـــ ـــر نمیذاری !




اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد وَ عَجــ‗__‗ـل فَـرَجَهــُم

نظرات 57 + ارسال نظر

عالی بود

ممنون...

M ❤ M 1392/10/23 ساعت 17:48 http://mitivmali.blogfa.com/

سلام عزیزم
من که یه روز درمیون آپ میکنم خانومی..
بلاگفا اذیت میکنه
افتضاح....

امیدوارم دیگه اذیت نکنه

چرا گریه کنم وقتی باران ابهت اشکهایم را پاک کرد و سرخی گونه هایم را به حساب روزگار ریخت.

چرا گریه کنم وقتی او بغض عروسکی دارد و همیشه این منم که باید قطره قطره بمیرم.

چرا گریه کنم وقتی بر بلندی این ساده زیستن زیر پا له شده ام.

چرا گریه کنم وقتی باد بوی گریه دارد و برگ بوی مرگ.

چرا گریه کنم وقتی عاشق شدن را بلد نیستم تا به حرمت اندک سهمم از تو اشک بریزم.

چرا گریه کنم وقتی تبسم نگاهت زیبا تر است……

زیباااااا بود عزیزم

غرور گفت “غیر ممکن است”
تجربه گفت “خطرناک است”
عقل گفت “بیهوده است”
دل زمزمه کرد ” امتحانش کن”

گوشه ی کافه ای می نشینم بدون هیچ بهانه ای قهقهه می زنم

نه به حضور باران نیازی است

نه به قهوه ، نه به سیگار و نه حتی به نگاه تو

فقط بی دلیل ، به نداشته هایم می خندم

قصه این نیست که تو ناز کنی من ناز کشم .....

داستان اعتماد و اعتقاد است ...

در پستوی یک نگاه ارامش یافتن سخت است .

دلــــــــــم ..
با مشت دیگران کـَـکش هم نمیگزد...امـــــــــــــــــــــــ ــــــــا ..
اخمـــ تو ..
خردش میکند ....
چه رسد به .....
قهر و نبودنت...

M ❤ M 1392/10/23 ساعت 13:28 http://mitivmali.blogfa.com/

این بلاگفای دیوونه نظرات کسایی که بلاگفایی نیستن رو از نظراتم پاک میکنه....

....چلا آخه؟؟؟؟؟؟

کاش می شد که کسی می آمد
باور تیره ی ما را می شست
و به ما می فهماند
دل ما منزل تاریکی نیست
اخم بر چهره بس نازیباست
بهترین واقعه همان لبخند است
کاش می شد که به انگشت نخی می بستیم
که فراموش نگرددکه هنوز انسانیم…!

خدایا !!!!
دستانم را زدم زیر چانه ام .....مات و مبهوت نگاهت می کنم...
طلبکار نیستم ......
فقط مشتاقم بدانم...ته قصه چه می کنی با من؟؟؟

با عشق، سیب هم طعم دیگری ست…‏
قشنگ یعنی چه‌؟
قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه‌ی اشکال
و عشق
تنها عشق
تو را به گرمی یک سیب می‌کند مأنوس…
"سهراب سپهری"

گـآهـ ـی وَقـتـ ـهـآ ، نـوشـتـنـتـ نمـ ـی آیـ ـد . .

قـَـدَمـ زدن رـآ هـــَـمـ دوستــ نــَداری . .

اَز حـَـرفـ زدن بـآ دیگــرـآن حـآلــَـتـ بـهـ هــَـمـ مـ ـی خـُـورد . .

خـسـتـهـ نـیـسـتـ ـی ،،

امــآ انگــآر ، تــ ــآ دلـَـتــ بـخــواهــُـد غــَـمـ داری . .

بـعـضـ ـی وَقـتـ ـهــآ ،

قـَـدری آرامـشِ ذهـنـ ـی وَ خـیــآلِ رـآحـتــ آرزویتــ اَستــــ

با خود پیمان ببندید که :
به بهتـرین فکر کنید ،
برای بهتـرین کار کنید و فقط بهتـرین را بخواهید ..

هر بار که کودکانه دست کسی رو گرفتم گم شد!

آنقدر که در من هراس از گرفتن دستی هست ترس از گم شدن نیست!

شیدا 1392/10/23 ساعت 11:29 http://harf-harf.blogfa.com

از استادی پرسیدند :آیا قلبی که شکسته باز هم میتواند عاشق شود؟
استاد گفت :بله میتواند.
پرسیدند :آیا شما تاکنون از لیوان شکسته آب خورده اید؟
استاد پاسخ داد :آیا شما به خاطر لیوان شکسته از آب خوردن دست کشیده اید؟

زیبااااااااا بود شیدا جون

ثنا 1392/10/23 ساعت 11:28 http://enteeezar73.blogfa.com/

سلام اپم بدو بیا

همش رمز گذاشتیکه

الآن میام ثنا جون

دلتنگی

اگر واگیر داشت

آنقدر

می بوسیدمت......

تا تو هم

دلتنگم شوی....

هـنوز هــمـ

خـــیآبان هـآرا تنهـایی قدمـ میزنـَم

تنهـــآیی زیـر بآران راه میروَمـ

تنهـــآیی گــریـ ه میکنمـــ

تنهــــآیی ....

و بــــآز همـ تنهـآیـ ی

عاشقی را شرط تنها ناله و فریاد نیست
تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست
تا نشد رسوای عالم, کس نشد استاد عشق
نیمه رسوا عاشق اندر فن خود استاد نیست …

جان رفته ولی زخم وفایت نرود
تاثیر طلسم چشم هایت نرود
فرشی زدل شکسته انداخته ام
آهسته بیا،شیشه به پایت نرود

امشب یهو دلــــــــــــم کودتا کرد...
تو رو می خواســـــــــــت..
ســَـرَم رو کردم زیر ِ بالشت
آروم به دلـــــــــــم گفتم
خــــــــــفه شو....
دوره دموکراسی گذشته.... می زنم لهـــــــــت میکنم!!!!!!!!

هرچه مغرور تر باشـــــی ،
تشنه ترند برای با تو بودن...
و هرچه دســـت نیـــافتنـــــی باشی،
بیشتر به دنبالت می آیند...
امان از روزی که غروری نداشته باشی،
و بی ریا به آنها محبت کنی...
انوقت تـــــورا هیچوقت نمیبیند...
ســــاده.

وقــتی خواســتن هابــوی شـــهوت میدهند

وقــــتی بــودن ها طعــم نیاز دارند

وقــتی تنهـــایی ها بی هیچ یـادی از یار، باهر کسی پر میشود

وقــتی نــگاه ها، هـــرزه به هر سو روانه میشــود

marzieh 1392/10/22 ساعت 22:18 http://1998tanhaavl.blogfa.com/

خسته ام از این زندان که نامش زندگیست..
پس قشنگی های دنیا دست کیست..
باختم در عشق اما باختن تقدیر نیست..
ساختم با درد تنهایی مگر تقدیر چیست

مـــرســی

خواهش گلم

سلام عزیزم
ممنونم

خواهش:)

وقتی تو نیستی همه نیستن...

نه که نیستن!

هستن!

ولی مثل تو نیستن!

....

دلتــــنگـــــم...
مثــــل یـک بـرگ خیـــــس دور از شــاخــــه...
کـــه حتـی بغــض لــــه شـدنـش...
بــــه گـوش هیچکــس نمــــی رســـــد

خدایا !!!!
دستانم را زدم زیر چانه ام .....مات و مبهوت نگاهت می کنم...
طلبکار نیستم ......
فقط مشتاقم بدانم...ته قصه چه می کنی با من؟

بـــاران همیشه می بارد

اما مردم ستـاره را بیشتر دوست دارند

نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .

paradsie 1392/10/22 ساعت 16:03 http://my7world.blogfa.com

سلاااااااااااااام عزیزم!خیلی دیر اومدم شرمنده به هرحال دیر اومدن بهتر از هرگز نیومدنه دیگه
راستی رمز پست بالاییه چیه؟

نمیگی دلتنگت میشم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد