❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.








زمانی شعر میگفتم برای غربت باران…
ولی حالا خودم تنهاترم
تنهاتر از باران…!






یــادتـــه زیـــر گـنبـد کـبــود
تــو بــودی و کـلی آدمــای حـســود . . .؟
تقـصـیــر هــمــون حــســوداســت کــه حــالا . . .
هستـی مـــا شـــده یـکی بــود یـکی نـبـود . . .





شهرت : سرگرבاלּ

زاבگاه : محراب غم

تاریخ تولــב :בر یڪـے از روزهاے گرمــا

شماره شناسنامه : نامفهوم

مــבت محڪـومیت : حبس ابــב

نام پــבر : کوه رنج

نام ماבر : فرشته ے غم

نام پـבربزرگ : בرویش تنها

نام ماבربزرگ : سلطاלּ غم

قــב:ڪـمتر از خاک

رنگ چشم:بارانے

رنگ مو:همرنگ בرב

مقطع تحصیلے :پایه آخر بـבبختے

گناه:انساלּ بوבלּ

جرم:به בنیا آمدלּ

محڪـومیت:زندگے کرבלּ

زماלּ رهایے:مرگ

چراغم :خاموشے

آرزویم : مرگ

امیـבم :ناامیـבے

آدرس : خیاباלּ غم

میداלּ تنهایے

چهارراه بدبختے

خیاباלּ رنج

ڪـوچه غربت

پلاڪـ ناباورے

نظرات 28 + ارسال نظر
samana 1392/12/02 ساعت 14:05

خیلی غمگین بود!!راستی اون طراحی گیتارتم دیدم واسه جلسه دوم خیلی خوب کشیدی!!منم فکرکنم تابستون 3سال پیش کلاس طراحی میرفتم!خیلی دوست داشتم ودارم!ولی متاسفانه به خاطر درسام ومدرسه ول کردم!!!

.....ممنون عزیزم طراحی جلسه اولمم گذاشتم.....عه پس حیف شد.....من فعلا کلاس ژیمناستیکو ب اطر درسام ول کردم چون هیچکدوم از ذوستام نمیومدنخیلی سخته درکت میکنم
تو چرا عکس طراحی هات رو نمیذاری؟ دوس دارم ببینمشون....من الآن دارم تابلو میکشم هر وقت تموم شد عکسشو میذارم چون اولین تابلومه

عاشق که میشوی...
مواظب خودت باش
شبهای باقیمانده عمرت
به این سادگیها نخواهند گذشت...

نازیلا 1392/10/23 ساعت 12:48

چرخ دنده های آسمان که به هم ساییده شد

زمین دیگر هرز می چرخد ،

شاید راز گم شدنمان همین باشد !

نازیلا 1392/10/23 ساعت 12:47

بازیگوش میشوم
زیر شیطنت دستهایت...
بگذار خطابمان کنند"دیوانه"....
چرا که من...
باهمه ی زنانگی ام
"مجنونت شده ام"...

نازیلا 1392/10/23 ساعت 12:47

از خودم دور میشوم


تا به تو نزدیکتر باشم


این روزها "خیال"


تنها راه با تو بودن است !

سلام آجی
وبت محشره
لینکیدمت
این پستتم کپی شد با اجازه

سلام آجی خوش اومدی....مر30...

sara 1392/10/17 ساعت 10:06 http://rrrblue2515.blogfa.com

شکوفه جان منتظرتم...راستی مطالب وبت خیلی قشنگه...با اینکه دخترا فرشته اند هم موافقم100%

Masoom 1392/10/16 ساعت 23:53 http://brainygirl.blogfa.com/

سلام عزیزم ممنون بابت لینک تو هم لینک شدی

Masoom 1392/10/16 ساعت 17:51 http://brainygirl.blogfa.com/

ممنون بابت حضورت بازم بیا خوشحال میشم

چشم....لینکی

خیلی قشنگ بودن
هم متن ها هم عکس ها

مرسی آبجی یونا

ساحل 1392/10/15 ساعت 17:09 http://sahel14love.blogfa

این عادلانه نیست!


گاهی در شعرهایم مجبورم


زیبایی تو را


در آغوش بیگانه ای تصور کنم


افسوس که تو همچنان زیبایی،


حتی وقتی


سهم من نیستی!


وبت خیلی نازه لینکت کردم

مرسی ساحل جوووون تو هم لینک شدی....

خوشحالم که فراموشم نکردی چشم منم میام ازاین به بعد

منم...

همیشه در گرگم به هوا،از گرگ شدن فرار میکردیم
و اکنون ناخواسته،در تمامی بازی ها گرگیم
بی آنکه از خودمان بترسیم!!!

لاااااااایک

salam khanumi!
ba eftekhar link shodi azizam

ممنون گلم

تنهایی آدم را حشره شناس میکند

حتی نایاب ترین عنکبوت های دنیا هم

در اتاق من تار تنیده اند

★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★

مرسیــــــــــ

وقتی تو نیستی …
شادی کلام نامفهومی ست !
و ” دوستت می*دارم ” رازی* ست
که در میان حنجره* ام دق می*کند
و من چگونه بی* تو نگیرد دلم ؟
اینجا که ساعت وآیینه و هوا … به تو معتادند..

مادر ، من هرگز بهشت را زیر پایت ندیدم ؛ زیر پای تو آرزوهایی بود که از آن گذشتی به خاطر من !

زندگی کن به شیوه خودت . . .
با قوانین خودت . . . !
با باورها و ایمان قلبی خودت . . .
مردم دلشان می خواهد موضوعی برای گفتگو داشته باشند . . .
برایشان فرقی نمی کند چگونه هستی !
هر جور که باشی ، حرفی برای گفتن دارند . . . !

جلوی کوه داد بزنی “محبت” بر میگردد “محبت” !

تو از سنگم کمتری ؟

konts 1392/10/13 ساعت 19:00 http://konts.blogfa.com

اینروزها به احساست بیاموز که دیگر نفس نکشد!!! هوای دلها بس آلوده است ...
گریه تعطیله آبجی خانوم

آجی گلم چشــــــــــــــــــــــــــــــــــــم.....ولی دست خودم نیس...

آخه این چه وضعیه؟

پیراهن پاره مد شده

شلوار پاره مد شده

کلاه سوراخ مد شد

شال پاره هم مد شد

پس چرا این جوراب پاره مد نمی شه !

من باید تاکی باید منتظر بمونم

خخخ منتظر بمون حتما همین جوری میشه

konts 1392/10/13 ساعت 17:15 http://konts.blogfa.com

دوس ندارم آبجیم غمگین باشه ها !!!!!!!!!!!!!!!

چی کار کنم....بخاطر تو باشههههههههه

انقدر بدم میاد از این آدم های فضول

که موقع درس خوندن آدمو بیدار می کنن

خخخ منم

عشق یک واژه ی زلال است ، تو باید باشی

قلب من زیر سوال است ، تو باید باشی

فال حافظ زدم آن رند غزلخوان هم گفت...

زندگی بی تو محال است ، تو باید باشی...

زیباااا بود عزیــزم

آبجی چی شده این شکلکو گذاشتی؟

konts 1392/10/13 ساعت 12:31 http://konts.blogfa.com

آبجی کووووووووووووووووووووووووووووچووووووووووووووووووولوووووووووووووووو چرا غم عزیزم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

مممممممممممم....آبجی میخوام بیام بغلت گریه کنم...

مریم 1392/10/13 ساعت 09:05 http://golemaryam24.blogfa.com

به کسی اعتماد کن که بتواند سه چیز را در تو تشخیص دهد ....

اندوه پنهان شده در لبخندت را...

عشق پنهان شده در عصبانیتت را....

و معنای حقیقی سکوتت را ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد