❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

]|I{•------» غیرت... «------•}I|[




غیرت یه مرد فقط واسه ناموسش نیس!!!


 
باید رو خودشم غیرت داشته باشه...
 
آقـاپـسـریکـه مـیـگـی" دخـترخـــــــوب " پـیـدا نـمـیـشـه:
دخـتـرخـوب تـادیـر وقـت تـو خـیـابــــــونـا و پـارتـی هـا بـاهات نـمـیـپِـلـِکـه...

کـفـش 15 سـانـتـی و مـانـتـوی جـلـف و چَـســــبـون جـلـوت نـمـیـپـوشـه...
اونـقـدر آرایـش نـمـیـکـنـه کـه نـتـونـی قـیـافـه ی اصـلـیـش رو تـشـخـیـص بـدی..
چـشـمـک و عـشـــــوه و صـدای لَـوَنـد نداره...
بـا دیـدن مـاشـیـن مـدل بـالات لـحـنـش عـوض نـمـیـشـه...
نـه بـا تـو مـیـپـره نـه بـا امـثـال تـو!!!
پـس ایـنـقـدر نـگو کـه" نـیـسـت."...
تـو اونـقـدر چـشـمـت عـروسـکـای خـیـابـونـی رو گـرفـتـه کـه "دخـتـرخـوب" تـو رو
بـیـشـتـر از اونـا نـمـیـدونـه...

آره داداش!!!






دختـــــــــرها بی تقصیرند...
این روزها ادم نمی بینند تا حوا شوند...
.
.

.

.

.

یه پسر انگلیسی به پسر ایرانی میگه:چرا خانوماتون با مردا دست نمیدن؟

یعنی انقدر مرداتون شهوت پرستن؟
پسرایرانیه میگه:چرا هر مردی نمیتونه دست ملکه شمارو لمس کنه؟

پسر انگلیسی عصبانی میشه و میگه:ملکه فرد عادی نیست فقط با افراد خاص دست میده.پسر ایرانی میگه:خانوم های ما همه ملکه اند

.

.

.

.

.

هر یک چادر که بر سر یک زن و دختر ایرانیست، شبیه یک سپر دفاع موشکی است در برابر تهدید موشکی غرب...این چادر نازک انقدر ضخیم! است که میتواند در برابر ابر موشک ماهواره نیز مقاومت کند.




=====> و آخـــــرین کلام**دخترها فرشــــــته اند**


نظرات 117 + ارسال نظر
... 1392/10/15 ساعت 17:37 http://waiting7.blogfa.com/

خوب میتونی بدی منم بخونم

... 1392/10/15 ساعت 08:34 http://daftar-man.blogsky.com

سلام ...
وبلاگت خیلی قشنگه ببخشین چند وقت پیش اومدین من تو این وبلاگم دیر میام ... اگه خواستین بیاین به اون ویلاگ دیگم سر بزنین.. ممنونم از حضور گرمتون ...
http://waiting7.blogfa.com

ممنون ولی چرا بلاگفا؟

سلام مرسی که سر زدی عالیییییییییی[

خواهش

اوا
راس میگیا
ببخشید
لینکت کردم فدات

خواهش آبجی

اپـــــــــــــــــــــم عزیزم

اومدم...

اینروزا دختر و پسرها از عشق و دوستی هیچ نفعی نمیبرند

اونایی که منفعت میبرند:

رستورانها

کافی شاپها

ایرانسل و همراه اول !!

هههه آره ....

کیمیا 1392/10/12 ساعت 09:26 http://o0kimiya0o.blogfa.com

حــــــــق با کشیش ها بود گالیله....!


زمیـــن آنقدر هــــــا هم گرد نیست...


هرکس میرود...


دیگــــــــر باز نمیگردد........!!!

زیبا بود

آبجی چیشد؟

konts 1392/10/11 ساعت 17:34 http://konts.blogfa.com

سوال کنکور لرا: جای خالی را با بیل پر کنید

قلبونت بلم....گشنگ بووووووود

مـن مانـבهـ امـ و شـآنـزבه جــلـב

" لغــت نـآمـهـ "

کــهـ ـهیچــکـבامــ از کـلــمـآتـش مُــتـرآבف

"בلـتـنگـی" نمـیشونـב !!

کــآش ב ـهــخُــבآ میـבآنــسـت בلتنـگـی

"معــنـآ " نــבآرב

" בرב " בآرב .

شب است...

شبی تاریک و یخ زده...

اما دلم گواهی می دهد ، این نیز بگذرد...

تو شب را باور مکن!!!

فردا طلوع خواهد کرد و رقص مهر ماندگار خواهد شد...

فردا می اید با امیدی از حس ظهور

امیدی از جنس خدا

و پر از لالایی خوشبختی

و نوازش باران....!

باورش کن که آینده ی تو زیباست!!!

و بدان خدا نیز تنهاست!

چه سکوتیست انگار هیچکس در دنیا نیست
و شاید....!
من در دنیای هیچکس نیستم...

وقتـــی نخـــواستنـت...

آروم بـکــش کـنـــــار...!

غــــم انـگیـــــز اسـت اگـــر تـــو را نـخـــواهـــد؛

مســـخـره اســت اگـــر نفهمــــی؛

احــمقـــانـــه اســت اگــــر اصــرار کـنـــی ....

زیباااا بووووود

مریم 1392/10/10 ساعت 21:43 http://golemaryam24.blogfa.com

مرا به دار آویختند تا نامت را از یاد ببرم اما چه ساده اند این ساده اندیشان که نمیدانند نام
تو حک شده ی قلب من است

konts 1392/10/10 ساعت 18:36 http://konts.blogfa.com

اه چدا بوش نداله ؟؟؟!!!! بووووووووووووووووووووووووووووووووووووش
خخخخخخخخخخخخخخخخ سلما خولدم

خخخ

فکر کردم واقعنی بود جکه

خخخخ

موسیقی رو دوست دارم

آبجی منم...

██♥██♥██♥██♥████♥██♥██♥██♥████♥██♥██♥██

دلم هوای تو دارد.................

هوای آن بوسه های بارانی..........

دستم در وصل دست توست.........

دلم هوای تو دارد.................

هوای آن چشمان مست مخمور.........

روحم در وصل روح توست............

هیچ یک را از خود جدا مکن!........

██♥██♥██♥██♥████♥██♥██♥██♥████♥██♥██♥██

گاه دلتنگ می شوم دلتنگتر از تمام دلتنگی ها
حسرت ها را می شمارم
و باختن ها
وصدای شکستن را.. نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم
وکدام خواهش را نشنیدم
وبه کدام دلتنگی خندیدم
که چنین دلتنگم

.....

★★★★★★★★
★★★★★★
★★★★بنام عشــ♥ــق زیباترین دروغ دنیــــ♥ــا
★★

,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`’’’
-----------♥
---------♥
--------♥
------♥
----♥
--♥
-♥

ミ★ミ. به عشق تو که همه دنیـا و زندگیـمیミ★ミ
زدم قید همه چی رو

منم مثل تو لج کردم

واسه آدم بدای شهر

منم احساس خرج کردم
√❤ به عشق تو که همه دنیـا و زندگیـمی❤√
-♥
--♥
----♥
------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•

★★★★★★★★
★★★★★★
★★★★بنام عشــ♥ــق زیباترین دروغ دنیــــ♥ــا
★★

...زیبا بوووود

ﻣﻦ ﺧـ ـ ـﻮﺑـ ـ ـﻢ ...
ﺍﺯ ﻫﻤـ ـ ـﺎﻥ '" ﺧـ ـ ـﻮﺏ '"ﻫﺎﯾﯽ ﮐـ ـﻪ
ﭘـ ـ ـﺪﺭﺑـ ـ ـﺰﺭﮒ ﮔﻔﺖ ﻭ ﺻﺒـ ـﺤـ ـﺶ ﻣُـ ـ ــﺮﺩ!

██■██■██■██■██■██■██■██■██■██■██■██

تــــ‗__ُِ‗ـــو صـــآבِقـــآنــــ‗_ِِ_‗ـــه בُرُوغ بگِــــ‗__‗ـــو
مـــَن عـــآشقــــ‗__‗ـــآنــــ‗_ِ_‗ـــه کــــ‗__‗ـــآری خوآهــــ‗_َ_‗ـــم کــَــ‗__‗ـــرב
تـــآ "مــــ‗__‗ـــآه" هَمیشــــ‗__‗ـــه پُشــــ‗__‗ـــتِ اَبــــ‗__‗ـــر بـــآقــــ‗__‗ـــی بــــ‗__‗ـــآنـَב!

██■██■██■██■██■██■██■██■██■██■██■██

مگه تقلب نوشته بودی نیومد تو امتحان؟

باحال بود ولی متاسفم امیدوارم نمره خوبی کسب کنی اجی جونم

`°• ¸.•°` `°•. •°` `°•.¸ ¸.•°`

آدمها مثلــ سایه انــــد !
ازشونـــــ فرا کنیــــ .
دنبالتــــ میدوند !
دنبالشانــــ که بدوییـــــ .
ازتـــــــ فرار میکنند !

`°• ¸.•°` `°•. •°` `°•.¸ ¸.•°`

اوهوم...

وقتی عاشق میشوید ، صدمه میبینید

وقتی صدمه میبینید ، متنفر میشوید

وقتی متنفر میشوید ، سعی میکنید فراموش کنید

وقتی سعی میکنید فراموش کنید ، دلتگ میشوید

در نهایت دوباره عاشق می شوید

عشق یک چرخه است

هههه

♥کــــــــــــــــــاش...♥
♥گـــــاهـــــــــــی...♥
♥زنــــــدگـــــــــی...♥
[◄◄ι] [ ιι ] [■] [►] [ι►►]
♥داشـــــــتــــــــــ ... ♥

اوهوم...کاش...ولی نمیشه دیگه

ـ _ـحکـ_ـمـْ بــ_ـاش !

وقتــ_ـ_ـی خیـ_ـلـ_ـی نـَـ_ــرمـْ شـ_ــوی ؛

همـ_ــه خَمَـ_ـتـْـ مـی کننـ_ــد !

حتــ_ـ_ـی کسـ_ــی کـ_ـه انتظـ_ــار نـ_ـداری...!

اره اجی جونم منم خیییییییلی دوسشون دارم

چی رو عزیزم؟

تو به من خندیدی...

و نمیدانستی من به چه دلهره از باغچه ی همسایه،

" سیب " را دزدیدم.

باغبان از پی من تند دوید.سیب را دست تو دید!

غضب الود به من کرد نگاه...سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک...

و تو رفتی و هنوز...سالهاست...

در گوش من ارام ارام،

خش خش گام تو تکرار کنان،

می دهد ازارم! و من اندیشه کنان،

غرق این پندارم...که چرا خانه ی کوچک ما،

" سیب " نداشت....!!!!

لااااایک

می دانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر
فقط می دانم در آغوش منی بی آنکه باشی
و رفتی ، بی آنکه نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد