❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

آرزویی بکن.....



آرزویی بکن

گوش های خدا پر از آرزوســـــ♥ــــــت و دستهایش پر از معجزه

آرزویی بکن

شـاید کوچکترین معــــــ♥ـــــــــجزه اش بزرگترین آرزوی تــو باشـــــد


 

یک نفــــــس با دوســـ♥ـــت بودن همنفـــــــس آرزوی عاشــــــــــ♥ـــــــــــق همین است و بـــــــس

 


ثمره عمر آدمی یک نفــــــس است و آن نفــــــس از برای یک همنفــــ♥ــــــس است گر نفـــــسی با نفـــــسی هم نفـــ♥ــــس است آن یک نفـــــــس از برای عمری بس است

 

 

*به دوستانی فکر کن که دیگر فرصتی برای دوســـــ♥ــــتی با آن ها نداری... و ای کاش این را زودتر دانسته بودی، تا آخرین ها، آخرین بار نشوند!

 


می گی گل رو دوست داری ولی میچینیش... میگی بارون رو دوست داری ولی با چتر میری زیرش... میگی پرنده رو دوست داری ولی تو قفس میندازیش... چه جوری میتونم نترســــ♥ـــــــم وقتی میگی دوستم داری؟؟؟

 

 

 

اینقدر نگوییم گل ها خار دارند،بگوییم خارها گــــــ♥ــــل دارند.

 

 

آیا می پنداری که جسم کوچکی هستی ؟ولی درون تو جهان بزرگی نهفته است.(امام علی علیه السلام)

 

 

چه بسیارند کسانی که به هنگام غروب آفـتــــــــ♥ــــــــاب چنان می گریند که ریزش اشـــــک ها مانع از دیدن ستــــــ♥ـــاره ها می شود.

 

 

*ستاره شدن کار سختی نبود، گذشتم ولی غرق نورم هنوز،پر از خاطرات قشنگ تو ام، پر از یاد و شوق ومرورم هنوووز!

 

 

لانه ات را بر حباب حوصله ی مردمان نساز، تا آواره ی بی حوصلگیـــــ♥ــــــشان نشوی...

 


 


 گــل بـــــارون زده ♫♪



ب.ن:


دوستان عزیز اینو نازگل جووووون تو نظظرات گذاشت واسم....

منم تقدیم میکنم ب دوستای خوبم


http://www.persiancards.com/index.php/ecards/view/66

نظرات 157 + ارسال نظر

یادمان باشد با آمدن زمستان ، اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم
تا دچار سردی فاصله ها نشویم . . .

.........

کیمیا 1392/10/12 ساعت 09:26 http://o0kimiya0o.blogfa.com

منم رمز میخوام

چشـــــــــم آبجی

دل به نشاط 1392/10/09 ساعت 09:01

کوچک باش و عاشق که عشق میداند ایین بزرگ کردنت را

من کوه شده ام و دیگر

به هیچ کس نمیرسم...

میــــــشِه تَـــنهایی بــ ــازی کَــرد

میـــشِه تَـــنهایی خـــَندیـد

میــــــشِه تَـــنهایی ســَفَر کـــَرد

ولـــی خـــِیلی ســـَختِه تـــَنهایی...

تـــــَنهایی رو تَـــحـــَمُل کـــــَرد

اینــــــجا جـــــایی نیـــست.....

بـــــــی تـــــــو هـــــمه جــــــا دور اســــت...

وقـــــتی نبــــاشــــی هیــــچکس حــــــاضر نیســـــــت...

هــــــمه غـــــایــــب اند...

وقـــــتی مــــــــرده بـــــاشی...

هیــــــــچکس زنــــــــده نیســـــت هـــــمه مـــــــــرده اند....

یـادِمان بـاشَد :
وَقـتی کَـسی را بـه خُودمـان وابَسـته کَـردیم ،
دَر بَـرابرَش مَـسئـولیـم ...
دَر برابَـر اَشک هـایَش ..
شِـکَسـتن غُـرورَش ..
لَحـظه هـای شِکَـستَـنَش دَر تَـنهـایی وَ لَـحظـه های بـی قراریَـش ...
وَ اَگر یـادِمان بـرَوَد ،
دَر جایـی دیگـر سَرنـوشت یـادِمان خـواهَد آوَرد ...
وَ ایـن بار مـا خُود فَـراموش خـواهیـم شُد ...

بعلــــــــــــــه.....عزیزم قشنگ بووووود

دیگر نه "شلوار پاره" نشانه ی "فقر" است .... نه "سکــوت" علامت "رضــایت".... دنــیـــــــــــــــای غـــریـبـیــست ارزشـــــــــــها "عـــــــــــــــــــوض" شـده اند و "عـــــوضــــــــــی هــا"، بــا ارزش.....

اوهوم....

درمن بیــــداری
و هــر شــب
فـــریاد عشـــق تو
شـــعر میشـــود

نیلوفر.ثانی

دلـَم برای دلـَـ ـم می سوزَد ، وقتی تمام دلَـ ـم را کنار دیگری می بینـ ـَم !

می توان پر کرد فاصله های طولانی را


با یک پیام ساده و کوتاه


کافیست بنویسی


هنوز هم " دوستت دارم "

آپــــــــــــــــــم شکوفه جان

اومــــــــــــــــــــــــدم نازیلا جوووون

دخترک دل شکسته ،

کنار پنجره سیگار میکشید .

دخترک خسته بود آنقدر که یادش رفت ،


آخرین پک سیگارش را پایین پرت کنه نه خودش را...

چ غم انگیز

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا
فردا شدو باز هم تو گفتی فردا
امروز دلم مانده و یک دنیا حرف
یک هیچ به نفع دل تو تا فردا.

.....زیبا بود گلم

مریم 1392/10/07 ساعت 21:58 http://golemaryam24.blogfa.com

لینک شدی راستی

سلام عزیزم اره لینکی

تو هم لینکی

ممنون شمام لینک شدین

konts 1392/10/07 ساعت 17:29 http://konts.blogfa.com

عسلکم موفق باشه

ممنون گلم

M ❤ M 1392/10/07 ساعت 15:19 http://mitivmali.blogfa.com/

بچه که بودم زنگ زدم ۱۱۸ فوت کردم
بعد خانومه گفت تلفن شما کنترل میشه بیب بیب بیب …
جاتون خالی داشتم سکته میزدم ، سریع قطع کردم ،
سیم تلفنم کشیدم ، رفتم بیرون در خونه رو هم قفل کردم !
فقط کم مونده بود از کشور خارج بشم !

M ❤ M 1392/10/07 ساعت 15:19 http://mitivmali.blogfa.com/

من یه بار تو جاده کلاردشت
یه گوشه دور افتاده که پرنده پر نمیزد، حدود ۱۳۰۰ کیلومتر دور از خونه ،
سیگار روشن کردم رفیق صمیمی بابام منو دید

M ❤ M 1392/10/07 ساعت 15:18 http://mitivmali.blogfa.com/

بعضیا هم هستن که باید بهشون گفت :
این اشتباه تو نیست که درک نمیکنی و نمیفهمی ،
اشتباه منه که “توقع” دارم بفهمی

M ❤ M 1392/10/07 ساعت 15:18 http://mitivmali.blogfa.com/

بعضیا خودشون کل منظومه شمسی رو رصد کردن ،
اونوقت دنبال دختر آفتاب مهتاب ندیده میگردن

M ❤ M 1392/10/07 ساعت 15:17 http://mitivmali.blogfa.com/

بعضی ها یه جوری پشت قلیون میشینن و عکس میگرن
که انگار پشت لامبورگینی نشستن

konts 1392/10/07 ساعت 15:05 http://konts.blogfa.com

درست میشه آبجی جونم غصه نخور

میخوام ولی نمیشه

نازیلا 1392/10/07 ساعت 13:38

یاد تو دیگر با من نیست
چرا باید با یادت باشم
وقتی وجودت با دیگریست؟!

نازیلا 1392/10/07 ساعت 13:38

فقط برای خودم هستم " مـــن...! "

خودِ خودمـــــــــ ـ ـ ـ ...

نه زیبایم و نه عروسکی و نه محتــــــاج نگاهی...!

برای تو که صورتــ ـــهای رنگ شده را می پرستـــی

نه سیرتــــــ آدمها را ،

هیــــــچ ندارمــــــ...

راهت را بگیر و برو....................

حوالی من٬ توقفـــ ممنـــــــــوع استـــ

زیبا بود....

درد من تنهایی ام نیست!
درد من این است که هر روز از خودم میپرسم!
مگر خودش مرا انتخاب نکرد؟!

همینجام عزیزم ..
ولی کمتر میام نت

عه من دلم واست تنگ میشه ....

سلام .بله مونث هستم.

لینکی خانمی

بی تو مدت هاست که خوش نمی گذرد...
فقط میگذرد!!!

....زیبا بووووود

بعضی زخمها هست
هرروز صبح ، باید پانسمانش را باز کنی وروش نمک بپاشی !
تا یادت نرود…
دیگر ،سراغ بعضی آدما نبــاید رفت !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد