❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

 

  

به ادامه مطلب بروید...

 

سلامممممممممم....

بچه ها الآن رفتم دکتر دوادرمون شدم ب قول قدیمیا....

قوتم دوباره برگشت خواستم این دختر خاله و خواهرمو دختر داییم رو سیر فهم کنم ک اگه سر حرف من حرف بزنن چ کارشون میکنم....

:دی

الآنم اومدم سوپرایزشون کنم:

سوتی دختر خالم هه هه

ک رفت جوابمو بده ناخوداگاه ادای خودشو در آورد...

اینم از دختر داییم البته سنش پایینه:

ک ب جای این ک بگه دیشب گفت دیروز شب:))))

بعدشم داشت با مگس کش گیتار میزد...

خواهرمم ک داشت پسته ای ک مال من بود و میگرفت با ی حرکت کنگفو ازش گرفتم و بهش گفتم نمیتونی در برابر حرکات کنگفوی من مقاومت کنی ب جای این ک بگه کنگفو کار چند بار گفت کنکور کار البته فکر کنم بد شنید...

اینایی ک نوشتمو ازشون بعدا اجازه میگیرم:دی  

 

شوخی کردم ازشون اجازه گرفتم من بدون اجازه ی اونا دل خودمم راضی نمیشه 

ب هر حال از اونایی ک ب فکرم بودن ممنون اون ها اولین کسایی خواهند بود ک از من خبر خوش میشنون...البته بعضی هاشون میدونن...

از مینا جونم ممنون ک دست خطشو گذاشت:  

 

 

 از کسایی ک دل و جرعتشو داشتن ک اسم عشقشون رو بنویسن هم ممنون...

اینم نظر سنجی جدید هرکی دوست داشت جواب بده

گود بای

نظرات 24 + ارسال نظر
ژنتیک 1392/11/23 ساعت 11:08 http://jenetik92.blogfa.com/


-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€
،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€
¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€
¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€
،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
-----------♥
---------♥
--------♥
-------♥
-----♥
---♥
--♥


-----------------------------------------------------------------
مطالب وبت واقعازیباست.خیلی خوش سلیقه ایی

ممنون عزیزم

اینجا انقدر شاعرانه دروغ می گویند

و انقدر در دروغهایشان شاعر می شوند

که نمیدانم

در این سرزمین،

با این همه فریب،

چگونه است که دلم هنوز خواب باران را دوست دارد!!!

نسیم 1392/09/02 ساعت 22:34 http://just-ss501-4.blogfa.com

سلام نرگس جون ممنون که جوابمو دادی راستش من داستانشو خیلی دوست داشتم داستان قبلی شو هم همینطور..راستش اینقدر داستانای تخیلی دوست دارم که نگو..اما الانم با دوستم شرط بستم که هرجوری شده روژین رو پیدا میکنم اما هدف اصلیم اینه که راضیش کنم ادامه ی داستانشو بذاره اخه داستانه بدجوری رو مخمه... تو کسی رو نمیشناسی که شمارشو داشته باشه؟

من اسمم نرگس نیست...

در جریان حقارت این روزهایم ...

غرور ،خصمانه احساسم را سیلی می زند ؛

چرا نمی فهمد در قبال تو زندگی را نیز محقر کرده ام !!!!

گلم وبت خیــــــــــلی قشنگه.......به منم سر بزن و اگه با تبادل لینکم موافق بودی خبرم کن

سلام شکوفه جون...طاعات و عباداتت قبول باشه...التماس دعا...آپم.دوست داشتی بیا....شااااااد باشی

سلام
آپم بعد ۱۰۰ سال

mina 1392/04/15 ساعت 12:38 http://sar-gar-mii.blogsky.com

آپـــم شکوفه جوووووووووووون

mina 1392/04/10 ساعت 16:00 http://sar-gar-mii.blogsky.com

ممنون شکوفه جان که دست خطمو گذاشتی

خواهش...

عاشق فلک زده 1392/04/08 ساعت 10:26

واقعا نمیدونم بایدچیکار کنم...

:(

خــوب ِ مــن ،
همین جا درون شعرهایم بمان
تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد
به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛
من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها
شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان
تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم
apam

خودت بفهم دیگه

خواهر کوچکم از من پرسید؟پنج وارونه چه معنا دارد؟

من به او خندیدم

گفت:روی دیوار و درختان دیدم

باز هم خندیدم

کمی آزرده و حیرت زده گفت:

دیروز مهران پسر همسایه پنج وارونه به مینو می داد

انقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید

بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم:

بعدها وقتی بارش بی وقفه ی درد ،سقف کوتاه دلت را خم کرد

بی گمان می فهمی پنج واررونه چه معنا دارد

:)))

کیمیا 1392/04/05 ساعت 13:43 http://o0kimiya0o.blogfa.com

از چراغ های قرمز این شهر
که نمی گذارند رد شوم
دلگیرم...
اینجا تمام کودکان فقیر جهان هر روز به من گل می فروشند
======
cancel رو میزدم

:)))))

soso 1392/04/04 ساعت 13:39 http://rainbowgirl223.blogfa.com/

سلام خوبی؟ دیروز بهت خوش گذشت؟
اپ کردم...

آره خیلی خوش گذشت

عارفه 1392/04/03 ساعت 22:08 http://love4060.blogfa.com

اگه فک می کنی وبلاگ من خوشمله, یا دوس داشمنیه, یا ی جورایی ب دلت نشسته, زود بهم رأی بده
بله درسته توی مسابقه می خوام اول بشماااااااااا
پس زود بهم رأی بده

چشم حتمن

زهره 1392/04/03 ساعت 14:03 http://paaarvanegi.blogfa.com/

عقد کردی شکوفه جون؟

بله آبجی

سلام عید شما مفارک!

عارفه 1392/04/01 ساعت 21:32 http://love4060.blogfa.com

گاهی...واقعا قلبم خسته می شود از تپیدن...
ریه هایم خسته می شوند از این اجبارهی پر و خالی شدن تکراری...
گوش هایم خسته می شوند از نصیحت هایی که خودشان را باور ندارند...
اما...
چشم هایم هنوز هم از نیامدنت خسته نیستند...
امید دارند...
هنوز هم دوخته ام شان به آن راهی که تو بیایی...

امیدم...بیا

زهره 1392/04/01 ساعت 21:16 http://paaarvanegi.blogfa.com/

مبارک شکوفه من
داری عروس میشی خانم؟
انشاا... خوشبخت بشی

مرسی گلم...

سلااااااااااام آجی جون
آپیدم بیا نظر بده تا بجبرانم

زیبا بود
موفق باشی

ممنون...

سکوت... 1392/03/31 ساعت 21:46 http://sokuot.blogsky.com

سلام...
کاش میشد رستش کردودوباره استندبای...
سکوت سرشارازناگفته هاست...

زهرا 1392/03/31 ساعت 21:28 http://manodell.blogfa.com

ممنون عزیز!
همون والیبالو! خعلی دوس دارم! تو چی؟

هند بال...پینگ پونگ...بسکتبال...شطرنج... و ...

سلام
این هفته، هفته ی بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟! این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ...ببین چند تا پس میگیری. اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی. i love u
♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ -.
عزیزم تو یکی از دوستای خوب منی.

ممنون دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد