❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

♥ قلب ♡

عشق                                         بیداد   من

 

باختن                  یعنی                     لحظه                 عشق

 

جان                         سرزمین           یعنی                           یعنی

 

زندگی                                   پاک   عشق                                 لیلی و

 

قمار                                           من                                       مجنون

 

در                                          عشق یعنی ...                                   شدن

 

ساختن                                                                                       عشق

 

دل                                                                                   یعنی

 

کلبه                                                                        وامق و

 

یعنی                                                                   عذرا

 

عشق                                                           شدن

 

  من                                                عشق

 

 فردای                                     یعنی

 

  کودک                            مسجد

 

  یعنی               الاقصی

 

عشق     من  

 

عشق                                         آمیختن                                      افروختن

 

یعنی                                به هم           عشق                              سوختن

 

چشمهای                        یکجا                    یعنی                          کردن

 

پر ز                 و غم                            دردهای             گریه

 

خون/ درد                                                   بیشمار

 

  عشق                                   من   

 

    یعنی                            الاسرار   

 

    کلبه                   مخزن 

 

         اسرار     یعنی       






باز باران بی طراوت کو ترانه؟

 

 سوگواری ست،رنگ غصه،خیسی غم میخورد بر

 

 بام خانه طعم ماتم

 

 یاد می آرم که غصه،قصه را میکرد کابوس

 

 بوسه میزد بر دو چشمم،گریه با لبهای خیسش





نظرات 4 + ارسال نظر
ارمیتا کلب ی شکلاتی 1392/03/13 ساعت 12:28

سلام عزیزم مرسی که به وبم سر زدی زیاد نظر بده خوش حال می شوم.

باشه دفعه ی بعد آدرستو بنویس....

mina 1392/03/12 ساعت 22:27 http://sar-gar-mii.blogsky.com

چه زیبا

سیمین 1392/03/12 ساعت 18:10 http://simin-tan.blogfa.com/

عزیزم ازت یه خواهش دارم
این آدرسی که برات میذارم رو برو ببین فقط به خاطر خودت میگم چون هیچ کی نباید ازیتت کنهhttp://ravabetgfbf.blogfa.com/

ممنون از نگرانیت ولی من اهل این کارا نیستم...

سیمین 1392/03/12 ساعت 18:07 http://simin-tan.blogfa.com/

سلام خوشحالم خوشتون اومده
راستش من عااااااااااااااااااشق آسمونم هم شب هم روز همه چیزایی رو که خدا فرستاده دوست دارم
چطور مگه
من شما رو لینک کردم با اسم خودتون شکوفه جان

مرسی که اومدی ب وبم

منم عاشق همه ی نعمت های خدا هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد