❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

خوانندگان محترم وب چقدر منو میشناسین ؟


لطفا برین ب این آدرس و درصدشو بهم بگین :)


http://www.quizyourfriends.com/take-quiz1.php?id=1504170241527096&


ببینم کی 100 درصد منو شناخته ......زود سریع برین ببینم چی کار میکنین ....


اوناییم ک منو نمیشناسن هم شرکت کنن میخوام بدونم حدستون چقدر درسته :)


نظرات 11 + ارسال نظر

سلام گلم
شماهم با افتخار لینک شدی

یسنا 1394/02/09 ساعت 23:27 http://toopekhandeh.blogfa.com

دلهای ما که بهم نزدیک باشد،
دیگر چه فرقی می کند که کجای این جهان باشیم
دور باش اما نزدیک
من از نزدیک بودن های دور می ترسم ...

ممنون عزیزم توهم لینکی:)

سلام عزیزم واقعا وب زیبایی داری ممنون از حضورت اگه با تبادل لینک موافق بودی بهم خبر بده

fargol 1394/02/05 ساعت 02:24 http://fargol75.blogfa.com

سلام نمیدونم منو یادته یا نه..احتمالا تو لینکات هستم -_-
اون وبم دیگه آپ نمیشه...
اینجا مشغول شدم {nafas-textgraphy.blogfa.com}
با تبادل لینک هم موافقیم...اگه خواستی سر بزن :))

البته ک یادمه تورو فرگل خانم .... الآن بهت سر میزنم

من فقط یه سوالو درس زدم

فدای سرت آبجی :)

دخترآذرماهی 1394/01/28 ساعت 15:44

هاهاهاهاها
شدپنجاه درصد

با تقلب دیگه

مر30 از شرکتت

بوس

لینک شدی عزیزم
راستشوبخوای‌من اولش فک‌کردم‌این‌سوالاروباید اونایی ک دوس دارموجواب بدم.منم گزینه هایی ک‌خوشم میومد ومیزدم بعدگرفتم‌جریان‌چیه
الان میرم دوباره شرکت میکنم

لینک شدی عزیزم
راستشوبخوای‌من اولش فک‌کردم‌این‌سوالاروباید اونایی ک دوس دارموجواب بدم.منم گزینه هایی ک‌خوشم میومد ومیزدم بعدگرفتم‌جریان‌چیه
الان میرم دوباره شرکت میکنم

تو هم لینک شدی عزیزم

لطفا شمام بیاین وتواین مسابقه شرکت کنین
تووبم گذاشتم ادرسشو

الآن میام عزیزم .....

خخخخ شد صفردرصد
هیچ وجه مشترکی‌نداریم

هعععععععی من تو رو 70 درصد میشناسم اونوقت تو 0 درصد ؟؟

70 کجا و 0 کجا ......

اشکال نداره فدای سرت :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد