❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

توجه لطفا ....بچه های خوب شمال :)


سلام ب همه ی دوستان عزیزی که سرمیزنن


و ممنون از نظرات زیباتون


مطلب رمز دار برای  بچه های خوب و مهربون شمالـه ... هرکس شمالیه بگه تا رمزو بهش بدم



نظرات 22 + ارسال نظر

ممنون از حضورت لینک شدی عزیزم

خواهش میکنم عزیزم

تو هم لینک شدی

استان گیلان ، رشت ، آره خوب بلدم هم حرف زدن هم فهمیدن

اوکـــی مرسی سپیده جوووون

راستی من شمالی هستماااااا

متوجه شدم

تا حالا شد 6 نفر :)

من مامانم شمالیه ، آیا رمز به منم داده میشه

اگه شمالی بلدی بله ... تا الآن 5 نفر شمالی بلدن ....
من که خیلی زبون شمالی ها رو دوس دارم .... عزیزم کجای شمالی؟

وقت باران نیست !
دنیا همیشه ابریست!
زندگی کوچه بمبست شده!
تا زلالی دیگر
انتظار هم بی معنیست!
یاد باد که آنروز باران میبارید…!!!

شانه های بالشم همیشه خیس است
عجب مردیست …
هر شب تا صبح
با هم
یاد نامردیت را زنده می کنیم … !

سلام .

رمز پلیز

قالب نو مبارکهـ

مر30 عزیزم

مرسی خوبی؟
چ خبر چیکار میکنی

ممنون هستیم ... دعاگوی شما :)

سلام آجی گلــم

سلام عزیـــــز دلم خوبـــی ؟؟

دنیایم رابه لبخندت میبخشم، هراسی نیست، توشادباشی دنیاازان من است

ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ: ﯾﮏ ﺫﻫﻦ ﺁﺭﺍﻡ، ﯾﮏ ﺗﻦ ﺳﺎﻟﻢ، ﯾﮏ ﺧﻮﺍﺏ ﺷﯿﺮﯾﻦ، ﯾﮏ ﺧﯿﺎﻝ ﺭﺍﺣﺖ، ﺭﻭﺯهاے ﻗﺸﻨﮓ، ﯾﮏ ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺵ، ﯾﮏ ﺧﻮشے ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ، ﻧﺼﯿﺐ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻢ ﮐﻦ! الهی ﺁﻣﯿﻦ



فرق نمیکند که تقویم پاییز باشد یا بهار بی دوست هیچ زمانی زیبا نیست...!...

sara 1393/08/15 ساعت 11:25 http://tootfarangi2014.blogfa.com

Shokoofe joon ba tabadol movafeghi golam??

آره عزیز الآن لینک شدی

قربوونت آجی خیلی مهربونی...فدات

تو هم عزیزمی

آها
وقتی نظرتو دیدم خوشحال شدم و یکم تعجب...فک نمیکردم الان آن باشی!

بهله دیگه واسه دوستایی خوبی مثل تو آدم همیشه هم آن باشه کمه

الهی جاده زندگیت هموار
آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد
و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی . . .
+سلام خوبی؟
من که شمالی نیستم

ممنون ...عزیزم تو خوبی ؟

عیبی نداره من فقط نمیخواستم رمزو بدم میخواستم شمالی ها رو بشناسم و با زبون خودمون باهاشون حرف بزنم تو اون پست رمز دار

♥.♥.♥.♥.♥.♥

وقتــــــــــی از پــشـــــــــت خـــــنـــــــجــر زدی . .
فهمــــــیـــــــدم . . .
هنــــوز به چشـــــمانـــــــم مــــــبتـــــــلایی

♥.♥.♥.♥.♥.♥

گلستانم جزو شمال دیگه

رمز ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هدفم از ایجاد پست رمز دار شناختن شمالیای عزیز بود میخواستم با زبون خودشون باهاشون بحرفم ...شمالی بلدی حرف بزنی خواخِر؟

سلام خیلی ممنون که اومدی وبم

وبت عالیه

در مورد تبادل لینک هم باید بگم لینکت می کنم ولی اگه بی معرفت باشیو دیگه نیای وبم حذفت می کنم

البته منم میام پیشت هر وقت که وقت داشته باشم

ممنون

سلام عزیزم ممنون :)

منم تاجایی ک بتونم ب وبتون سر میزنم فاطمه جان

سلااااااااااااام
مرسی سرزدی
باتبادل لینک موافقم
لینک شدی

تو هم لینک شدی عزیزم

سلامممم عریزممم

فدات من خوبم تو چطوری؟؟؟؟؟؟

منم دلم برات تنگ شده بود چیکارا میکنی ؟

درسام خوبن سلام میرسونن خخخخخخ

راستی چه رشته ای رفتی ؟ :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد