❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

" تعطیل شد "


سلام این وبلاگ دیگه نفس های آخرشه ....


من از این ب بعد نمیام این وب شاید سالی ی بار ...


بیشتر دوستام از نت رفتن .... خودمم درسام زیاد شدن ....شاید ی وب مختص دوستای مجازی با معرفتم زدم ....


اگه کسی آدرس جدید خواست بگه ....بای 


" تعطیل شد "


نظرات 12 + ارسال نظر

عع آخه چرا؟؟

آدرستو به منم بده

موفق باشی خانومی
برگشتی منم آدرس میخوام بیا و خبرم کن یادت نره

مسیح 1393/10/21 ساعت 02:28 http://masih-bist.blogfa.com/

نه سلام بازم بیا خوب دوست جدید پیدا میکنی مثلا خودم به جمع دوستای من اضافه شو
اگه با تبادل موافقی بهم سر بزن خوشحال میشم[گل]

بله؟؟؟؟؟؟
حداقل این گل های بلاگفا رو بلاگاسکایش میکردین نفهمیم چند بار این متنو کپی کردین بدون ذره ای خلاقیت

دلم برات تنگ شده، تو هم که دیگه نمیای!!

آدرس جدیدت رو بده ..

منم دلم برات تنگیده عزیزم برگشتـــم و دیگه هم قصد رفتن ندارم

salam
koja ????
mn adrese saitet ro mikham abjiii
delam vasat tang shude

سلاااااااام آبجی من جایی نمیرم دلم خیلی براتون تنگ میشه

یاسی 1393/09/24 ساعت 15:16 http://yasi2020.blogfa.com

سلام عزیزم......
ممنون میشم ادرسشو ب منم بدی....ممنون

من برگشتم یاسی خانمی

virosak 1393/09/08 ساعت 19:46 http://virosak.blogfa.com

salammmmmmmmmmmmm eghsham khofiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?????????????????????????????????????are yadameh noch yasam narafteh tamom shodesh azizam hagh ba to boodadres jadido bede voo begoo ye roz biyam mofasal ba ham beharfim hey faghat ino sabt nakoniya

سلامممممممم زینب جوووووون .... خوبی ؟
وبلاگتو چرا حذفیدی ؟؟؟
دلم برات تنگ شده ...بیا

sanaz 1393/09/06 ساعت 14:09 http://sanazz-love.blogfa.com

فقطـ آدم هســتند...
نــه بیشتر و نــه کمتر....
اگــر کمتر از چیزی کــه هستند...
نگاهشان کنـــی آنها را شــکسته ای...
و اگـــــــر بیشتر از آن حســابشان کنـی...
آنها تو را می شـکنند !بین ایــن آدم های آدم....
فقط باید عاقـــــلانـه زندگی کرد؛ نه عاشــــقانه....
اپمممممممممممم ... کاش وبت رو تعطیل نمی کردی ... وبت واقعا عالی بود .... هر وقت وب جدید زدی به منم خبر بده عزیزدلممممممممممممممممممممم منتظرتم خانومی

باشه ساناز جان

میــــ ـاלּ כِلتَنگــــــی هایَــــــم باشــ ــ تا فَراموشَـ ـــتــ نَکُــــــنَم…
تا بــــه یاכ כاشــــته باشَمَـــتـــ…
تا بویَـــ ــــت را حِــس کُنَـــــــم…
تا بِــــــ ـכانَــــم که هَستـ ـــــی…
تَـــــــ ـمامِ כُنیـــ ــــام قَلبَــــمه…
כنیـــ ــــام باشــــ ـــه واسه تــ ــو…
تا بِـכانــ ـــی میانِ ثانیــ ـــه هایِ כِلتَنگیـــــهامـــ تـو وجــــوכ כاریـــ….
فَــقَط تــ ــو....

.........

روز

تو راحت فراموش می کنی

باز دل می بری ، باز دل می بازی

و من به خط کشیدن روی دیوارها ادامه می دهم !

....




سلام گلم

من وبتو دوسداشتم کاش تعطیل نمیکردیش
آدرس جدیدتو بگو عزیزم

سلام عزیزم لطف داری ....چشم هر وقت وب زدم حتما آدرسشو میدم :)

عه وا چراا
آدرس جدیدتُ میدی؟

نوشتم که چرا ...آره عزیزم هروقت وب زدم آدرسشو میدم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد