❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

تسلیتــــــــــ


من اونیم که سایه هم نداشت

دلش رو توی کوچه جا گذاشت
همون که تو دلش غم ها رو کاشت
غیر از این سکوت، چیزی بر نداشت

من اونیم که گریه میکنه
همون که بغضو ول نمیکنه
همون که هیچکی باورش نکرد
اشک و عاشقه بونه میکنه

صدام که سر به آسمون کشید...
.
.
.
خودش هم پر به آسمون کشید...
خدا بخاطر همه ی لحظه های آرومی که به ما هدیه کردی، بحق این محرم، آرامش نصیبت کنه آقا مرتضی...


" یکی هست " رو زمزمه کنید به یاد کسی که دیگه نیست ...





نظرات 30 + ارسال نظر

خیلی خوب

؟؟؟؟؟ یعنی چی خیلی خوب ؟؟؟؟

لایکــــ :)

مرسی از حضورت عزیزم

تبادل لینک؟؟



apam

کنار پنجره بهتر که در سکوت بمیرد
کسی که خاطره ای بی ترانه داشته باشد

وقتی که خانه نیستم

کلید را دم پله اول

زیر همان گلدان سفال همیشگی گذاشته ام

رویایت اگر آمد

پشت در نمی ماند !

رز 1393/09/01 ساعت 14:16 http://golyakh2013.blogfa.com/

سلام


هر قطره اشک نشان دل شکستگی است

هر سکوت نشان “تنهایی” است

هر لبخند نشان مهربانی است

هر پیام نشانی از دل تنگی من برای تو است

eli 1393/09/01 ساعت 13:41 http://www.zandgibakhsh.blogfa.com

خبر به دورترین نقطه جهان برسد
نخواست او به من خسته بی گمان برسد
شکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودت
کسی که سهم تو بوده به دیگران برسد.

کاش فقط بودی ..
وقتی بغض میکردم ..
بغلم میکردیو میگفتی ..
ببینم چشاتو ..
منـــو نیگا کن ..
اگ گریه کنی قهر میکنم میرم

.........

درسته همه جای ایران سرای من است
اما قبول کنید جنوب ایران جوری دیگر است

..... شمال ایران جوری دیگر است

چــــــه بـیـهــــــوده اخـتــــراع شــــد
ســـَـــــــــــــــــــــــــــــم
شـکـنــجــه
تیغ
چـوبــه دار
و امـثـــال اینـهــا
وقتی یـک خاطـــره می توانـد
نـفــســـــــت را بـنـــــــــــــد بـیــــــــاورد
زمیـــــن گـیـــــــــرت کـنـــــد
تورا به گریه بیندازد

....

روحش شاد

سر ز مستـی برنگیـرد تـا به صبـح روز حشـر
هر کـه چـون من در ازل یک جرعـه خـورد از جـام دوسـت
میـل من سـوی وصــال و قصـد او سـوی فـراق
ترک کـام خـود گرفتــم تـا برآیـد کـام دوسـت

رها 1393/08/29 ساعت 13:23 http://ashena-2013.blogfa.com

امیدوارم آنقدر خوب باشیم و زیبا زندگی کنیم

که وقتی از خط پایان زندگی می گذریم کسی دست نزند …

لایکـــ

الینا 1393/08/27 ساعت 14:19 http://elina23.blogfa.com

مرسی که سرزدی عزیزم...بوووووس❤❤❤

شما هم لینک شدید گل بارون زده عزیز

ممنان




آپم

؟؟؟ عزیزمی ...الآن میام .

خدا رحمتش کنه خیلی خاکی و متواضع بود.
صداش بهم آرامش میده. خودش هم به آرامش ابدی رسید.
خدا به خونوادش صبر و تحمل بده....

میدونی حالم این روزا بدتر از همه است
آخه هر کی رسید دل ساده من رو شکست
......

ممنون از اینکه سر زدی

خدا رحمتش کنه ممنون از مطلب زیبات

خواهش میکنم

shabnam 1393/08/26 ساعت 11:12 http://mehrdadjoonam.blogfa.com

همیشه سکوتم به معناى پیروزىتونیست،گاهی سکوت میکنم تابفهمی چه بی صدا باختى

سکوتــــ پر از حــ ـ ــرف های ناگفته ستــ .

shabnam 1393/08/26 ساعت 11:02 http://mehrdadjoonam.blogfa.com

همه میگند فیلم جون دادنشه که گذاشتن امابابام دکتر تکنسین آزمایشگاه هست میگه از درد بیقراری میکنه بازم این پرستارای پست اخه خانواده چه گناهی کردن اون از اون دختر بدبخت بوشهری اینم ازاین به خدا آدم میترسه دیگه بره دکتر

آخــی :((((
من که اصلا فیلمشو نمیبینم. دلشو ندارم ...

هر آهنگیـ ♥ ـ که گوش میدهم !
به هرزبانی باشد بغضمــ ♥ ـ رامیشکند ،
نمی دانم لعنتیـ ♥ ـ
به چند زبان زنده دنیا مسلطـ ♥ ـ است ..

یاد آهنگ بغض افتادم ...

روزگار عجیبی ست...
من به تو معتادم،،،
اما...
تو مرا ترک میکنی!

خخخ .... زیبا بود

عشق+اهمیت=مادر
عشق+ترس=پدر
عشق+کمک=خواهر
عشق+دعوا=برادر
عشق+زندگی=همسر
عشق+اهمیت+ترس+کمک+دعوا+زندگی=رفیق
دوستت دارم دوست خوبم

فدات ...منم دوست دارم دارم آبجی

دختره مشروب میخوره

سیگار میکشه

علف میزنه

بعد میگه چرا شوهر گیرم نمیاد ؟؟

لوطی تو خودت شوهری :))

بابک 1393/08/25 ساعت 21:49 http://babak59.blogfa.com

تـــــــــــــــــو...

نفسی عمــــــــــیقی...

میان نفس های بریده بریده ام...!


داداش بابک ، شما و معصومه خانم وب مشترک ندارین ؟؟؟

اگه دارین بگین بهش سر میزنم ...

سارا 1393/08/25 ساعت 19:53 http://sara2014.blogfa.com/

عشق دروغی بود
که درتمام این سال ها باورش داشتم چه تاوان سنگینی داشت همین اشتباه کوچک...

زیبا بود ....

سمانه 1393/08/25 ساعت 15:26 http://uheart75.blogfa.com

سلام عزیزم
ممونم که سرزدی
داستان فیلم درمورد لحظه های جون دادن مرتضی و لحظه های آخر عمرشه
من وقتی ندونسته دیدم بدنم سرد شده و از حال رفتم

آخـــی :( من اگه جات بودم اصلا نمیتونستم تحمل کنم

بیچاره اون مادر

سمانه 1393/08/25 ساعت 15:24 http://uheart75.blogfa.com

میگفتی 'یکی هست' ...حالا رفتی ...دیگه کسی نیست ‌♥ ' جاده ی احساسم یه طرفه' میشه بی حضور صدای نابت ♥ 'بغضم 'میشکنه از غم نبودت ♥ دیگه 'نگرانت نیستم '...میدونم که جات راحته♥ صدای شرشر بارون نیست ..صدای اشکای من که 'ستایشت 'میکردم ♥ رفتی' یکی یکدونه ی 'موسیقی نسل من ♥ به خدا میسپارمت ...توهمیشه جاودانه ای

خدا رحمتش کنه

shabnam 1393/08/25 ساعت 13:14 http://mehrdadjoonam.blogfa.com

میخــــــــــوام دعــــــــــــا کنــــــــــــم
نه برای خـــــــودم برای دوستـــــــــای مجازیم که
بعضیاشون خیلی گرفتــــــــــــارن
بعضیاشون خیلی دلشکستــــــــــــن
بعضیاشون خیلی تنهــــــــــــان
بعضیاشون خیلی نا امیــــــــــــدن
بعضیاشون عاشقــــــــــــن
خـــــــــداجــــون هـــــوای دلاشــــونو داشتـــــــه باش،
یه دستـــــــى به ســـــروگـــــوش زندگیشون بکش،
نذار حســــــــــــرت به دل بمونن ،
نذار ایمانشــــــــون ضعیــــــف بشه،
دستشــــــــــونو بگیـــــــــــ ــــــــــــر..
خدایــــــــــــا به یگانگیـــــــت قسمت میــــــــــــدم
نذار آرزوهـــــــــــاشون آرزو بمونــــــــــــه مثل من



خدارحمتش کنه وخدالعنت کنه اونهایی روکه فیلمشوگذاشتن تولاین که خانوادش عذاب بکشند

ممنون عزیز .... خدا هوای همه رو داره ...

-اونا که گرفتارن برای اینه که یادی از خدا کنن یا اگه یادشن ایمانشونو قوی تر کنن
-حتی اگه دل کسی هم شکسته باشه خدا بعدا بخاطر صبر یا تحملش اجرشو میده .... خدا خیلی مهربونه
-اونایی که تنهان بدونن هر آدمی ممکنه یه روزی تنها بشه ... و باید از این تنهایی استفاده کنه تا خودشو بهتر بشناسه
-چطور میشه خدایی ب این مهربونی داشت و ناامید شد ؟؟؟؟؟!!!
-عشق ی چیز پاک و مقدسه اگه خدا بدونه که دوطرف واقعا عشقشون پاکه بهشون کمک میکنه (شاید قسمت نباشه نباید اصرار کرد)
-خدا همیــــــــــــــشه هست شاید بخاطر کم گذاشتن خودمونه که بعضی وقتا عشق خدا رو تو دلمون احساس نمیکنیم ... :(
خیلی از ارزوها واقعا باید آرزو بمونه چون حکمتی دارن که وقتی بزرگتر شدیم بهشون میرسیم ....

او قرنهاست که خدایی کرده ولی ما تازه مدتی برای او بندگی کردیم ... پس به خدایی اش ایمان بیاور او خوب میداند که برایت چ چیزی بهتر است ....

شبنم جان ممنون از دعات و شرمنده اگه خیلی حرف زدم

تنها صداست که می ماند... و مرگ،پایان هیچ کبوتری نیست مرتضی... پایان بی قراری ها...آغاز آرامشت مبارک.

روحش شاد ....

pix1pix 1393/08/23 ساعت 18:56 http://pix1pix.blogsky.com

سلام دوست عزیزوقت کردی به وب من هم سربزن دوس داشتی تاباهم تبادل لینک هم کنیم.اسم وب من گالری تصاویرگوناگون وآدرسشhttp://pix1pix.blogsky.comمیباشد

دوست محترم کاش که حداقل یکی از مطالب رو میخوندی و بعد پیشنهاد تبادل لینک میدادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد