❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

فانوس عشق(داستان کوتاهی که خودم نوشتم)


سلام دوستان عزیز....این متن رو من ب افتخار ی نفر نوشتم ....با نصفه ی نصف استعداد نویسندگیم  امیدوارم متنم خوب واقع بشه....کپی هم با ذکر منبع و نام نویسنده ک خودم میباشم مجازه....

 

 

آنگاه که در جنگل تنهایی خویش قدم میزنم صدای نام تورا اززبان گنجشککان وپرنده های خوشصدای جنگل می شنوم...چه دلنشین است....

شاخه های درختان  روبروی غروب بینهایت زیبای جنگل دست به دست هم داده دارند جشن و پایکوبی میکنند...

حیوانات کوچک جنگل به قولی مثل ندید بدید هابا چشمان کوچکشان از لابه لایشاخ و برگ درختان مرانگاه میکنند...

چرا وقتی که یادت درقلبم زنده است حسرت دیدن روی ماهت را داشته باشم ...!

کمی بیشتر قدم میزنم دیگر زانوانم تحمل یک قلب سنگین بر روی تنم را ندارند...             می ایســـتم......

شاید روزنه ای نور ازبین حصار هزاران برگ کوچک و بزرگ درختان یواشکی فرار کند به دلم .... این دل خسته بتابد          تا شاید جان بگیرم.....ولی گویا شب شده و به گمانم آن روزنهی نور خوابیده باشد.....

جنگل در شب وقتی لباس مشکی خوابشرا ب تن میکند خیلی ترسناک میشود....برای اینکه هم خودم را آرام کنم و از سکوت آزار دهنده رها شوم ، شعر لالایی سر مید

نظرات 33 + ارسال نظر
hg 1393/12/19 ساعت 11:50

jhdf

؟

ثنا 1393/07/02 ساعت 10:05 http://enteeezar73.blogfa.com

دلت که گرفته باشد ..

صدای ترانه که هیچ

با صدای دست فروش دوره گرد هم گریه میکنی...!!

آپممممم دوسم بدووووو بیا
و
خوشحالم کن
[گل]

Arefe 1393/06/20 ساعت 10:55 http://www.arefe-f-77.blogfa.com

سلام رفیق
از شما دعوت می کنم به وبم سر بزنی و نظرت رو درباره پست جدیدم با عنوان "نا امیدی هرگز" بهم بگی
اگه بیای پشیمون نمیشی
متشکرم

Arefe 1393/06/17 ساعت 12:26

برای شما هم اتفاق افتاده؟؟!!
ﯾﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﻫﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺭﺍﺳﺘﺸﻮ ﻣﯿﮕﯿﺎ
ﻭﻟﯽ ﺧﻨﺪﺕ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﻭ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺴﯽ ﺣﺮﻓﺘﻮ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ !

Arefe 1393/06/17 ساعت 12:26

دقت کردین !؟
جاده چالوس از خود چالوس معروف تره!

Arefe 1393/06/17 ساعت 12:25

تو ایران فقط وقتی آرایش عروس رو قبول دارن که دیگه حتی مادرش هم نشناسدش !

Arefe 1393/06/17 ساعت 12:24

خیلی از خواننده ها رو باید بهشون پول داد ک آهنگ جدید ندن بیرون
حق السکوت یعنی !

Arefe 1393/06/17 ساعت 12:24

دیروز تو خیابون خواستم دوستم رو صدا کنم
به شوخی صداش کردم دکـــــــــتر
همه برگشتن نگاه کردن
اون موقع فهمیدم که ۸۰ درصد مردم این کشور
اگه چیزی تو اعتماد به نفس از من حقیر زیادتر نداشته باشن چیزی کمتر هم ندارن

Arefe 1393/06/17 ساعت 12:23 http://www.arefe-f-77.blogfa.com

شما اگه دقت کنی همین کلمه “قرقروت” و یا”گوجه سبز”
یا حتی “لواشک ترش” و در بعضی مواقع هم “آب زرشک البالو” خودش…
ادامه جمله رو ول کن
آب دهنتو قورت بده بعد !

Arefe 1393/06/17 ساعت 12:21 http://www.arefe-f-77.blogfa.com

ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺩﺭ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺍﯼ ﻧﺰﺩﯾﮏ :
ﻣﺸﺘﺮﮎ ﮔﺮﺍﻣﯽ ﺭﺍﺳﺘﯽ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﻃﺮﻑ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺯﺩﯼ ؟
ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻝ
ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻟﯿﺎ ﻫﻤشون همین ﺟﻮﺭﯾﻦ !
ﺻﺒﺮ ﮐﻦ ﯾﻪ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻠﯿﺸﻮ ﻭﺍﺳﺖ ﺟﻮﺭ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺗﻮ ﮐﻔﺶ ﺑﻤﻮﻧﻦ !

Arefe 1393/06/16 ساعت 10:01 http://www.arefe-f-77.blogfa.com

ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﺍﻧﺠﻠﯿﻨﺎ ﻭ ﺑﺮﺩ ﭘﯿﺖ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﻥ؟
ﺍﻭﻝ ﺑﭽﻪ ﺍﻭﺭﺩﻥ ﺑﻌﺪ ﺑﺎﻫﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﻻﻧﻢ ﮐﻪ ﻋﺮﻭﺳﯿﺸﻮﻥ ﺑﻮﺩ
ﺍﺣﺘﻤﺎﻻ ﺑﻌﺪﺍ ﻧﺎﻣﺰﺩ ﻣﯽﮐﻨﻦ ﺍﺧﺮﺷﻢ ﺑﺎﻫﻢ ﺍﺷﻨﺎ ﻣﯽﺷﻦ!!
:))))

saba 1393/06/14 ساعت 14:32 http://saba51373.blogfa.com

اگر او برای تو ساخته شده ...
من برای تو ویـران شده ام !!!


مهران پیرستانی

سحر 1393/06/09 ساعت 21:38

****سلام. *****
یه مهمونی کوچیک
به مناسبت روزی که برای اولین بار چشمم دنیا رو دید
شما هم دعوتین
با نگاه قشنگتون خوشحالم کنید
forshahrivariha.mihanblog.com

ﭘﺴﺮ ﺑﺎﻳﺪ ﻭﻗﺘﻲ ﻋﺸﻘﺸﻮ ﺗﻮ ﺧﻴﺎﺑﻮﻥ ﺍﺗﻔﺎﻗﻲ ﻣﻴﺒﻴﻨﻪ : ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﻪ ﻭ ﺑﺪﻭﻧﻪ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺳﻼﻡ ﻛﻨﻪ ﺑﺎ ﺻﺪﺍﻳﻪ ﺧﺸﻦ ﺑﮕﻪ ﺑﺎﺯ ﭼﺸﻢ ﻣﻨﻮ ﺩﻭﺭ ﺩﻳﺪﻱ ﻣﺎﻧﺘﻮ ﻛﻮﺗﺎﻩ ﭘﻮﺷﻴﺪﻱ؟ ﺯﻭﺩ ﺑﺮﮔﺮﺩ ﺧﻮﻧﻪ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﮊﺗﻢ ﭘﺎﻙ ﻛﻦ ﻣﻦ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﺕ ﺗﺎ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﻴﺎﻡ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺩﻟﺶ ﺑﮕﻪ ﺍﺧﻪ ﻓﺪﺍﺕ ﺷﻢ ﻧﻤﻴﮕﻲ ﺍﻳﻨﺠﻮﺭﻱ ﻣﻴﺎﻱ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﻋﺮﻭﺳﻜﻤﻮ ﺍﺯﻡ... ﻣﻴﺪﺯﺩﻥ ..

سلام
وبت خییییییییلی جاب و قشنگه
اگه با تبادل لینک موافقی به وبلاگ منم سر بزن منتظرتم

چشم

مینا 1393/06/04 ساعت 19:37 http://sar-gar-mii.blogsky.com

ســـــــــ ـ ـ ـ ـــــــــلـامــــــ ـ ـ ...

تـ ـ ـ ـو لــــــــــ✿✿✿ــــــدتـــــــــــ ـ ـ مـ ـــ بـارکــــ

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊  
┊   ✿✿

سلامــــــــــــ

مر30 عزیزم

eli 1393/06/03 ساعت 20:25 http://www.nazi-bala.blogfa.com

che nazeeeeeeeeeeee matnet apammmm zodi biya

به به قالب نو مبارک .... خیلی خوشگله .
داستانت هم بدون اغراق زیبا بود از خوندنش لذت بردم

ممنون خانمی...لطف داری

بابا احساس

بابا لطیف

بابا این کاره !

شوخی کردم

حسته نوشتن متن نباشی :)

ممنون از نظرتون

مرد و زن نداره!
به نقطه ی ما شدن که رسیدی،شور انگیزترین باش برای
عاشقانه هایت
میان مردم فریاد بزن دوستت دارم
واگر کسی چشم غره ای رفت،
دعایش کن
تا
عاشق شود



چشم!

گاهی می ایستد در کنارت آن که بهتر از توست...
آن زمان فکر نکن هم سطح توست
مغرور نشو
خودت را بالا نبین
فقط بدان
او بهتر از آن است که خودش را برتر از تو پندارد



لایک

برای خوشبختی معجزه ای میخواهم
تا بدیهارا بشوید
نامرادیهارا پاک کند
معجزه ای میخواهم بنام امید‎
تا بیایدتمام خاطرات بد گذشته راپاک کند
می خواهم با امید شادی را به زندگیم بیاورم
تا بشود صاحب خانه دلم
بشود روح زندگیم
بشود تمام خوشبختی گم شده ام



در آرزوی خوشبختی

انســـــــــانهاى بــــــزرگ ،دو دل دارنــــــــد
دلـــــى که درد مى کشـــــــــــد و پنهـــــــــــــــان است
و دلـــــــــــــــى که میخندد و آشکـــــــــــــــار است . . .

بعله

سلام خوبی؟
عالی بود خیلی قشنگ نوشتی
آفرین

سلام فاطمه خانم....ممنون نتو خوبی؟
ممنون عزیزم

ای تیکش خیلی باحال بود
کمی بیشتر قدم میزنم دیگر زانوانم تحمل یک قلب سنگین بر روی تنم را ندارند... می ایســـتم......

عاشقشملایک آجی جون لایـــــــــــکــــــــ...

بله منم دوستش دارم

سلام عالی بود لایک

خیلی ممنون آبجی مینا

naz14 1393/05/30 ساعت 12:52 http://naz202020.blogfa.com

عالی

ممنون نظر لطفته

هنگامه 1393/05/30 ساعت 10:05 http://m/

هنگامه ای، شوری، درون من به پا کردی


با این دل عاشق نمیدانم چه ها کردی



هربار می خندی دلم را می بری غارت



ویرانه ام کردی به عشقت مبتلا کردی


شهزاده ی قلبی شدی که سالها مرده ست



وقتی مرا با عشوه ای احمد صدا کردی



می سوزم و می خواهمت هرچند مغروری



هرچند این دیوانه را تنها رها کردی



لب برلبانت دادم و داروی دردم شد



با بوسه هایی آتشین دردم دوا کردی



دیگر نمانده دین و ایمانی برای من



از بس اشاره با دوچشم بی حیا کردی

.........................

منم این شعر رو ربودم الان آپ کردم
میخواستم بهت ثابت کنم منبع خوبی نداری

باششششش

هنگامه 1393/05/30 ساعت 09:59 http://m/

حالا از شوخی ک گذشته توصیف کردنت خوبه

تازه ماه و هم فراموش کردی توی شب و مهمتر صاحب این کائنات

فدات بشم ک خیلی ماهی

ممنون گلم از انتقادت....قربونت

هنگامه 1393/05/30 ساعت 09:53 http://m/

اهم اهم اهم بله الان نظر کارشناسی هنگامه ای

این منبع ات خعلی معتبر نیست چون خودش دزده هی کامنت میدزده بههههههله

کدوم منبع هنگامه ای؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد