❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

✿ بــہ نــآمـ خــُـدآیــے کـہ هـَـمـیــטּ نـَزدیـکـے سـت... ✿


 بــہ نــآمـ خــُـدآیــے کـہ هـَـمـیــטּ نـَزدیـکـے سـت...


اللَّـهُمَّ صَــلِّ عَـلَـى مُـحَـمَّـدٍ وآلِ مُـحَـمَّـدٍ وعَـجِّـلْ فَـرَجَـهُـمْ


سَـلـآمـ دوسـتـآטּ،کـآمِـنـت یـآدتـوטּ نـره!


(◠)

قدیما :هرکی روزه نبود باید می رفت یه گوشه ای یه چیزی میخورد بقیه نبیننش

الان: هر کی روزه است باید بره یه گوشه مزاحم غذا خوردن بقیه نشه!!!!!




فاصله بین مشکل و حل آن
یک زانو زدن است،
اما نه در برابر مشکل

بلکه در برابر خدا…




خدایا...


کمکم کن؛ پیمانی را که در طوفان با تو بستم در

 

 آرامش فراموش نکنم

 

خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و

 

درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

 

در آن زمان که امیدت برید از همه جا ، ببین کیست امیدت ،

 

 بدان که اوست خدا . .

 

و هر انسانی که متولد میشود نشان دهنده این است که خدا هنوز از

 

انسان ناامید نشده است ...








نظرات 69 + ارسال نظر
پریسا 1393/08/15 ساعت 08:55 http://e-d.blogfa.com

لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایک

ممنون عسیسم

صنم 1393/08/08 ساعت 13:03 http://www.girlisanam.blogfa.com

عزیزم وب توهم عالیه.رمز هست 3274 .چشم بازم ایکون میزارم.در ضمن ایکن سفارشی خواستی بگو.

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه....
وبلاگ خوبی داشتید....
مخصوصا قالبش خیلی قشنگه دوست داشتید به منم سر بزنید من تازه یه وب ساختم...

سلام ممنون اومدم :)

سلام عزیزم شما کجا بودی؟
میدونی من کی پیام دادم بهت؟
مرسی عزیزم شما هم موفق باشید....روز خوش...

هههههه میدونم ...شرمنده سرم شلوغ بود :*

♥گورِ بابای عشق♥

♥مامانم ک ِ میخنده♥

♥✔خوشبختم✔♥

حانیه 1393/06/08 ساعت 11:45 http://iam17.blogfa.com

"تاوان هر دلدادگی
انتظار است و
پاداش انتظار
دلدادگی"

sana 1393/06/04 ساعت 09:46 http://enteeezar73.blogfa.com

بعضی وقت ها خداحافظ
یعنی :نذار برم...
یعنی :برم گردون..
یعنی :سفت بغلم کن.. و
سرمو محکم بچسبون به سینه ات و
بگو:
خداحافظ و کوفت..
خداحافظ و زهر مار..
بیخود کردی میگی..
خداحافظ!
دفعه آخرت باشه!!
مال خودمی...
**//**//**//
اپم ها
بیا اینورا

خخخ

حانیه 1393/05/31 ساعت 16:07 http://iam17.blogfa.com

ﯾـﻪ ﻭﻗـﺘـﺎﯾﯽ ﺑـﺎﯾـﺪ " ﺑــَـــﺪ " ﺑـﺎﺷﯽ ... !!!

ﺗـﺎ ﺑـﺪﻭﻧﻦ " ﺧـﻮﺏ ﺑـﻮﺩﻥ " ﻭﻇـﯿـﻔـﻪ ﻧـﯿـﺴـﺖ ... !!

از کسانی که با من می مانند سپاس گزارم,آنان به من معنای دوست واقعی را نشان میدهند
از کسانی که مرا ترک میکنند متشکرم,آنان به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست

گه عاشقی، سعی کن به عشقت برسی
چون وقتی بره دیگه رفته
اگه عاشق نیستی پس تلاش نکن که طعمش رو بچشی،
چون تلخترین شیرینی روزگاره

گاهی آنقدر دلتنگت میشوم که اگر بفهمی،
از نبودنت خجالت میکشی

گاهی باید دستاشو بگیری تو دستت
و فقط یه جمله بهش بگی:
“من واسه یه لحظه بیشتر با تو بودن
حاضرم همه دنیام رو بدم”

گــاهـی شــایـد لازم بـاشــد ،
از یــاد ببـــریـم
یـــاد آنهـــایی را که ،
بــا نبـــودنشان
بـودنمـــان را ،
به بازی گـرفــتند . . . !

بیاغصه هایمان راتقسیم کنیم...!دوتامن هیچی تومی بینی من هنوزهم خسیسم...!

کـــســی کــه چـــشــمــانــت را آفـــریــده یــقــیــنــاً بــیــنــاســت!
یــک نــابــیــنــا نــمــیــتــوانــد بــیــنــایــی خــلــق کــنــد.
پــس او تـــو را مـــی بــیـــنــد.
فـــقـــط از او بـــخـــواه.

درســت مثــل یــک بــرکه‌،
آرام و ســاکتــم ایــن روزهــا!
سنــگ نینــداز و آشــوب‌ام نکــن!
فقــط بگــذار،
عکــس‌ات آرام و نــرم،
تــوی دلــم بیفتــد . . .

به گمانم تو نیمی از منی که انقدر میخواهمت؛
وگرنه هر دوِ ما به یک اندازه خودخواهیم!

yasi 1393/05/27 ساعت 12:35 http://a-lovely-girl-y.blogfa.com

روی سَنگــ ِ قَبـــــْـــرَҐ بنویســـــــــــ :



בل ِ مــَـלּ یـہ روز بـہ בریـــآ زَـב و رَفتــــــــ ،



پُشت ِ پآ بـہ رســـҐ ِ בُنیـــــآ زَـב و رَفتـــــــ ،



زنـــــבـہ هآ خیــــــلی برآش کــُـهنـِـہ بوבלּ ،



خوבشــــو تو مـــــُـــــــرבـہ هآ ، جآ زَב و رَفتـــــــــ ....

تمامی مرگ‌ها تنها دو دسته‌اند :
مردی نفس نمی‌کِشَد
و زنی که حرف ، نمی‌زند

عادت ندارم درد دلم را،به همه کس بگویم...!!
پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم...
تا همه فکر کنند ......نه دردی دارم و نه قلبی

اپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم و همچنین منتظر حضور گرمت

وقت باران نیست !
دنیا همیشه ابریست!
زندگی کوچه بمبست شده!
تا زلالی دیگر
انتظار هم بی معنیست!
یاد باد که آنروز باران میبارید…!!!

هنگامه 1393/05/24 ساعت 12:24 http://m/

روزگار!
با خبر باش که:
پ‍ژمردن من آسان نیست؛
گرچه دلگیر تر از دیروزم؛
گرچه فردای غم انگیز مرا میخواند؛
لیک باور دارم؛
دلخوشی ها کم نیست؛
زندگی باید کرد..

سلام دوست خوبم ممنونم از حضور گرمت و همچنین ممنونم بابت لینکت شما هم با افتخار لینک شدین

ممنون دوست عزیز

nasrin 1393/05/20 ساعت 19:12 http://www.cool-s.blogfa.com

خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن

راستی کنکور داشتی؟

سلام آجی خوبم خوبی؟
تابستونم خوبه فقط خیلی حوصله م سر میره
چرا اینقدر دیر میای نت؟

کاش می فهمیدی برای این که تنهایم تو را نمیخواهم؛
برعکس
برای این که میخواهمت؛
تنهایم …!

هیچ وقت کسی رو پس نزن که دوستت داره
مراقبته
نگرانته
چون یه روز بیدارمیشی و میبینی
ماه رو از دست دادی
وقتی داشتی ستاره ها رو میشمردی

دلتنگ که میشوی , دیگر انتظار معنا ندارد!
یک نگاه کمی نامهربان،
یک واژه ی کمی دور از انتظار،
یک لحظه فاصله،
میشکند بغــضت را...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد