❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

اومممممم عنوان رفته گل بچینه...!!

سلام عزیزانى ک کامنت میذارین و روحمونو شاد میکنین.همونطور ک گفتم ب خاطر امتحانام نمیام.غیبت من هم بسى طولانى شد.فکر کنم بعد امتحاناتم فقط تو مسافرت باشم.بااین شرایط فکر کنم مهر بتونم بیام:دى...من میام و ب وبلاگ همه ى کسایى ک نظر دادن میرم ب جز بعضى ها:)راستى ویروسک جون تو دیگه سوار ماشین نشدى؟!!نفس جان ممنون ب خاطرجوکت حرف دلم رو زدى.از همه ممنون.باى همگى
نظرات 19 + ارسال نظر
sana 1393/04/14 ساعت 08:59 http://enteeezar73.blogfa.com/

در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست


سلام
...
فردا 15 تیره تولد عشقمه
خوشحال میشم بیای وبم
پستش همون روز فعال میشه
خواهشا فردا بیا

[خجالت]

elmira 1393/03/27 ساعت 14:22 http://sms20love.blogfa.com

××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

نآز نآززززی 1393/03/26 ساعت 10:13

دیگر تنها نیستم...
مدتی ست با تو در خودم زندگی می کنم.......

چرا آدرس نذاشتی ؟

چه سخت است ‘ تشییع عشق بر روی شانه های فراموشی!! و دل سپردن به قبرستان جدایی"وقتی میدانی پنج شنبه ای نیست,تا رهگذری بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند...!!!

آدم خوب قصه های من

دل تنگت شده ام...!!

حجمش را می خواهی

آسمان را تصور کن...!!

___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$♥ ♥$$
______________________$$$
_______________________$
______________________
____________________
_________________
_______________
_____________
___________
_________
_______
_____
____
___
ـــــ
ـــ
ــ
آپـــ ـ ـ ـ ـم یـ ـه سـ ـری بــ ـ ـزن [چشمک]

elmira 1393/03/24 ساعت 14:43 http://sms20love.blogfa.com

سلام عشیشم وبلاگ قشنگی داری.به منم سر بزن منتظرم

فاطمه 1393/03/23 ساعت 11:29 http://FATEMO77.BLOGFA.COM

سَلـآمــ خــوبــ:)ــین؟؟

1تــیر تــَوََلُد آقــآمِهـ میشهـ اَزتــون بخوآمــ بــیـآین بَرآش بـآ تَبریکــآتون بترکونید

مـَمنــون میشمــ....[لبخند]

virosak 1393/03/21 ساعت 19:48 http://virosak.blogfa.com

سلاممممممممممم اجو
منه بدبخت تو خونه فقط چپیدم
اونوقت چجور سوار ماشین شم
برنامه من خونه خونه خونه

تو چه میکنییییییییییییییییییی
خیلی دلم برات تنگ شده اجوووووووووووووو

تو ...

سیب سرخ

کدامین بهشت گمشده ای !!

که باز

با تو میشکند..

توبه ی آدم ...!!

برایتان رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی

و آرزوهایی پرشور

که از میانشان چندتایی برآورده شود...

برایتان آرزو میکنم که دوست داشته باشید

آنچه را که باید دوست بدارید

و فراموش کنید

آنچه را که باید فراموش کنید...

برایتان شوق آرزو میکنم..

آرامش آرزو میکنم..

[ بدون نام ] 1393/03/13 ساعت 15:29

[گل]یا رب مکن از لطف پریشان ما را

[گل]هر چند که هست جرم و عصیان ما را

[گل]ذات تو غنی بوده و ما محتاجیم

[گل]محتاج بغیر خود مگردان ما را.

در فنجان خالی میشوم
شبیه عابران خسته
مرا قورت میدهی و من
راه قلبت را پیش میگیرم
در قهوه ای که
به رگهایت جاری است

وقتی بزرگتر شدیم مدادهایمان تکامل پیدا کردند و به خودکار های بیرحمی تبدیل شدند تا یادمان دهند که هر اشتباهی پاک شدنی نیست

در آرزوی یک نگاه ...!!
تو رهسپار می شوی
به سوی عشق
و من ، کنار پنجره ، در آرزوی یک نگاه
آه می کشم
تو از دیار من چه شادمانه کوچ می کنی
و چشم های بی قرار من
به غربت همیشگی
هنوز خیره مانده اند ...

انار دلم ترک برداشته است !
از همان هنگام که تو انار دیگری را نشان کردی...!!!

saba 1393/03/06 ساعت 13:29 http://saba51373.blogfa.com

به امر رب خود لبیک گوییم
به همراه ملائک جمله گوییم
سلام و رحمت حق بر محمد
اللهم صل علی محمد

خب پس دیر نکنیا
زود بیا

باشه فاطمه خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد