❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

دوباره سلام... البته با خداحافظى

سلام.دلم میخواست بیام جواب بعضى نظرارو بدم.اسرا خانم و هنگامه جون ممنون بهتون سر میزنم.کاش یاسمن جون نمیرفت اگه اومدى وبم بدون دلم خیلى واست تنگ شده. حتما خیلى عید امسال ناراحت بودى.واسه همینم رفتى.ولى قول داده بودى بدون خداحافظى نرى.برات آرزوى بهترینا رو میکنم دوست خوبم.نظراتتون ر میخونم پس منتظرنظراى خوبتونم.راستى چند روزدیگه سالگرد آشنایى مونه.یکى از دوستان هم اشتباه فکرم http://blogsky.com/talai/comment/index
نظرات 46 + ارسال نظر
الهام 1393/04/01 ساعت 19:50

ﺍﻳﻦ ﭘﻲ ﺍﻡ ﺭﻭﺑﻪ ﺩﻩ ﻧﻔﺮﺍﺯﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﺑﻔﺮﺱ ﻗﺸﻨﮓ ﺗﺮﻳﻦ ﺭﻭﻳﺎﺕ ﺩﺭﻋﺮﺽ ﭼﻬﺎﺭ ﺭﻭﺯ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﻴﻮﻓﺘﻪ ﺍﻣﺎﺍﮔﻪ ﻧﻔﺮﺳﺘﻲ ﭼﻬﺎﺭ ﺭﻭﺯ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺧﻴﻠﻲ ﺑﺪﻱ ﻣﻴﻮﻓﺘﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﻴﻢ ... ﺑﻪ ﺩﻩ ﻧﻔﺮﺑﻔﺮﺱ ﺑﻌﺪﺍﺯ 28ﺩﻗﻴﻘﻪ ﮐﺴﻲ ﺑﻬﺖ ﺯﻧﮓ ﻣﻴﺰﻧﻪ ﮐﻪ.......

شیطونه میگه ساعت 3 نصف شب زنگ بزنم به دوستم باهاش 1851ثانیه صحبت کنم

تا این ایرانسل از این دست و دلبازیش منصرف بشه:|
[نیشخند]

virosak 1393/02/30 ساعت 18:46 http://virosak.blogfa.com

پیام برای ارسال :
این عجیبه اما واقعا کار می کند! می خواهید چهره کسی که تو را در نهان دوست دارد ببینید؟
این پیام به 10 نفر ارسال کنید و شما در صفحه http://amour-en-portrait.vu.cx/
تصویری خواهید دید از کسی که تو را دوست دارد.
شما ممکن است سورپرایز شوید!(شباهت تصویر حدود 90% است).

virosak 1393/02/23 ساعت 17:59 http://virosak.blogfa.com

سلامممممممممممم اجو خوبی خوشی سلامتیییییییییییییییییییییییی
اجو چرا نیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کوجایی بابا دلمون برات پوکیدددددددددددددددد

سلام زینب جوووووووون...ممنون..تو خوبی؟
من تو قلبتممممممم

nian.bitrin 1393/02/23 ساعت 10:37 http://nian.bitrin

..blink

رفتی و خاطره های تو نشسته تو خیالم ، بی تو من اسیر دست آرزو های محالم
یاد من نبودی اما من بیاد تو شکستم، غیر تو که دوری از من دل به هیچ کسی نبستم

هم ترانه یاد من باش بی بهانه یاد من باش

وقت بیداری مهتاب عاشقانه یاد من باش

اگه باشی با نگاهت میشه از حادثه رد شد، میشه تو آتیش عشقت گر گرفتن بلد شد

اگه دوری اگه نیستی نفس فریاد من باش

تا ابد تا ته دنیا تا همیشه یاد من باش

در غوغای باران ...منتظرت هستم

سلام لینکی
به منم سر بزن با عکسای دخترم نفس اپم

چششششم

حانیه 1393/02/14 ساعت 13:01 http://iam17.blogfa.com

به سلامتی پت و مت ،

نه به خاطر خنده دار بودنشون ،به خاطر تا آخر با هم موندنشون

حانیه 1393/02/13 ساعت 17:29 http://iam17.blogfa.com

تلخه!
ولی عادت کردم به نداشتن کسایی که
دوسشون دارم...

امشب می تونی هرآرزویی داری بگی
امشب یکی هست که صدات رو میشنوه
یکی که توی خلوت اشکات پا میذاره
شب آرزوهاست

منو از یاد نبر . .

اگر زکریا امروز زنده بود


از بیل گتس هم پولدار تر بود


به همین بطری قسم !!

saba 1393/02/11 ساعت 18:06 http://saba51373.blogfa.com

امشب را در کنار ثانیه ها ، آمین گوی آرزوهایت می شوم

آرزویم را دعا کن . . .

رقــے جــوטּ 1393/02/10 ساعت 21:01

پستاتو خوندمااااا ولی حس کامنت گذاشتن نیس به کوچولویی خودت ببخش دیگه

چرا آدرس نذاشتی سر بزنیم؟؟

وحوا به آدم گفت:دوستم داری؟وآدم پاسخ داد،مگر خبر مرگم چاره دیگه ایی هم دارم،واین گونه عشق آغازشد.

کاش عاشق آنقدر تنها نبود

کاش دل بستن فقط رویا نبود

کاش مجنون دست لیلی می گرفت

تا که لیلی در پی صحرا نبود

کاش فرهاد قطره ای احساس داشت

تا که شیرین این چنین رسوا نبود

اشکها قطره نیستند،بلکه کلماتی
هستند که می افتند...
فقط به خاطر اینکه :
پیدا نمیکنند کسی را
که معنی این کلمات را بفهمد

اصلا حسود نیستم اما وقتی دیدم
واسه رفیقم اس ام اس اومد که
توش نوشته شده بود :
" کی میرسی عشقم ؟؟ "
فقط یه ذره دلم خواست
همین

صبا 1393/02/06 ساعت 20:55 http://bseda.blogsky.com

سلام اجی شکوفه
خوفی؟!
چقدر وبت خوشمل شده
راستی من بالاخره اپ کردم

رها 1393/02/04 ساعت 16:11 http://ashena-2013.blogfa.com

آدمهای ساده را دوست دارم.

همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند؛

همان ها که برای همه لبخند دارند؛

آدم های ساده را دوست دارم؛

بوی ناب آدمیّت می دهند...

ﺑــﻪ ﺳـﻼﻣـﺘـﯽ ﺳــﮑــﻮﺕ ﮐـﻪ ﻫـﺮﮔـﺰ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ
ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ ...
ﻫـﺮﭼـﻪ ﻃـﻮﻻﻧـﯽ ﺗـﺮ ﺑـﺎﺷـﻪ ﺑـﻬـﺘـﺮ ﻗـﻀـﺎﻭﺕ
ﻣـﯿـﮑـﻨـﻪ

این روزهـــــا

کمـتـر شاعـر می شوم

تقصیر خودم نـیـســت

حوصله ام پـیــر شـــــده !

و مـدادی کـه

عـصـای افکــارمـغـشوشم می شود …

زندگی یه پل قدیمیه.

به این فکر نکن کهتنها ازش بگذری دیرتر خراب میشه.

به این فکر باش

که اگه افتادی یکی باشه که دستتو بگیره...!

خدایا...

او جان من است

هر چه زودتر

جانم را به لبم برسان.

به خاطر مردم است که می گویم

گوش هایت را کمی نزدیک دهانم بیار،

دنیا

دارد از شعرهای عاشقانه تهی می شود

و مردم نمی دانند

چگونه می شود بی هیچ واژه ای

کسی را که این همه دور است

این همه دوست داشت ...

اگر نگاهت به وسعت خور شید باشد
میتوانی یار را در همه پنجره ها ببینی
.اگر قلبت به زلا لی دریا باشد
میتوانی او را در همه رود ها جاری ببینی
اگر چشمانت به رنگ عشق باشد
میتوانی او را در کلبه محبت
به انتظار نشسته پیدا کنی
وکلید همان کلبه همان عشقی است
که در سرتاسر وجودت می درخشد.

زخمی بر پهلویم است ، روزگار نمک می پاشد و من پیچ و تاب می خورم و همه گمان می کنند که می رقصم . . .
دکتر شریعتی

باران کمی اهسته تر

اینجا کسی در خانه نیست

من هستم

و تنهایی

و دردی که نامش زندگیست....

باران کمی اهسته تر

اینجا کسی در خانه نیست

من هستم

و تنهایی

و دردی که نامش زندگیست....

هیچ وقت نفهمیدم

چرا درست همان کسی که

فکر میکنی باهمه فرق دارد

یک روز مثل همه

تنهایت میگذارد

تولد بانوی دو عالم آبروی اهل جنت بر تمامی رهروان فاطمه زهرا مبارک و هر روز سال در پناه حضرت باشید انشاالله

روزت مبارک [بوسه]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد