❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

به یک نویسنده توانا نیازمندیم


سلامممممممم دوستای عزیز تو این مدتی ک من نیستم دوست دارم یه نویسنده تو این وب مطلب بذاره ....


تا هر وقت که خواست هم میتونه بمونه ..... پست هایی هم که میذاره من همشو میخونم ....


خوب دوستان هر کی خواست بگه تا بهش بگم باید چی کار کنه ....


ایمیلتون رو بدین که دعوتنامه بدم .... :)



نظرات 22 + ارسال نظر
مینا 1393/04/18 ساعت 06:27 http://sar-gar-mii.blogsky.com

پس خانومی تکلیف اون 93 تا نظر دیگه ای که باقی مونده چی میشه بد بختا جرم نکردن که اومدن وبت ملاحظه حالتو کردن و بهت نظر دادن برو وبشونو دلشونو شاد کن
برو آبجی برو

سَـلـامـ :-)
خُـوف ـی ؟؟

وبــِـت عــآلیِ پـیـش مَـنَـمـ بـیـآ !
{هَـ:-))ــپـی} مـی شَـمـ !

فرگل 1393/02/25 ساعت 20:24 http://fargol75.blogfa.com

هی رفیق.........

ماندگار باش نه یادگار

یارگاری زیاد دارم ...........

´´´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´,(,¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ *
´´´´´,(, ??????¨¨¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.

[لبخند][گل]

Arefe 1393/01/23 ساعت 17:07 http://www.arefe-f-77.blogfa.com

دﺍﺩﺍﺷﻢ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﮐﺠﺎﺳﺖ؟
ﻣﯿﮕﻢ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺁﻟﻤﺎﻧﻪ!
ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺧﻨﺪﯾﺪ ﯾﺎﺩﺵ ﺭﻓﺖ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺁﭼﺎﺭ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ...

Arefe 1393/01/23 ساعت 15:00 http://www.arefe-f-77.blogfa.com

پیروزی افتخار آمیز دانشمندان ایرانی در عرصه انرژی هسته ای و دستیابی آن عزیزان به اورانیوم غنی شده رو ولش کن خودت چطوری؟

مینا 1393/01/22 ساعت 19:16 http://sar-gar-mii.blogsky.com

عزیزم ینی چی تا من هستم غمت نباشه وبتو می ترکونم

ن عزیز دستت درد نکنه من آرامش بیشتر دوست دارم

زینب 1393/01/18 ساعت 18:10

سیتسر باش میگم اگه کسی از دوستام تونست چشم عزیزم

────────▌▌──────────────────▌▌▌▌
▌▌──────▌▌────────────▌▌──▌▌──▌▌
──▌▌────▌▌────────────────▌▌──▌▌
────▌▌──▌▌────────▌▌──▌▌──▌▌──▌▌
──────▌▌▌▌──▌▌▌▌▌▌▌▌──▌▌────▌▌▌▌
────▌▌──▌▌──▌▌────▌▌──▌▌──────▌▌
──▌▌────▌▌──▌▌────▌▌──▌▌──────▌▌
▌▌──────▌▌──▌▌────▌▌──▌▌──────▌▌
────────────────────────────────
▌▌──────────────────▌▌▌▌▌▌────▌▌
▌▌──▌▌────▌▌────▌▌──▌▌────────▌▌
▌▌──▌▌────▌▌────▌▌──▌▌────────▌▌
▌▌──▌▌────▌▌────▌▌──▌▌▌▌▌▌▌▌──▌▌
▌▌──▌▌────▌▌────▌▌──▌▌────▌▌──▌▌
────▌▌────▌▌────▌▌──▌▌────▌▌──▌▌
▌▌──▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌──▌▌▌▌▌▌▌▌──▌▌

بعد از مدت هاااا ...
من اووومدم ...
آپــــــــــم ...
یوهاهاها ...
[شیطونک][گل]

(mahtab(SELENA 1393/01/17 ساعت 22:32 http://says.blogfa.com

وای عزیزم وبت خیلی قشنگه..
به وب منم سر بزن..
اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن...

بگذار بسوزیم....
ما که دادمان به آسمان نرسید
شاید "دودمان" برسد......

آنجا نشسته ای و لبخند میزنی اما دستی تکان نمیدهی …
ای کاش آن قاب ، قاب پنجره بود

چقـدر پـــیـراهـن هـای پـشت ویتـرین مغـازه هــا قشنـگنـد ...!
تـو را کـه در آنهــا تـصـور میکنـم ،
وسـوسـه ی خـــریدنشـان بـه سـرم مـیزنـد ؛
امــا ...
میبیــنــی
فـقـط مـانـده بــود اینهــا نبـودنت را بـه رخـم بکشنــد ؛
کـه کشیدنــــد ..

با احتیاط بخوانید !!

این شعر لغزنده است ؛

بس که شاعر سطرسطر بارید و نوشت...

هیــــــــس !!
آروم بگیر دلم ...
جنست رو عوض کردم.....
دیگه باید از سنگ باشی

کاش می فهمیدی که تــــــــــو از دید من زیبا بودی ؛
دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند ،
و تـــــــــو چه اشتباهی مغرور شدی

کاش می فهمیدی که تــــــــــو از دید من زیبا بودی ؛
دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند ،
و تـــــــــو چه اشتباهی مغرور شدی …

به سلامتی اونایی که هیچوقت

سختی مرد بودن رو با راحتی نامردی عوض نمیکنن !

دکتر علی شریعتی :
چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای است تنها خوشبخت بودن

به سلامتی دلی که خیلی وقتا گرفته

اما سعی کرده هیچوقت راهشو کج نره !

این روزها…

من خداى سکــــــوت شده ام

خفــقان گرفته ام تا آرامــش اهالى دنــیا خـط خـطى نشود…

توی این مدتی که نیستی کجایی عسیسم؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد