❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

نه اینکه دل خوشم...!(این پست رو همین جوری گذاشتم)




میخندم...

ساده میگیرم...

ساده میگذرم...

بلند میخندم و با هر سازی میرقصم

نه اینکه دل خوشم...!

نه اینکه شادم و از هفت دولت آزاد...!

مدتی طولانی شکستم...

زمین خوردم...

سختی دیدم...

گریه کردم و حالا...

برای "زنده ماندن"خودم را به "کوچه ی دیگر" زده ام

روحم بزرگ نیست

زخمم عمیق است...

میخندم که جای زخم ها را نبینی





بعضی وقتا باید یقه ی احساساتت رو بگیری

بزنی تو گوشش

با تمام قدرت سرش داد بزنی و بگی

خفه شو بسه دیگه

تا الان هر چی کشیدم ب خاطر تو بوده...






می خندم!

دیگر تب هم ندارم

داغ هم نیستم

دیگر به یاد تو هم نیستم

سرد شده ام

سرد سرد

نمی دانم

شاید…

شاید دق کرده ام!

کسی چه می داند…

بی حسم کردی.... نسبت به تمام حس های دنیا...!




نظرات 186 + ارسال نظر
saba 1393/01/16 ساعت 15:51 http://saba51373.blogfa.com

ازاین تکرارساعتهــا
ازاین بیهوده بودنهــا
ازاین بی تاب ماندنهـا
ازاین تردیدـهــا
نیرنگهـا
شکهـا
خیانتهـا
ازاین رنگین کمان سرد آدمهـا
وازاین مرگ باورها ورویاهــا
پریشانمـــ
دلــم پروازمیخواهد

مینا 1393/01/06 ساعت 07:24 http://sar-gar-mii.blogsky.com

نظر میدم تا نگی نامردم
اما یادت باشّه دو روز نیومدم نیومدی

سلام دوست عزیز وب خوبی داری!!!موفق باشی

ممنون

[قلب] ❤██(♥)██(♥)██(♥)██(♥)██❤ [قلب]

[قلب] (♥) یا مقلب القلوب و الابصار (♥) [قلب]

[قلب] (♥) یا مدبرالیل و النهار (♥) [قلب]

[قلب] (♥) یا محول الحول و الاحوال (♥) [قلب]

[قلب] (♥)حول حالنا الی احسن الحال (♥) [قلب]


[قلب] (♥) حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم (♥) [قلب]

[قلب] ❤██(♥)██(♥)██(♥)██(♥)██❤ [قلب]

ممنون ....

saba 1392/12/27 ساعت 13:29 http://saba51373.blogfa.com

راز زندگی این است…..
همچون بید خم شو و چون بلوط مقاومت کن.
انعطاف در عین اقتدار….

کافـی سـت چــمـدان هــایــت را ببــندی
تــا حــاضـر شــونــد ، هـمه
بـــرای ِ از یـــاد بــُـردنــت!
آنـکه بــیشتـر دوستـت میــدارد ، زودتــــر!!!

دلم به حال عشق می سوزد
چرا سالهاست کسی را عاشق ندیده ام ؟
مگر نمی دانیم برای هر کاری عشق لازم است

از حضورتون توی وبلاگم خوشحال می شم.

[ بدون نام ] 1392/12/24 ساعت 19:16

سللام..من فکر میکنم اینبار از شما بعید بود....الته چون خسته بودید فک کنم دلیلش همون بود....مسافرت کجا بودید؟؟میشه بگید...مسافر

فاطی 1392/12/24 ساعت 14:19 http://namakdoooonn.blogfa.com

۵شنبه جمعه بارون اومد حال کردیم
خخخخ
بیا تو وبم ٭
$ $ Δ. Δ
| (
~ ^
قربون قد و بالای چهره

اگه دنبالت میام فقط دارم حرفتو گوش میکنم! آخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت...

سلام سلام
من برای عشقم یه وبلاگ
درس کردم که روز تولدش بهش
هدیه بدم ممنون میشم
بیاین نظر بدین
اخه میخوام 1372تا نظر براش جمع کنم
خواهش میکنم بیاین وهرچن تا که میتونین براش نظر
بزارین
[گل][گل][گل][گل]

سلام....الآن میام پرستو خانم ...

دلتنگم نه دلتنگ تو
دلتنگ اینکه یه روزی هوامو داشتی
دلتنگ اینکه هر لحظه به یادم بودی
دلتنگ هر دقیقه شنیدن صدات
دلتنگ تا صبح بیدار موندنت فقط به خاطر اینکه دل من گرفته
دلتنگ اینکه اسممو سوالی صدا کنی
دیدی؟ من که دلتنگ تو نیستم!!!

دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست
اگر برف بیاد هست، اگر برف نیاید نیست
مثل دنیای من، اگر تو باشی هستم، اگر نباشی...

من که میدانم به دنیا اعتباری نیست
بین مرگ و زندگی قول و قراری نیست
من که میدانم عجل ناخواسته می آید و راه فراری نیست
پس چرا یادت نباشم وقتی که فردایی نیست...

آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفتی

آشفتگی من از این است که ....

دیگر نمیتوانم تو را باور کنم !!!

سکوتــــــــ ...
رساترین فریاد یک " زن " است ...
وقتی سکوتـــــ میکند ...
وقتی بحث نمیکند ...
وقتی برای به کرسی نشاندن عقایدش تلاش نمیکند ...
بفهم ..!
که واقعاآسیب دیده است ....!

یا باش
یا برو...
نمیخواهم
از دور
مراقبـــــــــــــــــــــ م باشی
از دور
دوستـــــــــــــــــــم بداری
و
من در ...
لحظاتم
هیچگاه حســــــــــــــــــــت نکنم
دوری رو
نمیــــــــــــــــــــــ ــخوام
یا بــــــــــــــــــــــــ ـــــــاش
یا
بــــــــــــــــــــــرو

اپتو همشو خوندم خومشل و احساسی بود شوکوفه جان

ممنون عزیزم

امـــروز جلوی آینـــه
سه تار موی سفید توی سرم پیدا کردم
اولی این جا...
دومی این جا...
و "سومی" همان جایی که یک بار انگشتت را فشار دادی و گفتی:
...من عاشقتم اینو تو مغزت فرو کن...

من فقط کمی گم شده ام
دوست دارم خودم را پیدا کنم
در آغوشش بگیرم
و بگویم
خودم جان
نترس!
تمام میشود...
اگر ها تمام نشد تو تمام میشوی
نترس...

انار نده گیلاس بده

چشــــم

مهسا 1392/12/19 ساعت 20:00 http://yeeshghetaze.blogfa.com

میسی

خواهشــــ

بودن با کسی که دوستش نداری
و نبودن باکسی که دوستش داری
همش رنج است
پس اگر همچون خود نیافتی
مثل خدا تنها باش !

این روزها من

خدای سکوت شده ام

خفقان گرفته ام تا

آرامش اهالی دنیا

خط خطی نشود...

اینجا زمین است

اینجا زمین است رسم آدمهایش عجیب است

اینجا گم که میشوی

بجای اینکه دنبالت بگردنن

فراموشت میکندد.........

آنقدر مرا سرد کرد از خودش ازعشق

که حالا به جای دل یخ بسته ام!

آهای!روی احساسم پا نگذارید

لیز میخورید...

سخت نگیر...
عادت این قبیله است
دور آتشی که تو در ان میسوزی
میرقصند...

▀♫▄▀♫▄▀♫▄▀♫▄▀♫

◙◘◙ב֗ــُـْـــנآیـْآ ×میتَرωََـْـم

◙◘◙اَگْر بِْه خـْآطِرِ اِیْــ×ـن زِندِگْیْ

◙◘◙شُکرَتــــْـــ×ــ کُنَمْ...

◙◘◙فِکْــ×ــر کُنیْ بِهِتــْـــ×ـــ

◙◘◙تیْکْـــ×ــه مْینـْــ:(ــנآزَمْ..

▀♫▄▀♫▄▀♫▄▀♫▄▀♫

ساعت 4صبح است...

من شام میخورم،پدرم صبحانه...

عجب فاصله ایست میان دو نسل!!

تو می آیی!

ساعت بیست و پنج،

در سی و دومین روز ماه،

که آخرین ورق از سیزدهمین ماه سال را نشان میدهد!

عشق من؛

من به آمدنت،

بسیار خوشبینم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد