❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

♥ کاش میشد سرنوشت را از سرنوشت ♥



¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
¨*•.¸♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥¸.•*¨
¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•


سلام دوستان عزیز ...


ممنونم از اینکه سر میزنید و واقعا خوشحال میشم ...



¨*•.¸♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥¸.•*¨


سلامتی رفقایی که


دعا دارن ... ادعا ندارن


نیایش دارن ... نمایش ندارن


حیا دارن ... ریا ندارن


رسم دارن ... ولی اسم ندارن


سلامتی تک تک شما دوستام



¨*•.¸♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥¸.•*¨

سال 92 خوش بحالت!


ماه دوازدهمت هم اومد!

خدایا! هنوز وقتش نشده ماه دوازدهم ما هم بیاد؟!

اللهم عجل لولیک الفرج





¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
¨*•.¸♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥¸.•*¨
¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•


نظرات 160 + ارسال نظر

دنیا رو می بینی ؟
حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره
ولی محبت خیانت میاره !
.

من از عشق گفتم

تو مدل ماشینم را پرسیدی

من از محبت گفتم

تو محل زندگیم را پرسیدی

من از دوست داشتن گفتم

تو وضعیت حسابِ بانکیم را جویا شدی

من از ارزش ها گفتم،ارزش هایی که قیمت ندارند،امّا تو

تو قیمت ارزش ها را با اهن و کاغذ برابر کردی . . .

.

دست از سرم بردار برو / ندارم حوصله ی این حرفارو

همه یادگاریات بخوره تو سرت / نه خودتو میخوام نه دردسرت !

.

مشکل از تو نبود

از من بود

با کسی حرف میزدم

که سمعک هایش را

پیش دیگری جا گذاشته بود . .

همیشه سکوتم به معنای پیروزی نیست ، گاهی سکوت میکنم تا بفهمی چه بی صدا باختی . . .

از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر در نیاوردم

و هنوز نمی دانم چگونه می شود هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم . . .

مشکل از تو نبود

از من بود

با کسی حرف میزدم

که سمعک هایش را

پیش دیگری جا گذاشته بود . . .

اسرا 1393/01/14 ساعت 11:57 http://www.tfakor.blogfa.com

سلام وبتون خیلی عالیه به من هم سربزنیدخوش حال میشم حتماسربزنیدهااااا

بی تومن این جااسیرم
من که گفتم بی تومیرم
بازهم یک جمعه ی دیگرشده
وقت عشق بازی ازسرشده
من که میدانم تو میایی شبی
به امید آن شب که من هم پیش تو زانو زنم

yasmina 1392/12/21 ساعت 23:33 http://shabnam2014blogfa.com

سلام عسیسم خوفی تونستی به من سر بزن

سبز… زرد… قرمز… وسوسه شدم کدام سیب را بردارم…! میوه فروش پوزخندی زد و گفت: تردید نکن! تمام سیب ها تو زردند…!

شکوفه جان اهل کجایین؟

زهره 1392/12/10 ساعت 16:46

عزیزم من که نمیگم بدی کردی تو یه مدتی آپ نکردی ومن هم دیگه وبت نیمدم !
پس ناراحت نشو!

تنفس شروع زندگیست
عشق قسمتی از زندگیست
اما دوست خوب قلب زندگیست !

نوشته های روی شن مهمان اولین موج دریا هستند اماحکاکی های روی سنگ مهمان همیشگی تاریخند و دوستان خوب ، حک شدگان روی قلبند

باتمام وجودإعتمادکنیم که خداوندآنجاکه راه نیست راه میگشاید..وهرگز دیرنمیکندفقط کافی است باورکنیم که اومی بیند..میداند...ومی تواند...

انگار در دلم دیگر حرفی باقی نمانده

تا برایت بگویم...

تنها یک جمله:

هــــنـــوز هــــم دوســـتـتــــــــ دارمــــــ

انگار در دلم دیگر حرفی باقی نمانده

تا برایت بگویم...

تنها یک جمله:

هــــنـــوز هــــم دوســـتـتــــــــ دارمــــــ

انگار در دلم دیگر حرفی باقی نمانده

تا برایت بگویم...

تنها یک جمله:

هــــنـــوز هــــم دوســـتـتــــــــ دارمــــــ

انگار در دلم دیگر حرفی باقی نمانده

تا برایت بگویم...

تنها یک جمله:

هــــنـــوز هــــم دوســـتـتــــــــ دارمــــــ

انگار در دلم دیگر حرفی باقی نمانده

تا برایت بگویم...

تنها یک جمله:

هــــنـــوز هــــم دوســـتـتــــــــ دارمــــــ

انگار در دلم دیگر حرفی باقی نمانده

تا برایت بگویم...

تنها یک جمله:

هــــنـــوز هــــم دوســـتـتــــــــ دارمــــــ

دِلــــم بــاران می خواهــــد

بــارانی آرام….

امــــا طـولانــــــــــــی

تا دسـت در دسـتِ قطــــره هـایش

و پـا به پـایِ نمنــــــاکـی اش

تمــــام کـوچــه بــاغ ها را

با پـــاهایی بِرَهنــــــــــه قــدم زنــــم

مــن بُغـــــــ ــــض کنــم

آسمــــــان ببـــارد

آسمـــــــان بُغـــــــ ـــــــض کنــد

مـــن اشکــــــــ ریــزم

آنگـاه هـــــــر دو آرام شَویــــــــــــــــم

دِلــــم بــاران می خواهــــد

بــارانی آرام….

امــــا طـولانــــــــــــی

تا دسـت در دسـتِ قطــــره هـایش

و پـا به پـایِ نمنــــــاکـی اش

تمــــام کـوچــه بــاغ ها را

با پـــاهایی بِرَهنــــــــــه قــدم زنــــم

مــن بُغـــــــ ــــض کنــم

آسمــــــان ببـــارد

آسمـــــــان بُغـــــــ ـــــــض کنــد

مـــن اشکــــــــ ریــزم

آنگـاه هـــــــر دو آرام شَویــــــــــــــــم

خــــــــیلی ســـخــتـــه


نصفه شبــــی بغض گـــــلوتو بگیــــــره و دلتنگــــــش بشـــی


فکــــــــر کنی شایـــــــد مثل قدیمـــا


باز هم یه اس بده گاه و بی گاه و بپرسه خوابی یا بیداری؟.
.
.
ولـــــــی بــاید قبول کنی


اون هیــــــــچوقت برنمیگرده. . .

خــــــــیلی ســـخــتـــه


نصفه شبــــی بغض گـــــلوتو بگیــــــره و دلتنگــــــش بشـــی


فکــــــــر کنی شایـــــــد مثل قدیمـــا


باز هم یه اس بده گاه و بی گاه و بپرسه خوابی یا بیداری؟.
.
.
ولـــــــی بــاید قبول کنی


اون هیــــــــچوقت برنمیگرده. . .

خــــــــیلی ســـخــتـــه


نصفه شبــــی بغض گـــــلوتو بگیــــــره و دلتنگــــــش بشـــی


فکــــــــر کنی شایـــــــد مثل قدیمـــا


باز هم یه اس بده گاه و بی گاه و بپرسه خوابی یا بیداری؟.
.
.
ولـــــــی بــاید قبول کنی


اون هیــــــــچوقت برنمیگرده. . .

خــــــــیلی ســـخــتـــه


نصفه شبــــی بغض گـــــلوتو بگیــــــره و دلتنگــــــش بشـــی


فکــــــــر کنی شایـــــــد مثل قدیمـــا


باز هم یه اس بده گاه و بی گاه و بپرسه خوابی یا بیداری؟.
.
.
ولـــــــی بــاید قبول کنی


اون هیــــــــچوقت برنمیگرده. . .

ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ...!

ﺍﻭﻧﻢ ﺑﺎ ﭘﺎﯼ ﺧﻮﺩﺕ ...!

ﺑﺎﯾﺪ ﺟﺎﺕُ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺧﺎﻟﯽ ﮐﻨﯽ... !

ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺗﻮ ﺷﻠﻮﻏﯿﺎﺷﻮﻥ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﻤﯿﺸﻦ ﭼﯽ ﻣﯿﺸﻪ !

ﻭﻟﯽ ﺑﺪﻭﻥ ....

ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ...

ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ....

ﺑﺪ ﺟﻮﺭﯼ ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﻦ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﯾﺮ ﺷﺪﻩ!


خیلی دیر...هه

ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ...!

ﺍﻭﻧﻢ ﺑﺎ ﭘﺎﯼ ﺧﻮﺩﺕ ...!

ﺑﺎﯾﺪ ﺟﺎﺕُ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺧﺎﻟﯽ ﮐﻨﯽ... !

ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺗﻮ ﺷﻠﻮﻏﯿﺎﺷﻮﻥ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﻤﯿﺸﻦ ﭼﯽ ﻣﯿﺸﻪ !

ﻭﻟﯽ ﺑﺪﻭﻥ ....

ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ...

ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ....

ﺑﺪ ﺟﻮﺭﯼ ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﻦ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﯾﺮ ﺷﺪﻩ!


خیلی دیر...هه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد