❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

من برگشتم با ی آپ سنگین ....



...................

 ωـلااااااااااااااااااااااااҐ בوستایـ گلم.....בلـҐ واستوלּ تنگیـב.....
 ممنوלּ بابت نظراتتون.....الآלּ برҐ تاییـבشوלּ ڪنم....70 تا ωـت ....خخخخ
 פֿـلاصـہ با ایـלּ آپـҐ جبراלּ ڪرבم....
 راستیـ تا یاבҐ نرفتـہ دختر دی وبت واسـҐ باز نمیشـہ فڪ ڪنـҐ ب פֿـاطر قالب ωـنگینش باشه....لطفا یـ ڪاریش بڪלּ عزیز...

...................





درسته ک "" خودم کامل "" نیستم

اما قسم میخورم...

""کاملا خودمم""




قدیم ها تکلیف که نمی نوشتیم ...



با معلم بد می شدیم

حالا گناه که می کنیم

با خدا ...



خدا هر کدوم از اعضا بدن رو به یه دلیل آفریده :

چشمها : برای نگاه کردن به تو

دستها : برای دعا کردن برای تو

مغز : برای فکر کردن به تو

قلب : برای دلتنگ شدن برای تو

و پاها برای شوت کردنت اگه منو فراموش کنی ....





بے تــــــــ♥ـــــــــو


פتــــــــ♥ــــــــے باراלּ هـــــــ♥ــــҐ

بوے تشنــــــ♥ــــگے مے בهב

گـاهــــے لال مـــــــ♥ــــے شوב آבҐ …
 
פـرف בارב ؛ ولــــــ♥ــــــــــے …

ڪلمــــــ♥ـــــہ نـבارב … !





ارزش وجودی هر انسانی به اندازه حرف هایی است که برای نگفتن دارد....
دکتر علی شریعتی











ستــآیش بـه پسرش محـمد گفـت :

نکنه تـوام از اونــآیی هستــی کـه فـکـر می کـنـن زن بـایـد تـو پـَستـو بـاشـه ؟



محمـد گفـت :

من نـمـیـگـم بـایـد تـو پـَستــو بـاشـه..

امـآ تــو ویـتـرینــَم نبـایـد بـاشـه :)





ماه که همیشه پشت ابر نمى ماند!

گاهى هم پشت دست هاى تو مى ماند...

وقتى گریه مى کنى…!!!




بدون شرح!!!








پس کو این نیمه ی گمشده ی من؟؟؟؟چشمم به پنجره خشکید!!!




 راستیـ  ایـלּ مطالب رو از بروبچ 1جملـہ گرفتم....

 بابااااااااااااااااااااایـ

نظرات 78 + ارسال نظر
دریا 1392/12/12 ساعت 13:31

اندیا جونم خوبه عالیه مثل خودت عبرت گرفتم خخخ

چی؟؟؟ متوجه منظورت نشدم

saba 1392/12/03 ساعت 11:33 http://saba51373.blogfa.com

شبی غمگین شبی بارانی و سرد

مرا در غربت فردا رها کرد

دلم در حسرت دیدار او ماند

مرا چشم انتظار کوچه ها کرد

به من می گفت تنهایی غریب است

ببین با غربتش با من چه ها کرد

تمام هستی ام بود و ندانست

که در قلبم چه آشوبی به پا کرد

و او هرگز شکستم را نفهمید

اگر چه تا ته دنیا صدا کرد ...

زیبا بود....

samana 1392/11/30 ساعت 19:44

با جودی کاملا موافقم!!!!خیلی آدم باید خوددار باشه تااحساسی رو که نسبت به اتفاقات وحتی آدمایی که اطرفش داره سریعا به زبون نیاره!!!!

اوهوم منم موافقم....ولی هیچی مثل درد دل کردن با خودت نمیشه

_______________%%
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%____%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%__%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%_%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%__سلام___%%
________%%_________%%%
_______%%___من اپم____%%%
______%%______زود بیا_____%%
_____%%_______منتظرم_____%%
_____%%__________________%%
_____%%%________________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%

اومدم ...

یه وقتایی هست که باید لم بدی یه گوشه…
و جریان زندگیتو فقط مرور کنی.
بعدشم بگی:
به سلامتی خودم که اینقدر تحمل داشتم…

ب سلامتی خودمون ک انقدر تحمل داشتیم

اشک در چشمان من دریای غم دارد به دل.
خنده برلب می کنم تا کس نداند راز دل.

واما :
من خدایی دارم که در این نزدیکی است
نه در آن بالاها
مهربان، خوب، قشنگ ...
چهره اش نورانیست
گاه گاهی سخنی می گوید
با دل کوچک من
ساده تر از سخن ساده من
او مرا می فهمد
او مرا می خواند
او مرا می خواهد
او همه درد مرا می داند ...
یاد او ذکر من است در غم و در شادی
چون به غم می نگرم
آن زمان رقص کنان می خندم ...
که خدا یار من است
که خدا در همه جا یاد من است
او خدایست که همواره مرا می خواهد
او مرا می خواند
او همه درد مرا می داند...

واقعا زیبا بود

شکوفه با تاخیر ولیتاین مبارک

خیلی دووووستت دارم

ولنتاین تو هم مبارک گل من

سلام ابجی قائمشهر شما بچه کجایی

وبتون عالیه
خیلی مطالب قشنگی دارین
بازم از این پستا بزارید
راستی میشه منو هم مثه دوستم منظورم نمکدونه بلینکید اگه موافقید بیایید تو وبم و تو قسمت نظرات بگید ممنون .

ممنون عزیزم.....اگه شد چشم....لینکی

ژنتیک 1392/11/24 ساعت 17:33 http://jenetik92.blogfa.com/

سلام.
باافتخارلینک شدی عزیزم

ممنون ژنتیک جانلینکی...

اپممممممممممممم بدو بیاااااااااا



























نظر فراموش نشههه

الآن میام آبجی زهرا

دل به نشاط 1392/11/24 ساعت 09:19

وقتی تنهاییم دنبال دوست میگردیم پیدایش که کردیم دنبال عیبهایش میگردیم وقتی ک از دستش دادیم در تنهایی دنبال خاطراتش میگردیم مراقب قلبها باشیم هیچ چیز اسانتر از قلبها نمیشکند

ya30 1392/11/24 ساعت 08:53 http://konts.blogfa.com

سلــــــــــــــــــایــــــــــــــن عسلی !!
اومدم دلــــــــــــــــمم حسابی برات تنگیده !!!

سلامممممممممم عشخم خوبی؟
منم همین طور بوس

مهسا 1392/11/23 ساعت 22:57 http://www.yeeshghetaze

██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
...██████@
...██████@
....██████@...
.....██████@
.......██████@
........██████@
´´´´████████
´´`´███▒▒▒▒███
´´´███▒●▒▒●▒██
´´´███▒▒▒▒▒▒██
´´´███▒▒﹏▒██
´´██████▒▒███
´██████▒▒▒▒███
██████▒▒▒▒▒▒███
´´▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒
´´▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒
´.▒▒▒´´▓▓▓▓▓▓▓▓▒
´.▒▒´´´´▓▓▓▓▓▓▓▒
..▒▒.´´´´▓▓▓▓▓▓▓
´▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
´´´´´´´███████
´´´´´´████████
´´´´´█████████
´´´´██████████
´´´´██████████
´´´´´█████████
´´´´´█████████
´´´´´´████████
________▒▒▒▒▒
_________▒▒▒▒
_________▒▒▒▒
________▒▒_▒▒
_______▒▒__▒▒
_____ ▒▒___▒▒
_____▒▒___▒▒
____▒▒____▒▒
___▒▒_____▒▒
_███______▒▒
█_███____███
█__███_ _█_███







وب خوشجلی داری بهم سر بزنیا منتظرتم

تبادل لینک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام مهسا جان الآن ب وبت سر میزنم.....لینکی

حانیه 1392/11/23 ساعت 21:17 http://iam17.blogfa.com

یه جمله هســت که

میتونه داستان رو عوض کنه …

حرف نزن بیا بغلم…

sara 1392/11/23 ساعت 18:21 http://rrrblue2515.blogfa.com

salam.....
chera sar nemizani?????????
apam zooooooooooooood bia.

سلام سارا خانم من مسافرت رفته بودم چلا دعوا میکنی؟؟؟؟
دالم میام فقط دیگه منو نزن

منم مازندرانیم ابجی

عه خوشوقتم

naziii0 1392/11/23 ساعت 16:01 http://princessofkorea

___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_♥♥♥♥♥♥__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
___♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
___♥♥♥♥_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
___♥♥♥♥_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
____♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥♥♥♥♥_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥♥♥♥♥_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥
_______♥♥♥♥
_______♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥♥
_______|_♥♥♥♥
_______|__♥♥♥♥
---------------------
اپممممممممممممممممم

دارم میام عزیزم

نازیلا 1392/11/23 ساعت 10:55

صداقت در مقابل سیاست دیگران سادگی ست ؛

سیاست در مقابل صداقت دیگران خیانت ...

نازیلا 1392/11/23 ساعت 10:55

بیچاره آسمان…
دلش به خورشیدی خوش است که هر روز دورش میزند!

نازیلا 1392/11/23 ساعت 10:50

خوشبختی مثل توپه وقتی میره میدویییم دنبالش
ولی وقتی وایمیسه
اونو شوت میکنیم

نازیلا 1392/11/23 ساعت 10:49

بــه بـــــودن هـــا ....

دیـــر عـــادت کن !

و بــه نبودن هـا ....

زود !

آدم هــا ؛

نـبودن را بهـتر بلـدنـــد ... !!!

نازیلا 1392/11/23 ساعت 10:48

چه گریزیست ز من ؟
چه شتابیت به راه ؟
به چه خواهی بردن
در شبی این همه تاریک پناه ؟
مرمرین پله آن غرفه عاج
ای دریغا که زما بس دور است
لحظه ها را دریاب
چشم
فردا کور است
نه چراغیست در آن پایان
هر چه از دور نمایانست
شاید آن نقطه نورانی
چشم گرگان بیابانست
می فرومانده به جام
سر به سجاده نهادن تا کی ؟
او در اینجاست نهان
می درخشد در می
گر بهم آویزیم
ما دو سرگشته تنها چون موج
به پناهی که تو می جویی
خواهیم رسید
اندر آن لحظه جادویی اوج.... !

نازیلا 1392/11/23 ساعت 10:48

وقتی از درد به خود می پیچیدم...

همسایه ها گفتند:

چقدر قشنگ قر می دهی...

و سالهاست که...

من هنوز...

رقاص پــُـر درد خیابان هایم.

نازیلا 1392/11/23 ساعت 10:47

آموخته ام که خداعشق است
وعشق تنهاخداست
آموخته ام که وقتی ناامیدمی شوم
خداباتمام عظمتش
عاشقانه انتظارمی کشد دوباره به رحمت او امیدوارشوم
آموخته ام اگرتاکنون به آنچه خواستم نرسیدم
خدابرایم بهترش رادرنظرگرفته
آموخته ام که زندگی دشواراست
ولی من ازاوسخت ترم...

نازیلا 1392/11/23 ساعت 10:46

در این هیاهوی شلوغ
” یادت لحظه ای مرا گم نمیکند”
و به هرجا میروم پیش تر از من آنجاست !

زیبا بود

ثنا 1392/11/23 ساعت 09:19 http://enteeezar73.blogfa.com/

ولنتاین شما هم مبارک

نگووووووووووووووووو عشق نداری بلا

ممنون ثنا جان....من کی گفتم ندارم .....دارم....پارسال کنارم نبودم ولی امسال کنارمه دیروز و امروزم فقط بیرون دور میزدیم و خرید میکردیم....خخخ

دِق کَردَم…

پُشتِ خَنـــده هآیِ تَلخی کِه هیچــگآه کَســی

بِه آن شَــک نَکرد!

یه وقتایی آدم باید سرشو بلند کنه،
زل بزنه به آسمون
لبخند بزنه و بگه:
خدایا خیلی مخلصیم،
هوامونو داشته باش
ماهم خیلی تنهاییم....

لایک

ـــ مهـ ــربانــ ــم !!

نِـــ ـــگــران نبـ ـــآش !!

دلــــم را نشکــ ــستی !!

فقـــطــ .... !!

ریـــ ـــشـ ـهای وجـــ ـــودم را آتش زدی !!

خیـ ـــالتـــ راحتــــ !!

زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد