❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

سلام ب همه...من نتم قطع شده نمیتونم بیام ب وباتون...من امروز مسابقه دارم لطدفا همتون واسم دعا کنین...ممنون از این ک تو نبودم نظر میذاشتین...یاسى دیدى همون طور ک گفتم نتم یهو قطع شد...دلم واستون تنگ شده...التماس دعا
نظرات 35 + ارسال نظر

سلاممممممممممممم
ممنون که لینکیدیم
من همه جی هستم

سلام..خواهش
خوش اومدی

از عــ ـرشـ صـ ـدای ربنــ ـا مـی آیــد
آوای خــوش خـ ـداخـ ـدا مـی آید
فـ ـریـاد کهـ درهـ ـای بهـشـ ـت بـاز کنـید
مهـ ـمانـ خـ ــدا سـوی خـ ـدا مـی آید

خـ ـدایـ ـا التمــ ــاست مـ ـیـ کنــ ـمـ
همـ ــهـ دنیـ ــایــ ـت ارزانــ ـیِـ دیگــ ـرانـ !
ولــ ــی …
آنــکــ ــهـ دنـیــ ــایِـ منـ اسـ ـت …
مـ ـالِ دیـگـ ــریـ نبـ ـاشـ ـد …
خـ ـدایـ ـا ؟

داریوش ارجمندتو فیلم رئیس میگه :باباتو می شناختم
قدیما با آفتابه عرق میخورد، حالا " ضای " والضالین نمازشو ٬قد اتوبانِ قُم میکشه!
دیالوگ ماندگار سریال دودکش...

داریوش ارجمندتو فیلم رئیس میگه :باباتو می شناختم
قدیما با آفتابه عرق میخورد، حالا " ضای " والضالین نمازشو ٬قد اتوبانِ قُم میکشه!
دیالوگ ماندگار سریال دودکش...

بـــهتر اسـت انـــسان کــار صــحیـح انــجام دهــد

تــا کــار را بــه روش صــحـیـح انــجـام دهــد . . .

.

بعله دقیقا

نازیلا 1392/11/20 ساعت 15:28

خوش برگشتی عزیز منم دلم تنگت بودا موووووووووووچ

bosssssss

نازیلا 1392/11/20 ساعت 15:28

"دلتنگم" نمی شوی
"بی قرارت" نمی شوم
آغاز "فراموشیمان" مبارک......

نازیلا 1392/11/20 ساعت 15:27

دلم کمی خدا می خواهد...
کمی سکوت...
کمی آخرت...
دلم دل بریدن می خواهد...
کمی اشک...
کمی بهت...
کمی آغوش آسمانی...
دلم یک کوچه می خواهد بی بن بست!! و یک خدا!!
تا کمی با هم قدم بزنیم..
فقط همین...!!

نازیلا 1392/11/20 ساعت 15:24

« کاش دوستی آدم ها مثل دوستی چشم و دست بود
وقتی دست زخم میشه

چشم گریه می کنه و

وقتی چشم گریه میکنه

دست اشک هاشو پاک می کنه »

بگذار،فقط همین یک امشب را بگذار
تا دستان سردم میهمان چشمان گرمت باشند...

نازیلا 1392/11/20 ساعت 15:23

عاقبت بند سفر پایم بست
می روم ، خنده به لب ، خونین دل
می روم از دل من دست بدار
ای امید عبث بی حاصل فروغ فرخزاد

نازیلا 1392/11/20 ساعت 15:22

آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد !
وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی..........

نازیلا 1392/11/20 ساعت 15:22

گاهی به بودن دردهایت عادت می کنی
آنقدر که اگر نباشد انگار چیزی کم است
حرف می زنی از دردی که هست
از بغضی که جگرت را زخمی کرده
این سو و آن سو دنبال همدم می گردی
دنبال یک گوش شنوا
اما فقط برای اینکه جار بزنی من درد دارم !
اگر یکی بخواهد این درد را از تو جدا کند
احساس غربت می کنی
انگار درد هایت جزئی از وجودت شده اند...

نازیلا 1392/11/20 ساعت 15:09

در دو چشمش گناه می خندید

بر رخش نور ماه می خندید

در گذرگاه آن لبان خموش

شعله ئی بی پناه می خندید


شرمناک و پر از نیازی گنگ

با نگاهی که رنگ مستی داشت

در دو چشمش نگاه کردم و گفت:

باید از عشق حاصلی برداشت


سایه ئی روی سایه ئی خم شد

در نهانگاه رازپرور شب

نفسی روی گونه ئی لغزید

بوسه ئی شعله زد میان دو لب

(فروغ فرخزاد)
=====

_lllll
بدک نبود_______✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿
__________✿✿
__________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿
_________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿
__________✿✿
__________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿

عزیزم چی بدک نبود....ولی از اینکه نظر دادی ممنون...

چقدر سخته تو اوج غمت بدونی
تنها کسی که می تونه آرومت کنه
همونیه که تورو به گریه انداخته.....

ثنا 1392/11/18 ساعت 12:00 http://enteeezar73.blogfa.com/

سلام آپم
بدووو بیا
[گل]

چشــــــم ثنا انم

نه خدایش عزاب وجدان نمیگیری این قدر به من سر میزنی با معرفت

چرا میگیرم

ya30 1392/11/17 ساعت 13:39

slm eshgham male manam ghate !!!!! boooooooooooooooooos

بوســــــــــــ(✿◠‿◠)ــــــــــــــــــ ....

سلام آپم حتما بیایید

اومدم عزیزم

شیدا 1392/11/16 ساعت 17:23 http://harf-harf.blogfa.com

موفق باشی...

ممنون شیدا خانم

دل تنگــ کودکـــی ام…

یـــــادش بخیــــــر…

قـــهر می کردیـــــــــم تا قیامتـــــــ….

ولحظه ای بــعد قیـــــــــــامتــ می شــــد…..

تو دنیاااام , همه چی سرد و دلگیره…
تو دنیاااات , همه چی خوب پیش میره

بیشتر از اینها تورا شایسته است
شعر استادم تو را بایسته است

سر سری شد این سرایش نازنین
گر چه در بطنش حقیقت شد قرین

من بداهه گفتم این دلگفته را
میشناسی راز معناسفته را

ما مجازیم و حقیقتها جداست
فطرت ما لیک دری پر بهاست

هر چه لازم بود آن را داده است
در ضمیر پاک ما بنهاده است

قطره ماییم و خدا دریا بود
هر چه خاصیت بود در ما بود

لیک یک یک ما جدا افتاده ایم
جمله در کثرت رها افتاده ایم

ما تنی واحد بدیم اندر ازل
طرح شد آن نقشه های بی بدل

آری ای افسانه هر چیزی که هست*
هست تنها سایه از ان سرگذشت

گفتمت تنها تنی واحد بُدیم
عاقبت یک تن در آخر میشویم

این "تن واحد" به وحدت میرسد
کی ز کثرت مدعی سودی برد

هر چه گفتم هم به فرقان امده
این کلام از حی سبحان آمده

آنچه میگویم فقط یک شعر نیست
آنکه زیرک باشد اینجا کیست؟ کیست؟

در ازل یکباره ما حادث شدیم
در مجاز اکنون پیِ آمد شدیم

سر ما پنهان به فطرتهای ماست
گر به چشم سٍر ببینی آشناست

یادت آید کی تو پیمان بسته ای؟
با خدا. یا اینکه در خود بسته ای؟

تو پذیرفتی کشی باری گران
کان نشد مقبول کوه و آسمان

این همه ثبت است در لوحی وزین
خود اشارت کرد قران مبین

عاشقی کن تا زمان داری به کف
تا غبارت پاک گردد زان صدف

کان صدف آن فطرت هشیار توست
کو در آنجا ذره ای پستی نرُست


بداهه....

خوش ب اون روزایی ک فکر میکردم،

تنهایی یعنی وقتی که فقط کسی خونه نیست…!

سلام دوست عزیز سراغ از ما نمی گیری بی معرفت
اپم

عه این حرفو نزن عزیزم من نتم قطع بود وگرنه حتما سر میزدم بهت الآن میام جبرانش

نازیلا 1392/11/12 ساعت 09:28

چشمهایت را ببند ،

در دلت با خدا سخن بگو ،

به همان زبان ساده ی خودت سخن بگو ؛

هرچه میخواهی بگو ، او میشنود ...

شاید بخواهی تورا ببخشد ،

یا آرزویی داری ،

شاید دعایی برای یک عزیز و یا شکرش ،

بگو میشنود . . .

این لحظه ی زیبا را برای خودت تکرار کن ؛

پرواز دلت را حس خواهی کرد ...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اپمممممممممم

الهی ک برنده شده باشی

دوست دختر لره بهش می گه : اگه توجه کنی می بینی که نگاهم باهات حرف می زنه . لره می گه : اینقدر پلک نزن ، صدات قطع و وصل می شه

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

وَقتــــ‗__‗ــــی دِلتَــــ‗__‗ـــنگَم

بَُشــــ‗__‗ــــقاب ها را نِِمی شـــ‗__‗ــــکَنَم

شیــــ‗__‗ــــشه ها را نِمــــ‗__‗ــــی شکَنَـ_ـم

غــــ‗__‗ـــرورَم را نِمـ_ـی شکَــــ‗__‗ــــنَم

دِلَــــ‗__‗ـــت را نِمـ_ـی شکَـــ‗__‗ــــنَم

دَر این دِلتَنــــ‗__‗ــــگی ها زورَم به تَنــــ‗__‗ــــها چیزی که میـــ‗__‗ــــرِسَد ،

این بُغضِ لَعنَتـــ‗__‗ـــی استــــــ ...

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

هیچ چیز سخت تر از این نیست؛
که منطقی فکرکنی وقتی احساسات دارن خفت میکنن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد