❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

╚═════════ ೋღೋ ═════════╝



سلــــــــــــــــــــــــــام آبجــــــــــــــــــــــی های گل و بیننده های وبلاگم....


من دیگه امتحانام شروع شده ی مدت نمیتونم بیـ ـام


وقتی هم اومدم ب همتون سر میزنم....


راستی فردا تولد آبجی یاسمینمه.....انشاالله 120000000000000زنده باشه.....


دلم واستون تنگ میشه......


╚═════════ ೋღೋ ═════════╝


ب.ن : میخوام گریــــــــــــــــــــــــــــه کنم............جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ بزنم.........

ولی همه چیزو تو خودم میرریزم........امرووووووووز.....

امتحان شیمی رو خوب دادم ولی وقتی اومدم پشت کامپیوتر و بعد نگاه انداختن ب وبم....

تصمیم گرفتم عکسای تو کامپیوتر رو مرتب کنم.....

من واسه خودم ی پوشه از عکسایی ک خیلی دوسشون داشتم درس کردم....ولی امروووووووووووووووز.....

همه حذف شدن.....

بعد کلی نارحتی دوباره خواستم مرتب کنم زدم عکسای ی پوشه دیگه (girls ) رو هم حذفیدم.....

خدایاااااااااااااااااااااااا حالا اون عکسارو از کجا بیارم........خیلی دوسشون داشتم.........



ب.ن: راستی کی همش آنلاینه.....من هر موقع میرم وبم مینویسه 2 نفر آنلاین در حالی ک نظر هم نمیذاره.....من نظر نمیخوام ولی کنجکاو شدم ببینم کیه