❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

بدون عنوان

سسسسسسسسسسسسلام

چ خبراااااااااااا؟؟؟؟

درس و مدرسه خوش میگذره؟؟

من ک عاشق فصل پاییزم.....
خوب من بعد چند هفته ن بهتره بگم ماه اومدم آپ کردم....






یکی بود یکی نبود
غیر از خدا هیچ کس نبود(دقت کنید،هیچ کس نبود)
در آبادی کوچکی مردمی زندگی می کردند…:|
حالا می فهم،
ما با قصه خواب نمی رفتیم.

همون اول هنگ می کردیم!!!




بچه ها ی کشف جدید:

آقا من ثابت کردم که5=2×2.میگید نه بریم ببینیم.
0=20-20

0=25-25

25-25=20-20
تا اینجاش درسته؟الان فاکتور گیری میکنیم میشه:
(5-5)*5=(5-5)*4
دو عبارت (5-5) را از دو طرف حذف میکنیم که میشه:
5=4

در نتیجه:

«5=2*2»

اگه میتونین اثبات کنین نادرسته.
اگه تونستین..........









دلتنگ رفتن در بیابانم


در میان این همه سبزی ندیدم هیچ روح سبزی


تا در سایه اش سبز شوم


بیابان هر چه باشد روراست است


در بیابان بودن بهتر از در سایه دروغین بودن است




ترکت کرده‏؟؟؟

شبا به یادش گریه میکنی؟!

ناراحت نباش...

1روز تو تنها آرزوی زندگیش میشى!!!

این بدترین انتقامه...





پسردختر زیبایی را در خیابان دید .

شیفتش شد چندساعتی باهم تو خیابون قدم میزدن

که یهو یه بنز گرون قیمت جلوی پاشون ترمز زد دختره به پسره گفت:

خوش گذشت ولی نمی تونم همیشه پیاده راه برم بای.

نشست توی ماشین

راننده بنز بهش گفت:

خانوم ببخشید من راننده این اقا هستم لطفا پیاده شید.




   من که به هیچ دردی نمی خورم

این دردها هستندکه چپ وراست به من می خورند



برای تمــــــام رنـج هایـی که می بری

صــبـــــــــــر کن

«صبـــــــــــر»

اوج احترام به حکمت خداست


نظرات 6 + ارسال نظر
زینب 1392/09/21 ساعت 13:42 http://zeinab10.blogfa.com/

__________________$$$$$$
_________________$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$$$$___
____________________$$$_$$$$$$_$$
__$$$___$$$ _________$$$_$$$$$_$$
_$$$$$_$$$$$_______$$$$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$
___$$$$$$$_______$$$$$$$$$$$
_____$$$$________$$$$$$$$$$$$
_______$__________$$$$$$$$$_$$$
________$__________$$$$$$$$__$$$
_________$_________$$$$$$$____ $$
__________$_______$$$$$$$$_____$$
___________$_____$$_$$$$$$_____$$
____________$___$$__$$$$$$$___ $$
_____________$_$$___$$$$$$$$__$$
______________$_____$$$$$$$$___
_______________$____$$$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$$$
____________________$$$$$$$$
____________________$$$$_$$$$
____________________$$$$__$$$$
____________________$$$$__ $$$$
____________________$$$$___$$$$
__________________ $$$$$___$$$$$
_________________ $$$$$$___$$$$$$
___________________$$$_____$$$_$
_________________$$$_$__$$$$__$
سلام اپمممممم منتظر تم ها بیا سر بزن

راستی تو وبلاگ های برتر ماه به من رای بده بای تا های

به یک اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندیم ....!
...........................
سلام. آپم

” مـاهـی هـا نـه گـریـه مـی کـنـنـد
نـه قـهـر
و نـه اعـتـراض
تـنـهـا کـه مـی شـونـد
قـیـدِ دریـا را مــی زنــنــد
و تـمـام مـسـیـر رودخـانـه را
تـا اولـیـن قـرار عـاشـقـی شـان
بـــرعـکـــس شــــنــا مــی کــنـنـد … ! ”

این پستت هم قشنگ بود بسی بسیار

سلامممممممممممممممم چطوری؟این اثباتت قدیمیه فذات شم.میدونی چرا اینجوری میشه؟ی اشتباه کوچولو ک تو ریاضی تعریف نشده توش اتفاق میفته

باران 1392/09/09 ساعت 18:40 http://mysky99.blogsky.com

خانوم مخ ریاضی خودتو سر کار بذار من قبلا اینو دیده بودم رفتم نشون دبیر ریاضی مون دادم گفته بود 5-5 و 4-4 که میشه صفر
صفر هیچ وقت با صفر خط نمیخوره این یه قانونه
یکی از بچه هم نشون معلم کلاس ریاضی مون داده بود شیشصدتا غلط گرفته بود شصتادتا فوش بهش داده بود
خخخ

آخه بیچاره اونی ک نشونش داده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد