❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

تولد مبارک

سلام....خوفین؟؟

من تو این پست با گوشیم اومدم و مطلب گذاشته بودم.....ولی حالا میبینم هیچ مطلبی نیست....

خب تو این تاریخ چندروز از تولدم گذشته.....فعلا بای

نظرات 21 + ارسال نظر

سلاااااااااااااااااااااااااام
من اومدم خییییییییییییییییییییییییلی جالب بوووووووووووود

شکوفههههه؟
وژدانن تو آپ میکنی که من بخوام بهت سر بزنم؟ :دی
خوش به حالشون واقعن به ما که لباس سفید نمیدن بپوشیم همش ازمون امتحان میگیرن :( :دی
راستی منم دلم برات تنگیده ولی خیلی وقته زیاد نت نمیام از تاریخ آخرین پستمم میتونی اینو برداشت کنی :دی

از حرف تو هم ک شده این دفعه آپ میکنم...هه.هه

سلام عزیزم من هم لینکوندمتون

paradsie 1392/09/05 ساعت 20:40 http://paradise737.blogfa.com

سلام عزیزم!
خوشحالم خوشت اومد!منم لینکت کردم
اره اون نظر که اسممو نوشتم بحذف!
زود به زود بهم سر بزن
بوووووووووس

باشه

کیمیا 1392/09/05 ساعت 16:11 http://o0kimiya0o.blogfa.com

سلام....
منم خودم خیلی نیستم.
تولدت باتاخیر مبارک

ممنون

هنگامه 1392/09/05 ساعت 12:13

من الان چمدونم و بستم و آماده ی سفر هستم بزن بریم

هنگامه 1392/09/05 ساعت 12:07

شایـــــد ســــــــــــــــــــــال ها بعد. . .

در گــــــــــذر جــــــــــــــــــــاده ها . . .

بی تـفاوت ازکنــارهم بگذریم . . .

و تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو. . .

آهســته زیر لــــــــــــب بگویی. . . :



چقدر آن غریبـــــــــه شبیه خاطراتــــــــــــــــم بود. . . ! ! !

در تمام رنج هایی که می بریم صبر، اوج احترام به قوانین الهی است ..

آپم

آموخته ام که خداعشق است


وعشق تنهاخداست

آموخته ام که وقتی ناامیدمی شوم

خداباتمام عظمتش

عاشقانه انتظارمی کشد دوباره به رحمت او امیدوارشوم

آموخته ام اگرتاکنون به آنچه خواستم نرسیدم

خدابرایم بهترش رادرنظرگرفته

آموخته ام که زندگی دشواراست

ولی من ازاوسخت ترم...

سلام ممنون که به وبلاگ ما هم سری زدید...یا علی

بعضی وقتا انقدر روی دور بد بیاری هستی که:










اگه بی حرکتم یه جا بشینی ممکنه میز همینجوری بلند بشه و بیاد
پایه اش رو محکم بزنه به انگشت پات و برگرده سر جاش…!

هنگامه 1392/09/03 ساعت 01:31

سلام شکوفه جان مرسی ک دعوتم کردی ب ونیر از کجا میدونستی ک من عاشق ونیز ام

؟؟؟؟

سلام مجدد.لطف داری شکوفه جان.خوشحالم مورد رضایتتون واقع شده.شادکام باااااشید.

دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند

آدمهای ساده را دوست دارم.

همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند؛

همان ها که برای همه لبخند دارند؛

آدم های ساده را دوست دارم؛

بوی ناب آدمیّت می دهند...

سلام شکوفه خانوم.خوب هستید؟ممنون بابت حضور و نظرات زیباتون.خوشحالم کردید.لطف دارید.همیشه موفق و پیروز بااااااشید.

سلام مطالب طنزت خیلی باحال و قشنگ بودن...افتخار بدین به ماه سر ی بزنید..یا علی

سلام ...مطالب طنزت واقعا قشنگ بودن...افتخار بدید و به وبلاگ ماه سری بزنید...یا علی

سلام شکوفه جان.خوبید؟در صورت تمایل به وب ماهم سری بزنید.متشکرم.

ممنون گلم تو کی لینک شدی

دیوانـﮧامْـ

دیـوانـﮧـے نگـاهـت

از همـﮧـے دنـیـا هـمـ کـِﮧ روـے بـرگـردانمْــ

از نگـاهـت نـمے تـوانمْـ

نگـاهـم کـטּ

تـا جـانے دوبـاره بـراـے لحـظـﮧهـایـمْـ ـ بـآشے

سلام شاعری...الآ بهت سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد