❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

♥ ضرب المثل های بروزشده ی ایرانی! -دختران اگرسربازی میرفتن!♡

گیرم پاپی تو بود فاضل — از فضل پاپی تو را چه حاصل
 
 ندیدیم اورانیم ولی دیدیم دست مردم!

آب در "آب سرد کن” و ما تشنه لبان می گردیم!
 
 آب که سر بالا میره، قورباغه "هوی متال” میخونه!!!
 
 پرادو سواری دولا دولا نمیشه!
 
 نابرده رنج گنج میسر نمی شود — مزد آن گرفت جان برادر که کلاه برداری کرد
 
 اسکانیا(scania) بیار باقالی بار کن!

بیفستراگانوفه خالته، بخوری پاته نخوری پاته!
 
 موش تو سوراخ نمی رفت ساید بای ساید به دمبش می بست!

 گر صبر کنی ز قوره، لوپ لوپ سازی!
 
 پاتو از پارکتت درازتر نکن!
 
 هری پاتر آخرش خوشه!
 
 قربون بند کیفتم، تا کارت سوخت داری رفیقتم!
  
 ادکلن آن است که خود ببوید — نه آنکه فروشنده بگوید
 
 ماکرو ویو به ماکرو ویو می گه روت سیاه!
 
 بزک نمیر بهار میاد آناناس با خیار درختی میاد!
 
 یا منچستریه منچستری یا رُمیه رُمی(AS Rom)
 
 سرش بوی پیتزا ی سبزیجات میده!!!
 
 آنتی بیوتیک بعد از مرگ سهراب!




دختران اگر سربازی میرفتن !



برین ادامه مطلب خیلی باحاله:))))))))


راستی معدلتون چند شد من خیلی واسه معدلم استرس دارم...
 
صبحگاه:


 فرمانده: پس این سربازه ها (بجای واژه سرباز برای خانمها باید بگوییم سربازه !)

 کجان؟

 معاون: قربان همه تا صبح بیدار بودن داشتن غیبت میکردن

 ساعت 10 صبح همه بیدار میشوند...

 سلام سارا جان

 سلام نازنین، صبحت بخیر

 عزیزم صبح قشنگ تو هم بخیر

 سلام نرگس

 سلام معصومه جان

 ماندانا جون، وای از خواب بیدار میشی چه ناز میشی



 ...



 صبحانه:

 وا...اقای فرمانده، عسل ندارید؟

 چرا کره بو میده؟

 بچه ها، من این نون رو نمیتونم بخورم، دلم نفغ میکنه

 آقای فرمانده، پنیر کاله نداری؟ من واسه پوستم باید پنیر کاله بخورم


 ...



 بعد از صبحانه، نرمش صبحگاه (دیگه تقریبا شده ظهرگاه)


 فرمانده: همه سینه خیز، دور پادگان. باید جریمه امروز صبح رو بدید

 وا نه، لباسامون خاکی میشه ...

 آره، تازه پاره هم میشه ...

 وای وای خاک میره تو دهنمون ...


 من پسر خواهرم انگلیسه میگه اونجا ...


 ...



 ناهار

 این چیه؟ شوره

 تازه، ادویه هم کم داره

 فکر کنم سبزی اش نپخته باشه

 من که نمی خورم، دل درد میگیرم

 من هم همینطور چون جوش میزنم

 فرمانده: پس بفرمایید خودتون آشپزی کنید!

 بله؟ مگه ما اینجا آشپزیم؟ مگه ما کلفتیم؟

 برو خودت غذا درست کن

 والا، من توخونه واسه شوهرم غذا درست نمی کنم، حالا واسه تو..




 چون کسی گرسنه نبود و همه تازه صبحانه خورده بودند، کسی ناهار نخورد


 ...



 بعد از ناهار

 فرمانده: کجان اینا؟

 معاون: رفتن حمام


 فرمانده با لگد درب حمام را باز میکنید و داد میکشد ، اما صدای داد او در میان جیغ سربازه ها گم میشود...

 هوووو....بی شعور

 مگه خودت خواهر مادر نداری...

 بی آبرو ******** بیرون...

 وای نامحرم...

 کثافت حمال...

 (کل خانم ها به فرمانده فحش میدهند اما او همچنان با لبخندی بر لب و چشمانی گشاده ایستاده است!!)




 ...




 بعد از ظهر

 فرمانده: چیه؟ چرا همه نشستید؟

 یه دقیقه اجازه بده، خب فریبا جان تو چی میخوری؟

 جوجه بدون برنج

 رژیمی عزیزم؟

 آره، راستی ماست موسیر هم اگه داره بده میخوام شب ماسک بزنم.



 ...




 شب در آسایشگاه

 یک خانم بدو بدو میاد پیش فرمانده و ناز و عشوه میگه: جناب فرمانده، از دست ما ناراحتین؟

 فرمانده: بله بسیار زیاد!

 خب حالا واسه اینکه دوباره دوست بشیم بیایید تو آسایشگاه داره سریال فرار از زندان رو نشون میده، همه با هم ببینیم

 فرمانده: برید بخوابید!! الان وقت خوابه!!

 فرمانده میره تو آسایشگاه:

 وا...عجب بی شعوری هستی ها، در بزن بعد بیا تو

 راست میگه دیگه، یه یااللهی چیزی بگو

 فرمانده: بلندشید برید بخوابید!

 همه غرغر کنان رفتند جز 2 نفر که روبرو هم نشسته اند

 فرمانده: ببینم چیکار میکنید؟

 واستا ناخونای پای مهشید جون لاکش تموم بشه بعد میریم.

 آره فری جون؛ صبر کن این یکی پام مونده

 فرمانده: به من میگی فری؟؟ سرباز! بندازش انفرادی.

 سرباز: آخه گناه داره، طفلکی


مهشید: ما اومدیم سربازی یا زندان! عجبا



نظرات 49 + ارسال نظر
عاشق فلک زده 1392/04/25 ساعت 10:52

من اول دبیرستان با معدل 19/82

چرا آدرس وبتو نمیذاری آخه؟

عاشق فلک زده 1392/04/09 ساعت 17:37

کلاس چندمی؟

خودت اول بگو ؟

پرنیان 1392/04/08 ساعت 10:36

پرنیان 1392/04/08 ساعت 10:35

20
تو چی؟

18وخرده ای

اگر با تبادل لینک موافقید منو با اسم کهنوج سرزمین قنات ها لینک کنید پیشاپیش بابت لینکتان ممنون
شما هم به بلاگ من سر بزنید و بگید با چه اسمی لینکتان کنم؟

اگر با تبادل لینک موافقید منو با اسم کهنوج سرزمین قنات ها لینک کنید پیشاپیش بابت لینکتان ممنون
شما هم به بلاگ من سر بزنید و بگید با چه اسمی لینکتان کنم؟

loo 1392/03/25 ساعت 20:53 http://aghayeloo.blogfa.com/

بعضی موقع

loo 1392/03/25 ساعت 20:41 http://aghayeloo.blogfa.com/

دشمنت.رفته بودی نماز.
اصلا نماز میخونی

loo 1392/03/25 ساعت 20:12 http://aghayeloo.blogfa.com/

چرا حرف زور میزنی.خو منم از قالب وبت خوشم نمیاد.اگه عوضش نکردی دیگه نمیام.

بعدشم ادم تمام زندگیش فرصته.یه موقع استفاده میکنه یه موقع نه

loo 1392/03/25 ساعت 20:02 http://aghayeloo.blogfa.com/

به کی فرصت بدم

دوست دارم گوش میدم.به تو چه فضول

==> ....

loo 1392/03/25 ساعت 19:49 http://aghayeloo.blogfa.com/

اگه من گفتم خودت بنداز تو چاه میندازی.

==> معلومه ک ن...خل شدی؟؟

loo 1392/03/25 ساعت 19:39 http://aghayeloo.blogfa.com/

رمز دادم که بری نگاه کنی.نگو نگاه نکردم

loo 1392/03/25 ساعت 19:27 http://aghayeloo.blogfa.com/

من منظورم خود خواستگار یبود.من دیگه هیچی نمیگم .هرچی میگم منظورمو اشتباه میگیری.

==> آها لولو روزی خودت بشه...

loo 1392/03/25 ساعت 19:09 http://aghayeloo.blogfa.com/

همین خواستگاری دیگه.خخخخخخ

هه هه رو آب بخندی...ایشالا قسمت خودت...

loo 1392/03/25 ساعت 19:03 http://aghayeloo.blogfa.com/

چیو چی

loo 1392/03/25 ساعت 18:52 http://aghayeloo.blogfa.com/

♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o

==> اومدم...

loo 1392/03/25 ساعت 18:11 http://aghayeloo.blogfa.com/

حال کردی.ایشالله روزی خودت.خخخخخخ

==> چی؟

mina 1392/03/25 ساعت 11:10 http://sar-gar-mii.blogsky.com

جالب بود
آپـــــــــــم

==> ممنون...
==> اومدم...

زینب 1392/03/25 ساعت 11:07 http://zeinab10.blogfa.com/

هفته ی دوستی که خیلی وقته گذشته

==> شاید گذشته باشه ولی مهم اینه که همیشه ب فکر دوستامون باشیم

سلام خوبی؟؟
این هفته، هفته ی بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟! این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ...ببین چند تا پس میگیری. اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی. i love u
♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -

==> ممنون ملودی خانوم

بهترین دوستمو نمیتونم بگم !!!!

ممنون بهم شر میزمی خوشگلمــ ـ ــ

راستی لینکمم دیدم خخخخخخخخخخخخ

==> خوب نگو
==> خواهش
==> چشمت روشن شادیا خانوم...

اول این برای شکوفه جان که بهترین دوسته
..........................
این هفته، هفته ی بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟! این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ...ببین چند تا پس میگیری. اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی. i love u
♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -
.....................
و دوم ای وای خدا نکنه دخترا برن سربازی
خیلی نوشتت زیبا بود شکوفه جون

==> واقعا ممنون سمانه جان:)))))))
==> آره ولی چون پسرا ی خرده بی عرضه هستن باید برن سربازی(شوخی لطفا ب دل نگیرین)
==> مررررررررررررررررررررررسی

loo 1392/03/24 ساعت 22:56 http://aghayeloo.blogfa.com

‏‎ ‎من با گوشی اومدم.نمیتونم متنو کپی کنم برات بفرستم.فقط بدون تو هم جزء ۷تای منی

==> تو با کامپیوترم بیای نت همین جوریه...آره چون خودم بهت دادم

سلام وبت خیلی خوشمله لینک شدی عزیزم
ممنون بهم سرزدی بازم بیا

==> ممنون نازنین جون...
==> چشم حتما...

loo 1392/03/24 ساعت 21:18 http://aghayeloo.blogfa.com

‏‎ ‎سلام.بخدا زیاد نت نمیام.چرا ناراحت میشی حالا.باور کن هر وقت بتونم میام و کامنت میدم.لطفا دیگه ناراحت نشو

==> کی ناراحت شد میخوای منو بی جنبه نشون بدی؟؟
==> باور میکنم دیگه قسم نخور
==> باشه...

کیمیا 1392/03/24 ساعت 20:51 http://o0kimiya0o.blogfa.com

سلام خانومی
عالی بود مثه همیشه.....

==> میسی:)))))))

کیمیا 1392/03/24 ساعت 20:50 http://o0kimiya0o.blogfa.com

سلام خوبی؟؟
این هفته، هفته ی بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟! این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ...ببین چند تا پس میگیری. اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی. i love u
♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -

==> :))))

سلام شگوفه جون ما آپیم

شگوفه ن عزیزم شکوفه...چشم الآن میام...

ندا 1392/03/23 ساعت 22:23 http://whitesoul.blogfa.com

سلام..آجی یکم خوندنش سخت بود واسه رنگش..شایدم من این حسو داشتم..ولی مرسی لذت بردم

اگه بد بود ببخشید

سلام عسیژممم

ممنون خبر کردی اون سربازی دخترانت عاااااااااااااالی بود هههههههههههههههههه

دمت گرم م م

راستی وبتم خییییلی خوشگله..

مرسی شادیا جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد