❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.
❦ گل بارون زدهツ ☂

❦ گل بارون زدهツ ☂

.▪● WelLcOmE tO mY blOg ●▪.

♡ عنوان رفته گل بچینه ♥

  تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ...
تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آننیست ...
تنهایی را دوست دام زیرا تجربه کردم ...
تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست ...
تنهایی را دوست دارم زیرا.... در کلبه تنهایی هایم
در انتظار خواهم گریست و انتظار...
.....
....
...

.


میدانم میدانم خودم گاهی میگفتم برو میدانم اما میدانی چیست؟ الان دلم برایت تنگ شده دنیایم را بگیر ،یک لحظه دیگر صدایت را بشنوم! بیا چشمانم مال تو،یک لحظه دیگر نگاهت را ببینم! دلم تنگ است این را هم ببین!




تمام
پایان
به همین زودی
بی تفاوتی هایت
عشقم
یادآوری یادت
در یادم میمانی هنوز برای همیشه
ناتوانی
نخواستن
نشدن
غرور
کلماتی که هستند
کلماتی که نمی آیند
تو
آخرین نگاهت
نه
کدام نگاه
فقط یک توهم
همین




آیا میدانید کوتاه‌ترین جنگ در سال 1896 بین زانزیبار و انگلستان



که 38 دقیقه طول کشید؟؟؟



فک کنم رفتن لب مرز به هم فحش دادن برگشتن






 

ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﺩﻭﺗﻦ ﺍﺯ ﺯﻧﺎﻥ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ :
 
-ﺳﻼﻡ
- ﺳﻼﻡ
 
- ﺣﺎﻝ ﺷﻤﺎ
- ﻗﺮﺑﻮﻧﺘﻮﻥ ﺑﺮﻡ
 
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
- ﺣﺎﻝ ﺷﻤﺎ ؟
 
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
- ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺑﯿﻦ ؟
 
- ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺷﻤﺎ
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
 
- ﭼﻪ ﺧﺒﺮ ؟
- ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺷﻤﺎ
 
- ﻓﺪﺍﺗﻮﻥ ﺑﺸﻢ
- ﺷﻤﺎ ﭼﻪ ﺧﺒﺮ ؟
 
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
- ﻗﺮﺑﻮﻧﺘﻮﻥ ﺑﺸﻢ
 
- ﺩﯾﮕﻪ ﭼﻄﻮﺭﯾﻦ ؟
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
 
- ﻗﺮﺑﻮﻧﺘﻮﻥ ﺑﺸﻢ
- ﻓﺪﺍﺗﻮﻥ ﺑﺸﻢ
 
- ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺷﻤﺎ
- ﺳﻼﻡ ﺑﺮﺳﻮﻧﯿﻦ
 
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
- ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺷﻤﺎ
 
- ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
 
- ﻗﺮﺑﻮﻧﺘﻮﻥ ﺑﺮﻡ
- ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ ........
 
ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﺩﻭﺗﻦ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ :
-ﺳﻼﻡ ﭼﺎﮐﺮﻡ

- ﺳﻼﻡ ﻣﺨﻠﺼﻢ




 به قول شاعر:

دلم با هر طپش با هر شکستن داره میفهمه

که هر اندازه خوبه عشق همون اندازه بیرحمه



گفتم: چقدر احساس تنهایی می‌کنم …
گفتی: فانی قریب 
     .:: من که نزدیکم (بقره/۱۸۶) ::.

گفتم: تو همیشه نزدیکی؛ من دورم… کاش می‌شد بهت نزدیک شم …
گفتی: و اذکر ربک فی نفسک تضرعا و خیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال 
     .:: هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت، با خوف و تضرع، و با صدای آهسته یاد کن (اعراف/۲۰۵) ::.

گفتم: این هم توفیق می‌خواهد! 
گفتی: ألا تحبون ان یغفرالله لکم 
     .:: دوست ندارید خدا ببخشدتون؟! (نور/۲۲) ::.

گفتم: معلومه که دوست دارم منو ببخشی …
گفتی: و استغفروا ربکم ثم توبوا الیه 
     .:: پس از خدا بخواید ببخشدتون و بعد توبه کنید (هود/۹۰) ::.

گفتم: با این همه گناه… آخه چیکار می‌تونم بکنم؟      
گفتی: الم یعلموا ان الله هو یقبل التوبة عن عباده 
     .:: مگه نمی‌دونید خداست که توبه رو از بنده‌هاش قبول می‌کنه؟! (توبه/۱۰۴) ::.

گفتم: دیگه روی توبه ندارم ...
گفتی: الله العزیز العلیم غافر الذنب و قابل التوب 
     .:: (ولی) خدا عزیزه و دانا، او آمرزنده‌ی گناه هست و پذیرنده‌ی توبه (غافر/۲-۳ ) ::.

گفتم: با این همه گناه، برای کدوم گناهم توبه کنم؟  
گفتی: ان الله یغفر الذنوب جمیعا 
     .:: خدا همه‌ی گناه‌ها رو می‌بخشه (زمر/۵۳) ::.

گفتم: یعنی بازم بیام؟ بازم منو می‌بخشی؟ 
گفتی: و من یغفر الذنوب الا الله 
     .:: به جز خدا کیه که گناهان رو ببخشه؟ (آل عمران/۱۳۵) ::.

گفتم: نمی‌دونم چرا همیشه در مقابل این کلامت کم میارم! آتیشم می‌زنه؛ ذوبم می‌کنه؛ عاشق می‌شم! …  توبه می‌کنم 
گفتی: ان الله یحب التوابین و یحب المتطهرین
     .:: خدا هم توبه‌کننده‌ها و هم اونایی که پاک هستند رو دوست داره (بقره/۲۲۲) ::.

ناخواسته گفتم: الهی و ربی من لی غیرک      
گفتی: الیس الله بکاف عبده 
     .:: خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟ (زمر/۳۶) ::.

گفتم: در برابر این همه مهربونیت چیکار می‌تونم بکنم؟ 
گفتی:یا ایها الذین آمنوا اذکروا الله ذکرا کثیرا و سبحوه بکرة و اصیلا هو الذی یصلی علیکم و ملائکته لیخرجکم من الظلمت الی النور و کان بالمؤمنین رحیما 
.:: ای مؤمنین! خدا رو زیاد یاد کنید و صبح و شب تسبیحش کنید. او کسی هست که خودش و فرشته‌هاش بر شما درود و رحمت می‌فرستن تا شما رو از تاریکی‌ها به سوی روشنایی بیرون بیارن . خدا نسبت به مؤمنین مهربونه (احزاب/۴۱-۴۳) ::




   فدای صداقت اون بیسوادی که وقتی ازش پرسیدند عشق چند حرفه؟

 

              گفت چهار حرفه! همه بهش خندیدند، اما اون زیر لب زمزمه می کرد:

 

              

 

                            حســــــــــین   حســــــــــین   حســــــــین

 




دختر محجبه ای با ظاهر ساده از خیابان می گذشت پسرکی گستاخ از پیاده رو داد زد و به او گفت:

چطوری سیبیلو؟!

دخترک با خونسردی کامل تبسمی کرد و گفت: ...

وقتی تو ابرو بر میداری مو رنگ می کنی و گوشواره میزاری منم

مجبورم سیبیل بزارم تا جامعه احساس کمبود مرد نکنه!!!


در خیابان به من گفت:

در این گرمای تابستان

 زیر چادر آب پز نمیشی؟
و بعد انگار

 کسی در گوشم گفت:

«...
قل نار جهنم أشد حرّاً»

بگو که:

 آتش جهنم بسیار سوزان تر است





بعَضی از آدم­ها را باید چند بار خواند؛ تا معنی آنها را فهمید و بعضی از آدم­ها را باید نخوانده دور انداخت

بعضی آدم­ها جلد زرکوب دارند٬ بعضی جلد ضخیم، بعضی جلد نازک و بعضی اصلا جلد ندارند.

بعضی آدم­ها با کاغذ کاهی نا مرغوب چاپ می­شوند و بعضی با کاغذ خارجی.

بعضی آدم­ها ترجمه شده ­اند و بعضی تفسیر می­شوند.

بعضی از آدم­ها تجدید چاپ می­شوند و بعضی از آدم­ها فتو کپی آدم­های دیگرند.

بعضی از آدم­ها دارای صفحات سیاه و سفیداند و بعضی از آدم­ها صفحات رنگی و جذاب دارند؛

بعضی از آدم­ها قیمت پشت جلد دارند بعضی از آدم­ها با چند درصد تخفیف به فروش می­رسند.

بعضی از آدم­ها بعد از فروش پس گرفته نمی­شوند.

بعضی از آدم­ها را باید جلد گرفت.

بعضی از آدم­ها را می­شود؛ توی جیب گذاشت و بعضی را توی کیف.

بعضی از آدم­ها نمایشنامه ­اند و در چند پرده نوشته و اجرا می­شوند.

بعضی از آدم­ها فقط جدول سرگرمی ­اند و بعضی­ها معلومات عمومی.

بعضی از آدم­ها خط خوردگی و خط زدگی دارند و بعضی از آدم­ها غلط­های چاپی فراوان.

از روی بعضی از آدم­ها باید مشق نوشت و از روی بعضی آدم­ها باید جریمه نوشت .......

 

دوست عزیز، به راستی ما کدامیم؟؟؟!!!




نظرات 27 + ارسال نظر
کیمیا 1392/03/19 ساعت 14:08 http://o0kimiya0o.blogfa.com

ضدخودم نوشتمـــ

افق 1392/03/18 ساعت 13:01 http://www.ofog71.blogfa.com

آنها ڪہ از دور نگاه میڪنند !

می گویند :تو چہ ڪم دارے ؟ هیچ !!!

و من باراטּ اشڪهایم را در ابر چشمانم پنهاטּ میڪنم

و با لبخند پوچے بہ نشانہ تایید سر تڪاטּ مے دهم ...

اما خود میدانم ڪہ هر گاه دروטּ خود را میڪاوم

بہ یک غم بزرگ میرسم ...

و آن غم نبودטּ توست !!!

من در ڪنار همہ تو را ڪم دارم ......

loo 1392/03/17 ساعت 22:37 http://aghayeloo.blogfa.com

وب تو چه ربطی داره به وب سرگرمی.من میگم با وب تو تبادل لینک کنم.نه دیگه هرچی بار اول انجام دادی درست بود.همون قلبه درست بود

کجای اون نظرم بی ادبانه بود.فقط شوخی بود.عاقا من کلا همه حرفام شوخیه هیچ حرفم جدی نیست.

هیوا 1392/03/17 ساعت 22:26 http:// hivav.blogfa.com

سلام ازوبت خوشم اومد منم لینک کن

loo 1392/03/17 ساعت 21:06 http://aghayeloo.blogfa.com

حالا که اومدی.نظرم گذاشتی.تبادل لینک میکنی عایا

loo 1392/03/17 ساعت 20:10 http://aghayeloo.blogfa.com

خدایی پیش خودت چی فکر کردی و سر چه حسابی میگی من دخترم.میخوای مچ گیری کنی.میخوای تست هوش بگیری یا میخوای اندازه اعصابمو بفهمی چقده
اخه چی تو وب من دیدی که میگی خانومی
یعنی اینقد بدبخت شدم دیگه
خو چرا با روان ادم بازی میکنی
اسم وبم دخترونست یا پستام یا معرفی وبم
خدایی تورو کجای دلم بزارم اخه

salam , vebetooooooooon kheli jalebe azash khosham omad,mamnoooooon az post haye ghashangeton
khoshhal misham bem sar bezanid
by by

ببین دوست من نیلوفر تازه ادمین وب شده می خواستم اگه ممکنه بیای و بهش یه تبریک کوچولو بگی!

باشه دوست خوب

زینب 1392/03/17 ساعت 16:59 http://zeinab10.blogfa.com/

ممنون سر زدی اپ زیبایی بود

مر30

سلااام خوبی ؟
یه نویسنده بااحساس به وبلاگ من اضافه شده که از بهترین دوستامه
میشه بیای و توی اولین پست که با اسم اونه"نیلوفر" نظر بزاری
مثلا ادمین شدنشو تبریک بگی?

ملیکا 1392/03/17 ساعت 15:08 http://eshgh888.blogfa.com

کیمیا 1392/03/17 ساعت 13:55 http://o0kimiya0o.blogfa.com

سلام عزیزم
مرسی خبرم کردی
عالی بود

تنکس

سلیام :)
خوبی؟
وبت بسی زیباست...خوش حال می شم وب منم بیای...با تبادل لینک موافق بودی بگو جیگر

آره موافقم....

رها 1392/03/17 ساعت 13:00 http://ashena-2013.blogfa.com

دلگیر " نباش!

دلت که " گیر " باشد؛ رها نمی شوی!

یادت باشد :

"خداوند"، بندگان خود را؛ با آنچه بدان " دل بسته " اند می آزماید.

خیییییلی عاپ قشنگی بود !! مررررررسی خبرم کردی (:

ممنون اومدی

سلام خوفی؟ آره موافقم لینک شدی

چه اشتباه بزرگی است تلخ کردن زندگی مان برای کسی که در دوری ما شیرین است.....
سلااااااااااام دوست من
ممنون به وب من سرزدی.....
اگه دوست داشتی لینکم کن خبر بده تا لینک ات کنم....مرسی موفق باشی

چشم دوست خوبم

لینکی عزیزم....

همچنین

باشه عزیزم با اسم گل بارون زده لینکت میکنم

ممنون.....

niloofar 1392/03/16 ساعت 18:37 http://morningglry72

سلام شکوفه جون وبلاگ جالبی داری مطالبت عااااااااااااالیه با تباد لینک موافقم

مرسی از لطفت ولی چرا آدرستو کامل ننوشتی؟؟؟؟؟

سلام عزیزم وبت عالیه.بله موافقم.
باافتخارُلینک شدی بانام وبم لینکم کن

چشم دختر دی...

سلام دوست من. وبلاگت آرامش خاصی به آدم میده، مخصوصا پرواز این همه قلب تو آسمونش.معلومه دختر مهربون و با احساسی هستی. منو یاد دوران نوجوونیم میندازه.
البته من هنوز نمیدونم شما چند سالتونه.
اما دوست داشتم یکم بیشتر از احساسات خودت و علایقت تو وبلاگت بخونم و شاید اگه گاهی آسمون وبلاگت آفتابی باشه من بیشتر دوست داشتم!! البته این نظر منه هاااا!
اما بگم من شبای پر احساس وبلاگتو دوست دارم فقط برای تنوع گفتم.
خوشحالم با شما آشنا شدم

خانونم معلم یا همون دوست عزیزم شما خیلی خیلی لطف داری...
من ب آرامش شب بیشتر علاقه دارم مخصوصا برای وب...
حتمان بعدان از علایقم ددر این وبلاگ خواهید خواند و می خوام دوستای خوبمو از تو وب پیدا کنم و رمز اون مطلبو که میخوام از علایقم بنویسم ب اون ها بدم.....
منم خوشحالم...
ممنون ک سر زدید...

نظر خالی یعنی قلبت پاکه...هه هه:)

آیه 1392/03/16 ساعت 15:04 http://hamechidooonii.blogfa.com

گفتم غم تو دارم
گفتا ماشین چی داری
گفتم ماشین ندارم
گفتا برو سیرابی!!!
جدید ترین مطلب عاشقانه!!

:))))))))))

Pani 1392/03/16 ساعت 14:24 http://panimath.blogfa.com

سلام! عــــــاشق وبتم!!!
عزیزم با افتخار لینک شدى!!!!!!!!!

مرسی پانته آ جان........

زهره 1392/03/16 ساعت 13:41 http://DAVODIA.BLOGFA.COM

ممنون
همه مطلبات قشنگ بود...
مخصوصا اون زن همسایه

mina 1392/03/16 ساعت 12:55 http://sar-gar-mii.blogsky.com

نمی دانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد